Mydog Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Fan i helvette altså, disse retard installerte niplene på Swiftech Apogee HD 24K Gold sitter noe så inni helvette... /facepalm Får dem ikke av uten og lage merker... Skiftenøkkel og tynnt stoff går fint Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) fikk de opp nå, bruker rørlegger tang + handkle (disse extra tykke endene på handkle!) Fikk blokk nummer 87 forresten Endret 2. februar 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) #87? Eg fekk #83! ovo EDIT: #83, ikkje #89! Endret 2. februar 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Da er den nye loopen oppe å går Litt corny plassering av flowmeteret, men det får nesten bare bli sånn inntil videre. Utrolig fet pumpe og nesten like stillegående som Aquastream XT ved 15V. Får dessverre bare jekket opp spenningen til 22V da 12V/24V-omformeren ikke vil gå lengre, men oppnår uansett 1GPM med kun 15V Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Skal innrømme at eg sliter med å sjå kor noko som helst er i den loopen din. o_O Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Da får du nesten trene øynene dine litt Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Da er den nye loopen oppe å går Litt corny plassering av flowmeteret, men det får nesten bare bli sånn inntil videre. Utrolig fet pumpe og nesten like stillegående som Aquastream XT ved 15V. Får dessverre bare jekket opp spenningen til 22V da 12V/24V-omformeren ikke vil gå lengre, men oppnår uansett 1GPM med kun 15V Ser lekkert ut Kokamino Men bare for morroskyld så vil jeg se ett bilde fra baksiden av kabinettet jeg mistenker at du har mye kabler bak der Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Baksiden?? Neei, det er da ikke nødvendig Skal ordne et bilde iløpet av kvelden og for din skyld skal jeg ikke rydde først Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 800D skulle hatt 1 cm til bak hk-plata det er nesten umulig å ungå at dekselet på den siden buler ut litt. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Alt for trangt! Dekselet mitt buler ut med over en cm. Mtp. hvor mye plass det er i kabinettet så skulle Corsair tatt noen titalls meter kabler med i beregningen. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Alt for trangt! Dekselet mitt buler ut med over en cm. Mtp. hvor mye plass det er i kabinettet så skulle Corsair tatt noen titalls meter kabler med i beregningen. Slik så det ut sist gang jeg demonterte mitt Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Rotehuer Eh hm! Look whos talking :rofl: :rofl: Jeg har sett hybelen din :rofl: :rofl: Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Alt for trangt! Dekselet mitt buler ut med over en cm. Mtp. hvor mye plass det er i kabinettet så skulle Corsair tatt noen titalls meter kabler med i beregningen. Slik så det ut sist gang jeg demonterte mitt Det der er jo nesten ryddig :!: Klikk her først: http://www.youtube.com/watch?v=KF_6gI0xHzw&feature=related Ferdigbilde uten Torki og annet rusk: Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Herre til rot det er på baksida der da. o_O; Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvorfor bry seg om baksiden da? På torsdag skal jeg slenge opp bilder av min med vannkjølte 7970 + CPU! 1 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Litt mer praktisk med ryddig bakside, men pytt. Endrer så ofte på oppsettet så jeg gidder ikke bruke timesvis på å rydde kabler hver bidige gang Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Eg er kanskje litt spesiell når eg ønsker å holde baksida relativt ryddig då... Nå er det jo ikkje vannkjøling her i gården ennå, ettersom kabinettet tar sin tid å komme hit visst... Endret 5. februar 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Eg er kanskje litt spesiell når eg ønsker å holde baksida relativt ryddig då... Nå er det jo ikkje vannkjøling her i gården ennå, ettersom kabinettet tar sin tid å komme hit visst... Joda det ser ryddig ut MEN du har alt for lite HW i kassa di til å sammenligne Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 For lite HW? Nja, eg har ikkje så mange harddisker elleno, ei flere skjermkort, og i alle fall ikkje mange vifter på gang... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå