Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Men en ting jeg lurer på... hvor hardt skal en skru til bitsene til vannblokkene... og hvor hardt skal en skru til kompressjons mutter over slangene ?

Skru dem så langt det går, altså, helt ned. Samme med slangene. Du må skru ganske hardt første gangen, men med tiden så formes slangen etter "sporet", så da blir de mye lettere å få av og på.

Var en kar på xtremesystems org om at en ikke skulle skru for hardt til... nå er spørsmålet om hva en definerer som for hardt

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, når slangene og tanken kommer så...nå ser det ut som det bruker hos meg når jeg skifter mye :!:

Raddis på gulvet, null rydding osv.

Siden alt må av igjen om noen dager :tease:

Men jeg får testet litt klokking :dribble:

Pluss Hundenmin, Eleet viser faktisk riktig volt under idle :thumbup:

Har du hørt om watercool mo-ra 3 ? Skal visst lanseres i neste uke..

en kar skrev at det er 9 x 180 radiator om dette er korrekt vet jeg ikke, forrige versjon het mo-ra 2 pro 9 x 120

Lenke til kommentar

Bilde fra hovedkort:

åssen jeg har tenkt å legge opp slangene ned til vannkassa under pc:

simulert med slange og mini volvolist:

post-57231-1272663357,5008_thumb.jpg

evt om jeg setter på 90 bend under skjermkort.

Måtte levere batteri muttertrekker til reperasjon idag så får egentlig ikke gjort så mye uten... (jobb verktøy)

Lenke til kommentar

Begynner og se bra ut nå Idle :love:

angående mo-ra så skal jeg følge med, men det skal mye til før P120.3 og Monsta forsvinner ja :cool:

Jeg synes mange vannkjølings opplegg skjemmes av for dominerende vannslanger.... som går foran alt... mitt motto er at slangene skal være anonym tilbakelent... er jo hardwaren som skal vises frem ikke slangene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...