BMWCoupeFtw Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hmmm, tenkte jeg skulle handle UV slanger! Men er ikke sikker på hvilken farge. Blå eller rødt står det mellom. Men siden jeg mest sannsynelig vil kjøpe ROG/Asus Hi End HK så er det vel fetest med rødt eller sort. Vet dere om noen gode UV lys som ikke er sånn helt enormt sterke? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fra epost fra Nils hos MDPC-X selv: MDPC-X ser ikkje etter å tjena penger i følge Nils vel og merke, så det ville ikkje forundre meg om han bruker profittmarginen til å betale tollen. I tillegg er det vel ikkje markant svære eller verdifulle pakker (rent prismessig, ikkje korleis du opplever produktet ) med mindre du kjøper vannvittig mykje. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Vel, Norge har noen forjævlige toll og moms-satser da. 10,7 og 25% er sykt mye. Det er (slurvete) sammenregnet 35,7% som staten skal ha av prisen. Og 10,7% av de skal de ha for at de vil begrense import av ting man faen ikke får tak i i Norge (gjelder ikke bare vannkjøling). Latterlig! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Latterlig for å si det mildt Grensa på 200kr har stått uforandret i 34/trettifire år(!)på tross av en ganske formidabel prisvekst siden den gang, faktisk på drøye 400%. Man undergraver da for fanken ikke norsk industri ved å innføre varer man ikke engang kan oppdrive i Norge. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Latterlig for å si det mildt Grensa på 200kr har stått uforandret i 34/trettifire år(!)på tross av en ganske formidabel prisvekst siden den gang, faktisk på drøye 400%. Man undergraver da for fanken ikke norsk industri ved å innføre varer man ikke engang kan oppdrive i Norge. vi har råd til å betale, derfor er det slik. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Et sted må staten dra inn penger. Sånn er det, er mye rare skatter og avgifter som det ikke fins en god, rasjonell begrunnelse for, NRK-lisens, formueskatt, mm. Dessverre. Ideelt sett burde deler som ikke er lagervare i Norge på tidspunktet ting havner i tollen hatt momsfritak, da disse uansett ikke kan kjøpes her (som andre har påpekt). Det blir vel med drømmen om et sånt system... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 et sted? Staten drar jo inn penger overalt! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Gi oss mindre skatt så vi har mer penger og rutte for! Problem solved. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Tid for litt bilder Endret 12. februar 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hvordan er ytelsen på Apogee HD blokka? Er det verd å gå for den selv om man ikke skal bruke alle de 4 portene eller burde jeg gå for en annen? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg vet ikke, har ikke bootet opp systemet enda Men jeg angrer litt, skulle heller valgt XSPC Raystorm. Den ser jo mye bedre ut og i tilegg er en av de beste blokkene på markede. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Men jævelen er jo umulig å få tak i det eg opplevde. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Men jævelen er jo umulig å få tak i det eg opplevde. Raystorm har dem jo på Techbay? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det er nå fint å sjå at den er tilgjengelig nå. Men den var ikkje god å finna når eg nylig kjøpte inn utstyret. :!: Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Mulig det bare er meg men personlig så klarer jeg ikke å se hvordan folk synes Raystorm ser bra ut. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Mulig det bare er meg men personlig så klarer jeg ikke å se hvordan folk synes Raystorm ser bra ut. Enig, synes ikke den ser stygg ut, men helt average. Liker dog ikke lyset så det trekker ned en del IMO. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Hvorfor kom denne nå? Blah! EDIT: FJERNET, DRITTOPERA! Endret 12. februar 2012 av Jakke Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tid for litt bilder Hvor kjøpte du kabinettet? Ser at de ikke selger det på xs-pc.com. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tid for litt bilder Hvor kjøpte du kabinettet? Ser at de ikke selger det på xs-pc.com. Ehm, det er et vanelig Corsair 800D? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tid for litt bilder Hvor kjøpte du kabinettet? Ser at de ikke selger det på xs-pc.com. Ehm, det er et vanelig Corsair 800D? lol, så ikke det, trodde det skulle være strippa ned :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå