SilentNET Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har hatt EK Bay Spin tanken helt fram til nå nylig. Ingen problemer med den. Den spin tingen stoppa opp ganske fort, men det så ikke ut til å påvirke flow eller ytelse forøvrig noe merkbart. Har ikke hatt problemer med lekkasje eller andre ting. Min samler støv nå, men hvis jeg skal bygge PC igjen senere med god plass til 5 1/2" enheter har jeg ingenting imot å bruke EK sin Bay Spin tank. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) De hadde vist fått inn XSPC bay res Så da ble et slikt bestilt som du kan montere MCP655/D5 pumpe i! Satser på at jeg får den imorra Kommer forresten til og fikse den slangen fra 360 radiatoren. Blir en 90 grader også ned til CPU, også 90 grader fra tanken rett opp til radiatoren! Endret 9. februar 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ser lovende ut Si meg, er det et 800D der du har fjernet HDD-brønnene? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ikke dumt Det blir ikke vinglete pga. manglende støtte? Vurderer nesten å gjøre det samme selv. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Nei, MEN du må ødlegge/bøye den ene siden på HDD buret får at du skal kunne dra det ut. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 /rage Fått brev frå to stykker i dag. Første er ein hentelapp frå bring. Denne lappen står det klart som dagen på at er "dør til dør"... men eg ser pokker meg ingen pakke her eg. Eg har vært hjemma frå tidlig til seint! :| Ingen telefoner, ingen dørklokker, null og pokkers niks. Den andre er ein regning frå UPS for vannkjølings-utstyret. Regninga eg allerede betalte til aquatuning.no ved kjøpet, vel og merke. What the f-? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Første er ein hentelapp frå bring. Denne lappen står det klart som dagen på at er "dør til dør"... men eg ser pokker meg ingen pakke her eg. Eg har vært hjemma frå tidlig til seint! :| Ingen telefoner, ingen dørklokker, null og pokkers niks. Jeg har jobbet noen måneder i Posten før. Mange pakkesjåfører som rett og slett dropper enkelte adresser og pakker, tro det eller ei. Prøv å ringe kundeservice og hør hva som har skjedd. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Noe åpenbart jeg har glemt? Ble en del dyrere enn planlagt, men hva skal man med penger om man ikke får noe morro ut av det? Dog er jeg åpen for alternativer dersom det er penger å spare uten at det går mye utover ytelsen! Endret 9. februar 2012 av SWAT dude... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fan glemte helt at 800D ikke kan ha Dual bays med mindre man fjerne disse idiotiske "holderene" til single bay. Tips til verktøy for og fjerne/bøye dem unna? Har prøvd rørlegger tang, men det gjorde ikke susen Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) vifter? Det har jeg alt Endret 9. februar 2012 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Må påpeke at 650D sine 200mm vifter ikkje er kompatible med andre vifter det eg veit. Og ikkje kompatibel med den radiatoren heller! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Første er ein hentelapp frå bring. Denne lappen står det klart som dagen på at er "dør til dør"... men eg ser pokker meg ingen pakke her eg. Eg har vært hjemma frå tidlig til seint! :| Ingen telefoner, ingen dørklokker, null og pokkers niks. Jeg har jobbet noen måneder i Posten før. Mange pakkesjåfører som rett og slett dropper enkelte adresser og pakker, tro det eller ei. Prøv å ringe kundeservice og hør hva som har skjedd. Det skjer stadig vekk her selv om jeg har betalt for å få pakken hjem på døra som koster litt mer. Jeg klager alltid men det hjelper ikke, posten er dårlige bare se på UPS feks. de ringer om morgene for å høre hvor jeg jobber så de kan sende ut pakken med en annen sjåfør om mulig. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er klar over det. Har sett på tilsvarende bygg med samme radiator så har planen klar for hvordan det skal løses. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Så då er planen dobbelt-sidig teip? Fant ut at det kanskje er ein veldig enkel grunn til at eg ikkje høyrde nokon ringe på: Dørklokka funker ikkje! >.> Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Så då er planen dobbelt-sidig teip? Fant ut at det kanskje er ein veldig enkel grunn til at eg ikkje høyrde nokon ringe på: Dørklokka funker ikkje! >.> Ble lært opp til at man hadde plikt til å ringe om det står et nummer på pakka, alle biler skal ha telefon. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Så då er planen dobbelt-sidig teip? Enkelt og greit. Endret 9. februar 2012 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Så då er planen dobbelt-sidig teip? Fant ut at det kanskje er ein veldig enkel grunn til at eg ikkje høyrde nokon ringe på: Dørklokka funker ikkje! >.> :rofl: :rofl: Dagens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå