idleman_2 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Men en ting jeg lurer på... hvor hardt skal en skru til bitsene til vannblokkene... og hvor hardt skal en skru til kompressjons mutter over slangene ? Skru dem så langt det går, altså, helt ned. Samme med slangene. Du må skru ganske hardt første gangen, men med tiden så formes slangen etter "sporet", så da blir de mye lettere å få av og på. Var en kar på xtremesystems org om at en ikke skulle skru for hardt til... nå er spørsmålet om hva en definerer som for hardt Endret 29. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 noen som sa det så ut som det var knekk på slangen og at slangene så stramme ut etc Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Knekk på slangen? Nå skjønner jeg ikke hva du sikter til. Jeg dyttet tygonen helt inn på nippelen, og skrudde helt 100% igjen. 0 problemer her. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Idleman, personlig vile jeg kjørt 90-grader mellom CPU og HK. Men ingen tvil om at det der ser lekkert ut! m-ATX med vankjøling er deilig, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Idleman, personlig vile jeg kjørt 90-grader mellom CPU og HK. Men ingen tvil om at det der ser lekkert ut! m-ATX med vankjøling er deilig, ingen tvil om det. må ta av cpu blokken et par ganger så derfor ble det slik m-ATX ? Endret 30. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Snuser litt på om jeg skal fikse skjermkortene paralell koble så begge korta har samme vann temp + mindre restriksjon for vann sløyfa Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 m-ATX ? Woyh, det kortet ditt så bare så lite ut på det enorme HK-brettet Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 lite aktivitet her de siste 2 dager Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Har vært av i 2 og 1\2 dag pga. byttet hk osv. Men nå er the Classy i Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Grattis Soppen Har du fått tatt noen bilder? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Ja, når slangene og tanken kommer så...nå ser det ut som det bruker hos meg når jeg skifter mye :!: Raddis på gulvet, null rydding osv. Siden alt må av igjen om noen dager Men jeg får testet litt klokking Pluss Hundenmin, Eleet viser faktisk riktig volt under idle Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Ja, når slangene og tanken kommer så...nå ser det ut som det bruker hos meg når jeg skifter mye :!: Raddis på gulvet, null rydding osv. Siden alt må av igjen om noen dager Men jeg får testet litt klokking Pluss Hundenmin, Eleet viser faktisk riktig volt under idle Har du hørt om watercool mo-ra 3 ? Skal visst lanseres i neste uke.. en kar skrev at det er 9 x 180 radiator om dette er korrekt vet jeg ikke, forrige versjon het mo-ra 2 pro 9 x 120 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Bilde fra hovedkort: åssen jeg har tenkt å legge opp slangene ned til vannkassa under pc: simulert med slange og mini volvolist: evt om jeg setter på 90 bend under skjermkort. Måtte levere batteri muttertrekker til reperasjon idag så får egentlig ikke gjort så mye uten... (jobb verktøy) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Begynner og se bra ut nå Idle angående mo-ra så skal jeg følge med, men det skal mye til før P120.3 og Monsta forsvinner ja Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Begynner og se bra ut nå Idle angående mo-ra så skal jeg følge med, men det skal mye til før P120.3 og Monsta forsvinner ja Jeg synes mange vannkjølings opplegg skjemmes av for dominerende vannslanger.... som går foran alt... mitt motto er at slangene skal være anonym tilbakelent... er jo hardwaren som skal vises frem ikke slangene Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Vet dere av hvor en kan få kjøpt billig akryl ? sånn 5-10 mm tykk ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Enig angånde slanger..derfor har jeg valgt totalt svarte slanger Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Tenkte å lage vindtunell med raddisene i trekasse, akrylboks oppå denne og pc stående på denne med ben gjennom akrylboksen ned til trekassa... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Vet dere av hvor en kan få kjøpt billig akryl ? sånn 5-10 mm tykk ? Glassmester. Sikreste, billigste og raskeste løsning. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Hvor ofte er det man må renste ett vannkjølesystem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå