Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som har et par 90graders kompressjonsnipler til over som jeg kunne kjøpe? Kunn trenge 3-4 stykker og gidder ikke vente enda en uke på aquatuning.no. Rart de ikke har det på techbay, bare standard nipler.

Mulig jeg har noe, men jeg må nesten vite str.

13/19

Hva med denne:

Bitspower svivel, 90°, 1/4"BSPx1/4"BSP

+

Denne:

Bitspower kompresjonsnippel, 1/4"BSPx1/2"ID-3/4"OD

Det vil vel funke?

Lenke til kommentar

Gir spørsmålet mitt en bump jeg. :)

Hei.

Jeg vurderer og kjøpe meg vannkjøling, men har ikke peiling på hva jeg skal velge av deler. Vil ha det billigst mulig, og har kommet fram til dette:

post-211321-0-26944300-1315613053_thumb.png

totalpris: 3791.

Det synes jeg var en grei pris, men nå har jeg rett og slett ikke peiling på vannkjøling.

Ser dette greit ut? jeg skal bare kjøle ned cpu, nå for tiden er det en Phenom II X6 1055T, men skal ha buldozer når det kommer ut. :)

Er det noe man må passe på om man har vannkjøling? Noe vedlikehold som må gjøres ofte? Alt skal inn i et Fractal Design Arc. Blir trangt, men det går greit så lenge jeg har god kjøling.. :p

Lenke til kommentar

Jeg kan ha tre vifter i topp, men det ser ikke ut til at jeg får inn en 360 uten noe modding. Skal ta en titt til under toppdekslet, så kan jeg kankej poste et bilde av hvordan det ser ut under der. :)

Gjør det :)

@b3ndik

Du kan også bruke 2 sånne sammen for å få bedre høyde til comp-niplen.

Bitspower svivel, 45°, 1/4"BSPx1/4"BSP

Blir litt dyrt kansje?

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Jeg kan ha tre vifter i topp, men det ser ikke ut til at jeg får inn en 360 uten noe modding. Skal ta en titt til under toppdekslet, så kan jeg kankej poste et bilde av hvordan det ser ut under der. :)

Gjør det :)

@b3ndik

Du kan også bruke 2 sånne sammen for å få bedre høyde til comp-niplen.

Bitspower svivel, 45°, 1/4"BSPx1/4"BSP

Blir litt dyrt kansje?

Ja, tror heller jeg bare kjøper 6 90graders fra aquatuning til 170,- :) Må uansett vente på siste pakken fra performance-pcs med gpublokk. Noen som vet hvor lang tid det tar fra pakken har kommet gjennom tollen i Oslo(?) til den kommer til f.eks. Trondheim?

takk

edit: ble 500,- med skatt osv, leter fortsatt

Endret av b3ndik
Lenke til kommentar

Hmm, ser ikke ut til det nei. :(

post-211321-0-24272000-1315738270_thumb.jpg

Men kan jo ha en radiator til en anen plass? Og på en måte seriekoble de? Vil ikke det gi den samme efekten?

Jo det går fint med en 240 + en 120 rad feks. men er det bare cpu du skal kjøle? skal du klokke høyt?

Bare cpu jeg skaj kjøle ja. Skal ha ny cpu først, så det blir vel en høy klokk om buldozer klokker langt. :)

kan du ikke ha en 280mmrad i det kabinettet?

Det kan godt være mulig. Har ikke peiling jeg. .P

Lenke til kommentar

Se der ja. :) Da ble totalprisen 4045 kroner. Får se om jeg får kjøpt det snart. Får jo stipend, men det skal brukes til andre ting en pc, med mindre det blir mye til overs.. :p

Vår vente til lønninga kommer inn. :)

tror du prisen blri den samme i november? Noe nytt av vannkjøling som er bedre som har kommet innen den tid?

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...