Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

360 radiator fra xspc extreme performance

Swiftech MCP355 12vdc pump

EK-Supreme cpu kjøler

Bitspower 274ml vanntank

og en hel del med compression fittings fra bitspower.

Det er nok det jeg sitter med av overflødig vannkjølings utstyr tenker jeg.

Og lite annet smått og godt....mangler slanger men ellers er nok alt på plass.

Iexo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det som står der? Er det lurt av meg å prøve å få ut min killcoil og tilsette noe algedrepende væske i stedet for?

Lenke til kommentar

Comp nipler til tygon slange?

Primoflex Pro LRT slange, men ja comp nipler.

Har 2 stk BP comp nipler men de er sorte.

Fikk kjøpt inn 2 slangeklemmer som jeg bruker midlertidig,

nærmeste clahs'ern :w00t:

så lurer jeg på om jeg skal koble de 3 rad viftene sammen, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det isåfall?

atm har jeg bare 1 vifte aktiv på radden mens jeg tester. ja jeg vet det er dølt mtp at jeg må gjøre det igjen om halvannen - 2 ukers tid, skal sies at laptop ikke er noe kult å bruke til alt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Comp nipler til tygon slange?

Primoflex Pro LRT slange, men ja comp nipler.

Har 2 stk BP comp nipler men de er sorte.

Fikk kjøpt inn 2 slangeklemmer som jeg bruker midlertidig,

nærmeste clahs'ern :w00t:

så lurer jeg på om jeg skal koble de 3 rad viftene sammen, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det isåfall?

atm har jeg bare 1 vifte aktiv på radden mens jeg tester. ja jeg vet det er dølt mtp at jeg må gjøre det igjen om halvannen - 2 ukers tid, skal sies at laptop ikke er noe kult å bruke til alt :thumbdown:

Om du skal ha viftene på en viftecontroller eller rett på molex så kan du koble de sammen, det finnes masse kabler som samler vifter.

Denne feks. Forgrener, 3-pins vifte til 3x3-pins vifte, kabelstrømpe, 60 cm, sort

Jeg bruker denne i radiator-kabinettet: Forgrener, 3-pins vifte til 9x3-pins vifte, kabelstrømpe, 60 cm, sort

Kobler 9 vifter sammen på en kontroller.

Endret av minhund
Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Merkelige greier på gang med loopen min. Når maskinen er avslått har jeg en mikrolekkasje i reservoiret, men det kommer ikke en eneste dråpe ut så lenge maskinen er i gang og det er sirkulasjon i loopen. Snodig :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Det lekker mellom plexi og acetal, så jeg tviler på at det er nok varme i systemet til å tette lekkasjen. Jeg har en Aquabox Professional og en XSPC-topp på vei fra Aquatuning, så jeg kan snart kvitte meg med den plagsomme EK DDC X-Res saken jeg bruker nå. Får vel bare la maskinen stå på et par dager til. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Har tenkt på muligheten for at det skal gå skikkelig til helvete, men nå har jeg kjørt med dette i et par dager, og det har gått helt fint. Det lekker ut akkurat nok til å dekke pumpetoppen med en fin hinne vann over natta. Det er med andre ord ikke snakk om noen stor lekkasje. Mer irriterende enn farlig, vil jeg si.

Lenke til kommentar

Merkelige greier på gang med loopen min. Når maskinen er avslått har jeg en mikrolekkasje i reservoiret, men det kommer ikke en eneste dråpe ut så lenge maskinen er i gang og det er sirkulasjon i loopen. Snodig :hmm:

Har det samme problemet med min GPU-blokk. Når jeg står opp om morran finner jeg litt vann mellom toppen og bunnen på blokka, akkurat i skjøten. Ikke mye, men merker det på fingern. Vurderer å smekke på litt silikon eller what ever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...