Iexo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 360 radiator fra xspc extreme performance Swiftech MCP355 12vdc pump EK-Supreme cpu kjøler Bitspower 274ml vanntank og en hel del med compression fittings fra bitspower. Det er nok det jeg sitter med av overflødig vannkjølings utstyr tenker jeg. Og lite annet smått og godt....mangler slanger men ellers er nok alt på plass. Iexo. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hva slags størrelse er det på niplene? Farge? Noen 90graders? Lenke til kommentar
Iexo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nej, ikke noen 90 graders. http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_346_393_934&products_id=29640 Iexo. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Tror ikke det er mange butikker som legger inn en advarsel slik...? http://techbay.no/product.html/iandh-dead-water-kobbersulfat-10-ml?category_id=149 http://techbay.no/product.html/iandh-silver-killcoil---0999-fine-silver?category_id=149 Artig Stemmer det som står der? Er det lurt av meg å prøve å få ut min killcoil og tilsette noe algedrepende væske i stedet for? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja det stemmer, finn en test som beviser at killcoil virker. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Comp nipler til tygon slange? Primoflex Pro LRT slange, men ja comp nipler. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Comp nipler til tygon slange? Primoflex Pro LRT slange, men ja comp nipler. Har 2 stk BP comp nipler men de er sorte. Endret 19. september 2011 av minhund Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Fikk USA-pakka i dag Om nom nom! Her var det mye snacks! Av vannrelaterte ting snakker vi en mcp355 og to xspc restop :9 Så da ahr ejg vel alt jeg tyrenger for å sette opp galskapen Må bare organisere litt... hehe. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Comp nipler til tygon slange? Primoflex Pro LRT slange, men ja comp nipler. Har 2 stk BP comp nipler men de er sorte. Fikk kjøpt inn 2 slangeklemmer som jeg bruker midlertidig, nærmeste clahs'ern så lurer jeg på om jeg skal koble de 3 rad viftene sammen, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det isåfall? atm har jeg bare 1 vifte aktiv på radden mens jeg tester. ja jeg vet det er dølt mtp at jeg må gjøre det igjen om halvannen - 2 ukers tid, skal sies at laptop ikke er noe kult å bruke til alt Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Comp nipler til tygon slange? Primoflex Pro LRT slange, men ja comp nipler. Har 2 stk BP comp nipler men de er sorte. Fikk kjøpt inn 2 slangeklemmer som jeg bruker midlertidig, nærmeste clahs'ern så lurer jeg på om jeg skal koble de 3 rad viftene sammen, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det isåfall? atm har jeg bare 1 vifte aktiv på radden mens jeg tester. ja jeg vet det er dølt mtp at jeg må gjøre det igjen om halvannen - 2 ukers tid, skal sies at laptop ikke er noe kult å bruke til alt Om du skal ha viftene på en viftecontroller eller rett på molex så kan du koble de sammen, det finnes masse kabler som samler vifter. Denne feks. Forgrener, 3-pins vifte til 3x3-pins vifte, kabelstrømpe, 60 cm, sort Jeg bruker denne i radiator-kabinettet: Forgrener, 3-pins vifte til 9x3-pins vifte, kabelstrømpe, 60 cm, sort Kobler 9 vifter sammen på en kontroller. Endret 19. september 2011 av minhund Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dette går vel også fint å koble på en aquaero vil jeg tro? Skal bli spennende å se hva jeg får 5970'en opp i, satser på 1000/1250 minst Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Merkelige greier på gang med loopen min. Når maskinen er avslått har jeg en mikrolekkasje i reservoiret, men det kommer ikke en eneste dråpe ut så lenge maskinen er i gang og det er sirkulasjon i loopen. Snodig Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hmm, varme gjør at ting ekspanderer. Mulig det tetter akkurat nok til at du berger når strømmen er på..? Om ikke så har jeg ville slått til med litt epoxy eller www.sugru.com Spørs hvor og hvor mye... Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det lekker mellom plexi og acetal, så jeg tviler på at det er nok varme i systemet til å tette lekkasjen. Jeg har en Aquabox Professional og en XSPC-topp på vei fra Aquatuning, så jeg kan snart kvitte meg med den plagsomme EK DDC X-Res saken jeg bruker nå. Får vel bare la maskinen stå på et par dager til. Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dæven, det hakke jeg turt!! Hadde en mikro lekkasje for en mnd siden som ble makro over natta! Vel, det er ditt stæsj. Mulig jeg er pyse også da... :-) Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har tenkt på muligheten for at det skal gå skikkelig til helvete, men nå har jeg kjørt med dette i et par dager, og det har gått helt fint. Det lekker ut akkurat nok til å dekke pumpetoppen med en fin hinne vann over natta. Det er med andre ord ikke snakk om noen stor lekkasje. Mer irriterende enn farlig, vil jeg si. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Merkelige greier på gang med loopen min. Når maskinen er avslått har jeg en mikrolekkasje i reservoiret, men det kommer ikke en eneste dråpe ut så lenge maskinen er i gang og det er sirkulasjon i loopen. Snodig Har det samme problemet med min GPU-blokk. Når jeg står opp om morran finner jeg litt vann mellom toppen og bunnen på blokka, akkurat i skjøten. Ikke mye, men merker det på fingern. Vurderer å smekke på litt silikon eller what ever. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Greide faktisk å dumme meg ut og bestille en av disse Swiftech-variantene av Laing DDC, som selvfølgelig ikke passer XSPC-toppen min. *facepalm* Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva? hva er det som ikke passer overens? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva? hva er det som ikke passer overens? Den ramma rundt pumpa, som skruene festes i, har litt mindre hull på mcp-varianten enn ddc. Dermed passer ikke skruene til xspc-toppen, som er lagd for ddc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå