Mydog Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da var Swiftech Apogee HD Limited Edition 24K Gold bestilt! Så nå får jeg legge til enda en bestilling på techbay Vet du hvilket NR. du får? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da var Swiftech Apogee HD Limited Edition 24K Gold bestilt! Så nå får jeg legge til enda en bestilling på techbay Vet du hvilket NR. du får? Nei, jeg bestilte fra Aquatuning.no og har ikke fått noen sånn "Congratz! you have bought a limited editon" ellerno mail Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da var Swiftech Apogee HD Limited Edition 24K Gold bestilt! Så nå får jeg legge til enda en bestilling på techbay Vet du hvilket NR. du får? Nei, jeg bestilte fra Aquatuning.no og har ikke fått noen sånn "Congratz! you have bought a limited editon" ellerno mail Synd Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Eg også bestilte ei Apogee HD Limited Edition, eller originalt hadde eg valgt XSPC Raystorm, men det ble jo satt tilbake ein måned på leverings-tid, så eg spurte pent om eg kunne flytta over til andre blokka. Fekk ikkje nokon slik melding eg heller, men har fått beskjed at vannkjølinga mi er på vei. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Kan vel nevne kort at Hydro-serien til Corsair ikke kommer i nærheten av å tilby samme støy/kjøling/pris som NH-D14 og tilsvarende Kjøper ikke vannkjøleren likevel. Fikk beskjed av en kompis av at han hadde en CM Hyper 212 Evo-kjøler med en ekstra vifte på som jeg kunne få, så har tenkt å prøve ut den først. Utifra hva jeg har lest, skal den funke bra til overklokking av 2500k. Håper bare det er plass til den i kabinettet... Endret 25. januar 2012 av TerjeP Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Forresten kom vannblokka mi i dag... :!: Forventer også resten av utstyret i løpet av dagen, men sjølve kabinettet blir ikkje sendt om ei veka grunnet forsinkelser... Oh well. Bilder blir det likevel. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Fan du som kjøpte nikkel + acetal blokka jeg skulle ha? Satser på at jeg får mitt idag også! Blir en acetal og en plexi blokk på meg :!: Årk og vente til de får inn nye Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Yup! Nickel (EN) + acetal her ja. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Da har jeg fått blokkene osv Satser på at de 2 fittingsene jeg glemte og bstille kommer idag... Skrur dere fittingen med tang? eller er fingerkraft nok? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Da har jeg fått blokkene osv Satser på at de 2 fittingsene jeg glemte og bstille kommer idag... Skrur dere fittingen med tang? eller er fingerkraft nok? Bruker tang med et tynt håndkle rundt Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Frå toppen av hodet så pleier guides å si fingerkraft, så eit lite stykke tang på slutten. Det er ikkje helligt viktig egentlig. Dei er ikkje nødvendige i fleste tilfeller heller vel? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Så fekk greiene mine fra aquatuning i dag. Eine skruen på tanken ser ut til å kommet til eit punkt der den bare snurrer i gjengen uten å komme noen vei. Men ellers har eg ikkje funni problemer så langt... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Ser ikke ut som jeg får vannkjølt systemet på en stund! Jeg var så dum og kjøpe Bitspower Z-multi 250 tank som seff ikke får plass i kabinettet... Må hvertfalt modde heftig får at det skal fungere. Må nok handle ett mindre, evt bay res Ble imponert over hvor stor den MCP655 pumpen var :!: Den får jo faktisk ikke plass i bunnen av ett 800D Endret 26. januar 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ser ikke ut som jeg får vannkjølt systemet på en stund! Jeg var så dum og kjøpe Bitspower Z-multi 250 tank som seff ikke får plass i kabinettet... Må hvertfalt modde heftig får at det skal fungere. Må nok handle ett mindre, evt bay res Ble imponert over hvor stor den MCP655 pumpen var :!: Den får jo faktisk ikke plass i bunnen av ett 800D Hvor holder du til? Har en EK 150 Multi liggende, er vell klin lik BP z-Multi bare en del mindre. LMK Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tenkte at eg like gjerne burde sjekke dette her mens det fremdeles var noenlunde lyst, og fant at 180mm radiatoren ikkje passer skruene til vifta på level 10 gt. Nå forventa eg det ikkje heller, men var overraska av å finne at gjengene til mine vifter hadde mindre mellomrom enn radiatoren. O_o Pokker at eg ikkje har verktøy, for då kunne eg bare tatt og ghetto-rigget til vannkjøleutstyret mitt fram til relevant tidspunkt. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Endret 26. januar 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fikk montert kortene tidligere idag. Men den ene linken hadde ødelagte gjenger (EK ehh... ). Nei var ikke jeg som strammet dem så hardt, selv når jeg skrudde svakt så kom den til et punkt hvor den ikke ville få "tak". Takk for tilbudet Egg, men jeg vil helst ha Bay res Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Moderkortet skal vel være veil 250 mm bredt. Er du sikker på at du ikkje kan montere det rett under kortene der? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tenkte at eg like gjerne burde sjekke dette her mens det fremdeles var noenlunde lyst, og fant at 180mm radiatoren ikkje passer skruene til vifta på level 10 gt. Nå forventa eg det ikkje heller, men var overraska av å finne at gjengene til mine vifter hadde mindre mellomrom enn radiatoren. O_o Pokker at eg ikkje har verktøy, for då kunne eg bare tatt og ghetto-rigget til vannkjøleutstyret mitt fram til relevant tidspunkt. Fulgte det ikke med skruer til radiatoren?? Det har det da alltid gjort til alle radiatorer jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Moderkortet skal vel være veil 250 mm bredt. Er du sikker på at du ikkje kan montere det rett under kortene der? EDIT: Åja du snakker om tanken?, Isåfall, nei det er ikke bredt nok til at jeg kan ha tanken der. Kortene er i veien Endret 26. januar 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå