Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Primochill er bedre enn Feser syns jeg ihvertfall, venter på gode gamle Tygon 1\2 i sort. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Fått delene.. kjem bilde snart -> her! Endret 28. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Niice! Det var mange(!) niplar! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Niice! Det var mange(!) niplar! Enig, var mye flott der ja Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 sweet.. må komme med bilder når du er ferdig! må få vite hvor mange timer du brukte på å sleave psu'en lyst å gjør det selv, men ser enormt tidkrevende ut! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Kan ikke leve uten nipler Sikkert ikke alle som tar den der da Mumriken: Sleeven psuen sikkelig tar god tid, og det er umulig og sette en tid på det egentlig. Men en dag holder ikke for og si det slik. Men at man er fornøyd når man er ferdig er man som regel ja Endret 28. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 sweet.. må komme med bilder når du er ferdig! må få vite hvor mange timer du brukte på å sleave psu'en lyst å gjør det selv, men ser enormt tidkrevende ut! silverstone har visst sleavet psu kablene Kan ikke leve uten nipler Sikkert ikke alle som tar den der da babyene som skriker på mat ja ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) NEI IDLEMAN, nå slo du ut vitsen totalt Ikke bland pupper med mat, de skal koses med...ikke pattes på Og de fleste psuer er "sleevet", men driver man med et prosjekt så er det sleeving av egen hånd som gjelder. Helst en og en kabel også...det er berre lækkert. Uff, må begynne og skru i kveld.... Endret 28. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Haha Anyway, kva meiner du med "uff"? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Skal sleave en og en såklart, det som er penest. no kom angern på at jeg solgte 850w psuen jeg hadde i reserve. hadde vært hendig siden det sikkert tar dagesvis men må man så må man! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) uff som i at jeg nettopp har satt opp vannkjølinga som jeg nå må ta fra hverandre igjen, skifte ut hk og sette alt opp igjen Endret 28. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ok, dèt er kanskje litt "uff" Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Du skal få en unskyldning til å utsette det av meg Soppen, slangene tar ca en uke før de kommer. NEI for h.. sett i gang mann hva venter du på jeg vil se resultater Ta den tiden du trenger du kamerat Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 :!: Er en grunn til at jeg er glad i deg Men må få startet i dag, er ikke ille når jeg først starter...da ender jeg alltid opp med og kose meg :!: Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 hvordan fjerner dere sort belegg på en kobberblokk om dere har demontert den helt ? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Ta en kikk på bilde, utkast/forslag til slange oppsett mellom cpu mosfets nb/sb/ram bra/dårlig? bør jeg endre noe ? flere bilder: Endret 28. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Kom til å tenke på at jeg sannsynligvis må sette inn en annen processor for å flashe bios Så da bør jeg legge opp vannkjølingen slik at jeg enkelt kan ta av processor uten å måtte demontere alle vannslangene rundt processor for å ta av blokken. også blir det lettere å legge til flere radiatorer ved behov blir litt slangelengde dog. blir litt rart med 'broen' mellom NB/SB og mosfets vannblokkene... blir trangt for vanlig nippel og slange som knekker når den bøyes for mye Endret 28. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Vær forsiktig når du skal ha på slange på vannblokka på minnet;) Er egentlig best og få slangene på før man skrur blokka fast. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Vær forsiktig når du skal ha på slange på vannblokka på minnet;) Er egentlig best og få slangene på før man skrur blokka fast. fordi ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) fordi man ofte tar i når slangen skal på og det igjen gir et press på brikkene...som kan gå galt hvis man er uheldig. Og Mips opplyser om det:) Sa bare vær forsiktig Virker ganske logisk at det kan gå gale i mitt hode hvis man ikke er forsiktig. Edit: Det ser utrolig lekkert ut Endret 28. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå