J. Verlander Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Ingen som har et par 90graders kompressjonsnipler til overs som jeg kunne kjøpe? Kunnn trenge 3-4 stykker og gidder ikke vente enda en uke på aquatuning.no. Rart de ikke har det på techbay, bare standard nipler. leifs, leifs everywhere Endret 11. september 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ingen som har et par 90graders kompressjonsnipler til over som jeg kunne kjøpe? Kunn trenge 3-4 stykker og gidder ikke vente enda en uke på aquatuning.no. Rart de ikke har det på techbay, bare standard nipler. Mulig jeg har noe, men jeg må nesten vite str. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ingen som har et par 90graders kompressjonsnipler til over som jeg kunne kjøpe? Kunn trenge 3-4 stykker og gidder ikke vente enda en uke på aquatuning.no. Rart de ikke har det på techbay, bare standard nipler. Mulig jeg har noe, men jeg må nesten vite str. 13/19 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ingen som har et par 90graders kompressjonsnipler til over som jeg kunne kjøpe? Kunn trenge 3-4 stykker og gidder ikke vente enda en uke på aquatuning.no. Rart de ikke har det på techbay, bare standard nipler. Mulig jeg har noe, men jeg må nesten vite str. 13/19 Hva med denne: Bitspower svivel, 90°, 1/4"BSPx1/4"BSP + Denne: Bitspower kompresjonsnippel, 1/4"BSPx1/2"ID-3/4"OD Det vil vel funke? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 har en haug av vanlige kompressjonsnipler (link), vil de funke med svivelen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Gir spørsmålet mitt en bump jeg. Hei. Jeg vurderer og kjøpe meg vannkjøling, men har ikke peiling på hva jeg skal velge av deler. Vil ha det billigst mulig, og har kommet fram til dette: totalpris: 3791. Det synes jeg var en grei pris, men nå har jeg rett og slett ikke peiling på vannkjøling. Ser dette greit ut? jeg skal bare kjøle ned cpu, nå for tiden er det en Phenom II X6 1055T, men skal ha buldozer når det kommer ut. Er det noe man må passe på om man har vannkjøling? Noe vedlikehold som må gjøres ofte? Alt skal inn i et Fractal Design Arc. Blir trangt, men det går greit så lenge jeg har god kjøling.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 har en haug av vanlige kompressjonsnipler (link), vil de funke med svivelen? De vil funke fint med svivelen. Sorry Joey jeg syns lista ser bra ut men har du ikke plass til en 360 rad? Pumpa kan jeg ikke si noe om siden jeg aldri har testet den, resten virker fornuftig. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg kan ha tre vifter i topp, men det ser ikke ut til at jeg får inn en 360 uten noe modding. Skal ta en titt til under toppdekslet, så kan jeg kankej poste et bilde av hvordan det ser ut under der. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg kan ha tre vifter i topp, men det ser ikke ut til at jeg får inn en 360 uten noe modding. Skal ta en titt til under toppdekslet, så kan jeg kankej poste et bilde av hvordan det ser ut under der. Gjør det @b3ndik Du kan også bruke 2 sånne sammen for å få bedre høyde til comp-niplen. Bitspower svivel, 45°, 1/4"BSPx1/4"BSP Blir litt dyrt kansje? Endret 11. september 2011 av minhund Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hmm, ser ikke ut til det nei. Men kan jo ha en radiator til en anen plass? Og på en måte seriekoble de? Vil ikke det gi den samme efekten? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg kan ha tre vifter i topp, men det ser ikke ut til at jeg får inn en 360 uten noe modding. Skal ta en titt til under toppdekslet, så kan jeg kankej poste et bilde av hvordan det ser ut under der. Gjør det @b3ndik Du kan også bruke 2 sånne sammen for å få bedre høyde til comp-niplen. Bitspower svivel, 45°, 1/4"BSPx1/4"BSP Blir litt dyrt kansje? Ja, tror heller jeg bare kjøper 6 90graders fra aquatuning til 170,- Må uansett vente på siste pakken fra performance-pcs med gpublokk. Noen som vet hvor lang tid det tar fra pakken har kommet gjennom tollen i Oslo(?) til den kommer til f.eks. Trondheim? takk edit: ble 500,- med skatt osv, leter fortsatt Endret 11. september 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hmm, ser ikke ut til det nei. Men kan jo ha en radiator til en anen plass? Og på en måte seriekoble de? Vil ikke det gi den samme efekten? Jo det går fint med en 240 + en 120 rad feks. men er det bare cpu du skal kjøle? skal du klokke høyt? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 kan du ikke ha en 280mmrad i det kabinettet? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hmm, ser ikke ut til det nei. Men kan jo ha en radiator til en anen plass? Og på en måte seriekoble de? Vil ikke det gi den samme efekten? Jo det går fint med en 240 + en 120 rad feks. men er det bare cpu du skal kjøle? skal du klokke høyt? Bare cpu jeg skaj kjøle ja. Skal ha ny cpu først, så det blir vel en høy klokk om buldozer klokker langt. kan du ikke ha en 280mmrad i det kabinettet? Det kan godt være mulig. Har ikke peiling jeg. .P Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ser ut som du kan ha 2 stk 140mm vifter i toppen så da skal du kunne bruke en 280 rad. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 To stk 140mm i toppen går ja. Noen gode 280 radiatorer på techbay som passer til resten da? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 To stk 140mm i toppen går ja. Noen gode 280 radiatorer på techbay som passer til resten da? Coolgate radiator, 2x140-60 Den bør nok holde til en bulldozer også. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Se der ja. Da ble totalprisen 4045 kroner. Får se om jeg får kjøpt det snart. Får jo stipend, men det skal brukes til andre ting en pc, med mindre det blir mye til overs.. Vår vente til lønninga kommer inn. tror du prisen blri den samme i november? Noe nytt av vannkjøling som er bedre som har kommet innen den tid? Endret 11. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hvilket kabinett har du Joey? Den radiatoren er 60mm tykk så det blir jo en kladas som strekker seg 8.5cm ned mot hovedkortet når du inkluderer vifter Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det er vel ikke lov å poste om kjøp og salg, men jeg har en 2x120mm som er 45mm tykk dersom det skulle være interessant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå