Mydog Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sjekk maks/min temp Vannkjølt SR-2 med 2 stk X5670 @4,32GHz 3 Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sitter og skal oppgradere nå. Har følgende ting i loopen: 1x Swiftech MCR320-QP - 6x GT-15 Push pull 1x Magicool 240mm - 2x GT-15 Push 1x Swiftech 655 1x EK-Multioption 250 1x EK-FC580 (GPU block) 1x EK Supreme LTX (CPU block Har 3x6970 på vei, hvordan vil loopen takle det? Seff da bytte 570 kortet med 3x6970. Tenker da på temp og flowrate. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sjekk maks/min temp Vannkjølt SR-2 med 2 stk X5670 @4,32GHz *all hail the allmighty dawg* :!: Sitter og skal oppgradere nå. Har følgende ting i loopen: 1x Swiftech MCR320-QP - 6x GT-15 Push pull 1x Magicool 240mm - 2x GT-15 Push 1x Swiftech 655 1x EK-Multioption 250 1x EK-FC580 (GPU block) 1x EK Supreme LTX (CPU block Har 3x6970 på vei, hvordan vil loopen takle det? Seff da bytte 570 kortet med 3x6970. Tenker da på temp og flowrate. jeg kjørte 4x6970 og en i7 970 på en 360 + en 280 rad, funka det. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 her er mine temperaturer etter 2 timer gaming. vannavkjøling gir veldig stabil temp Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det der sier egentlig ikke så mye da det ser ut til at du har startet HW-monitor etter spillslutt. GPU holder tempen sånn noenlunde på vann, men CPU-tempen faller ganske betraktelig med det samme den går idle. Start den heller før du begynner spiller så makstempen kommer frem Lenke til kommentar
opticus Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det der sier egentlig ikke så mye da det ser ut til at du har startet HW-monitor etter spillslutt. GPU holder tempen sånn noenlunde på vann, men CPU-tempen faller ganske betraktelig med det samme den går idle. Start den heller før du begynner spiller så makstempen kommer frem uff, da får jeg sette meg ned og spille litt igjen da.. life is hard! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det der sier egentlig ikke så mye da det ser ut til at du har startet HW-monitor etter spillslutt. GPU holder tempen sånn noenlunde på vann, men CPU-tempen faller ganske betraktelig med det samme den går idle. Start den heller før du begynner spiller så makstempen kommer frem her er 3 kvarter med spilling hvertfall ser litt større variasjon, men det er jo fremdeles ganske langt fra luftkjøling, viftene går på ca 50% og hører dem ikke i det heletatt. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 XSPC Raystorm :O Den skal faktisk være bedre enn EK Supreme HF ifølge noen grafer jeg har sett rundt på nettet 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Er på jakt etter et 5,25 dual bay res, og begynner å helle mer og mer mot Tecnofront Challenge X1. Jeg finner ikke så veldig mye informasjon om det, og de videoene som ligger på youtube er ikke så veldig informative. Er det noen her som har erfaringer med dette reservoiret? Tecnofront Challenge X1 (italiensk tekst, men mange bilder) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Er på jakt etter et 5,25 dual bay res, og begynner å helle mer og mer mot Tecnofront Challenge X1. Jeg finner ikke så veldig mye informasjon om det, og de videoene som ligger på youtube er ikke så veldig informative. Er det noen her som har erfaringer med dette reservoiret? Tecnofront Challenge X1 (italiensk tekst, men mange bilder) Hva med koolance eller EK sine dual drivebays.. Har EK bay-spin selv og er godt fornøyd med den Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Koolance sine ser bra ut, men jeg har ikke bruk for å montere pumpen i reservoiret. EK spin har waterfall-effekt bak glasset, og det er noe jeg absolutt ikke skal ha igjen. Har noe lignende på min Aquabox pro, og så lenge res ikke er fylt helt opp virvles det masse luftbobler inn i vannet. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvilke temperaturer får egentlig folket på sine vannkjølte og uklokkede i5 2500k eller i7 2600k? Med EK Supreme HF Acetal og Arctic Cooling MX-2 oppnår jeg 43-44C med vanntemp på 26C. Jeg innbiller meg at dett er litt mye, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Kan vel kanskje stille ett lite spørsmål, angående ett ferdig vannkjølings-sett jeg nettopp har kjøpt. Dette er min første erfaring med vann i PC, overhodet. Antec Kühler H2O 620, og Silverstone Air Penetrator 120mm. Hvor vil det ha mest effekt å sette vifta, "foran" radiatoren, slik at den presser lufta igjennom, eller "bak", slik at den suger lufta igjennom? - Mortis Endret 19. oktober 2011 av Mortis Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kan vel kanskje stille ett lite spørsmål, angående ett ferdig vannkjølings-sett jeg nettopp har kjøpt. Dette er min første erfaring med vann i PC, overhodet. Antec Kühler H2O 620, og Silverstone Air Penetrator 120mm. Hvor vil det ha mest effekt å sette vifta, "foran" radiatoren, slik at den presser lufta igjennom, eller "bak", slik at den suger lufta igjennom? - Mortis Resultatene svinger veldig mtp hvilken vifte, radiator osv. Har hørt mye forskjellige. Forskjellen er uansett veldig liten 2000RPM vifte, Forskjellen er 0,9C fordel til PUSH 1350RPM, Forskjellen er 0,26C fordel til PULL Dine på 1500RPM vil legge seg midt i mellom altså marginalt forskjell. Du ser også at vis du får tak og har plass til en "shroud" så kan dette senke temp med en grad eller to, evt få tak i to vifter og kjør en på begge sider vis du orker støyen og har plass. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 tenkte poste et bilde av maskina mi i galleriet, men det er helt oversvermet med spam fra bundymania, uansett ingen som klarer finne andre poster enn hans der, han tar fine bilder av spennende produkter, det er ikke det, men trodde ikke det var en spammetråd for en person. Han eier jo mer eller mindre tråden 1 Lenke til kommentar
Moraelyn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 tenkte poste et bilde av maskina mi i galleriet, men det er helt oversvermet med spam fra bundymania, uansett ingen som klarer finne andre poster enn hans der, han tar fine bilder av spennende produkter, det er ikke det, men trodde ikke det var en spammetråd for en person. Han eier jo mer eller mindre tråden Skal sende et melding til han. Synes at han burde ha hans egen tråd. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 tenkte poste et bilde av maskina mi i galleriet, men det er helt oversvermet med spam fra bundymania, uansett ingen som klarer finne andre poster enn hans der, han tar fine bilder av spennende produkter, det er ikke det, men trodde ikke det var en spammetråd for en person. Han eier jo mer eller mindre tråden problemet er vel mer at han er den eneste som faktisk er aktiv i den tråden. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 tenkte poste et bilde av maskina mi i galleriet, men det er helt oversvermet med spam fra bundymania, uansett ingen som klarer finne andre poster enn hans der, han tar fine bilder av spennende produkter, det er ikke det, men trodde ikke det var en spammetråd for en person. Han eier jo mer eller mindre tråden Veldig pent. Ryddig, stilrent. Rett og slett en flott jobb. Tommelen opp for deg! 1 Lenke til kommentar
opticus Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 problemet er vel mer at han er den eneste som faktisk er aktiv i den tråden. ja, det er det nok en grunn til, jeg har ingenting imot han eller hans bilder, det bare er så forferdelig mange bilder fra samme bruker at jeg for min del ikke ser noe poeng i å poste der, siden ingen kommer til å legge merke til mitt ene bilde midt inni den bildebonanzatråden. Ønsker ikke å presse han ut av tråden heller, eller forumet, for det er sikkert noen her inne som digger å se på de bildene, men den tråden de blir postet i er kanskje litt feil sted i forhold til hva tråden var ment for? uansett denne tråden her er jo veldig fin den også så lenge vi får lov å poste et og annet bilde her inne! Veldig pent. Ryddig, stilrent. Rett og slett en flott jobb. Tommelen opp for deg! tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå