Breidablik Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Edit: Det ser utrolig lekkert ut Mhm! Veeeldig! Nesten så eg angrar på at eg vart ferdig med å sette opp vasskjølingsoppsettet mitt. Eg har lyst til å gjere det ein gong til! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Nytt bilde kanskje noen reagerer på 'loopen' mellom NB/SB og mosfets vannblokk, ble mindre fittings og mere slange uten knekk evt om dere kan komme med bedre forslag til 'bridge' mellom vannblokkene på hovedkort (NB/SB og mosfets) bilde: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Planlegg hva du vil gjøre videre da vet du;) D har vel alltids noe du kan utvide Du hadde brukt mye mindre slange med 2 vanlige nipler på den Oen der Eller bare en vanlig nippel på den mosfett-blokka:) Endret 28. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Planlegg hva du vil gjøre videre da vet du;) D har vel alltids noe du kan utvide Du hadde brukt mye mindre slange med 2 vanlige nipler på den Oen der Eller bare en vanlig nippel på den mosfett-blokka:) Tygon 1/2 OD og 3/8 ID 'knekker' lett ... men myk er den Men her er nytt bilde... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) søren, trodde det var lengre avstand:( Hvis du snur den 45 graders nippelen da, blir vel kanskje forskjevt da? Tygon størrelsen jeg venter på er 1/2" ID og 3/4" OD Endret 28. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Syntes fortsatt det første alternativet uten tvil ser best ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 du syns den store o`en ser best ut? jaja, det er derfor smak er bra...alle har sin mening Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Nei, det aller første. Dette. Endret 28. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Linken fungerte ikke, så jeg begynte og tenke litt...så kom jeg på den Idle la ut først. Og den ser best ut hittil av de 3 hvis den fungerer da:) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Har klager over at han må gjøre om alt når han bytter CPU, men det er verdt det imo. De andre alternativene ser litt jalla ut i forhold. Man må lide litt for skjønnheten! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Har klager over at han må gjøre om alt når han bytter CPU, men det er verdt det imo. De andre alternativene ser litt jalla ut i forhold. Man må lide litt for skjønnheten! Redd for at det blir for mange slanger ? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Har jo fått meg koolance quick disconnect koblinger for å koble vekk cpu f.eks... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ikke at det blir for mange slanger, men at hele systemet ser ut som om det var bygget av reservedeler fordi du ikke hadde noe som passet ordentlig. Syntes virkelig du i alle fall burde prøve den første. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ikke at det blir for mange slanger, men at hele systemet ser ut som om det var bygget av reservedeler fordi du ikke hadde noe som passet ordentlig. Syntes virkelig du i alle fall burde prøve den første. Blir ikke den første dermed basta! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Snufs, lat er du, lat! Hva blir det til da? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Legger inn bilde her og siden jeg startet å poste bilder her Noen syntes visst dette ble bedre Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Men en ting jeg lurer på... hvor hardt skal en skru til bitsene til vannblokkene... og hvor hardt skal en skru til kompressjons mutter over slangene ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Noen syntes visst dette ble bedre Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Ok, det der vart berre sinnssjukt tøft, idleman_2! Faktisk heilt rått! Det var liksom minimalistisk med slangar, det var litt stilig! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Men en ting jeg lurer på... hvor hardt skal en skru til bitsene til vannblokkene... og hvor hardt skal en skru til kompressjons mutter over slangene ? Skru dem så langt det går, altså, helt ned. Samme med slangene. Du må skru ganske hardt første gangen, men med tiden så formes slangen etter "sporet", så da blir de mye lettere å få av og på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå