Loefthal Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har lest en del om Aquaero og er på nippet til å bestille, jeg skulle egentlig ha en men de hadde den ikke inne på PPC's når jeg bestilte, så jeg utsatte det og tenkte å spør om noen erfaringer fra forumet her Hvordan er dine erfaringer med aquasuite og aquastream XT? Bare lovord så langt Pumpen er fullstendig lydløs, spekket med funksjoner, kraftig og av høy kvalitet. Aquasuite kunne vært litt mer brukervennlig, men det gjør jobben. Man får heller ikke utnyttet potensialet noe særlig før man også har Aquaero, poweradjust etc. Med kun pumpen duger det stort sett til å justere frekvens/hastighet og lese av temperaturen på vann og pumpeelektronikken. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 God dag, gutter! Rulles tungt her fortsatt? Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) God dag, gutter! Rulles tungt her fortsatt? Jepp, spesielt når jeg har fått bestilt! Har ikke sett deg på en stund da, What's up? Edit: Gir lett opp litt brukervennlighet for funksjonalitet og stabilitet. Blir nok herlig med en liten "watchdog" Endret 2. september 2011 av Diabolicelf Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Eirik har du gitt opp vannkjøling? Har 5 vannrigger oppe her nå etter at jeg måtte demontere SR-2 riggen og sende HK på RMA men den er under montering igjen nå. Driver og krangler med et 2600k oppsett som BSODer hele tiden selv på stock. Har byttet CPU, ram og PSU uten suksses, den kjører Ubuntu så jeg skal teste win7 før jeg bytter HK. Kjekt å dobbelt opp av alt når man skal feilsøke. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Ja, det er lenge siden nå Nei, har ikke gitt det opp, men har ikke tid til det nå med studier og tjeneste i forsvaret. Så nå har jeg en sånn her: Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Stille her om dagen Skal jeg bruke sorte eller blanke EK blokker på cpuene? Hva syns folket? Holder på med denne også, lurer på om jeg må lage en egen strømforsyning til viftene inni boksen. Endret 4. september 2011 av minhund Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kan du laste opp ett bilde der du bytter om den svarte og blanke cpu blokka. Ellers ville jeg sagt dem svartte passer best. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Stemmer også for den svarte. Synes det er kult når alt matcher Lenke til kommentar
Khani Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Stille her om dagen Skal jeg bruke sorte eller blanke EK blokker på cpuene? Hva syns folket? Holder på med denne også, lurer på om jeg må lage en egen strømforsyning til viftene inni boksen. Bruk en av hver blokk. Jeg synes det så veldig bra ut, siden det matcher HK'et. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nei, ikke gjør det, når jeg så bildet i minjatyr trodde jeg nesten du kun hadde en CPU, sånt kan du da aldeles ikke ha no av! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Takk for tilbakemeldingene folkens, jeg skal ta noen flere bilder der jeg bytter plass og setter på ett par slanger. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Synes den blanke var penest, men den svarte passet best til SR-2 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nei, ikke gjør det, når jeg så bildet i minjatyr trodde jeg nesten du kun hadde en CPU, sånt kan du da aldeles ikke ha no av! Nå er det jo også vinkelen bildet er tatt fra som kan gi deg den følelsen. Og blokken burde ikke være så lys i fargen når den ikke reflekterer lys. Slik at den vil matche kjøleblokken under på hovedkortet. 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Som etter spurt så har jeg byttet plass på blokkene, her har dere bilde av begge kombinasjonene. Jeg hadde tenkt å bruke sorte Tygon 1/2" slanger Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei, Har postet her før for en stund siden. Skal sette inn et vannkjøing system i PC'en min, og lurer på dette med kjølevann. MÅ man ha dette kjølevannet som blir solgt på nettsidene som selger vannkjølingsdeler, eller finnes det andre alternativer som en kan få kjøpt på f.eks biltema, og som har de samme egenskapene? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hei, Har postet her før for en stund siden. Skal sette inn et vannkjøing system i PC'en min, og lurer på dette med kjølevann. MÅ man ha dette kjølevannet som blir solgt på nettsidene som selger vannkjølingsdeler, eller finnes det andre alternativer som en kan få kjøpt på f.eks biltema, og som har de samme egenskapene? Takk på forhånd! Batterivann som du får kjøpt på bensinstasjoner funker helt utmerket, men bland litt inn algemiddel. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 evt. destillert vann fra apotek og bensinstatsjoner o.l. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Får man kjøpt algemiddel på dyrebutikker? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Får man kjøpt algemiddel på dyrebutikker? Ja men om det er like bra som det du får kjøpt i HW butikkene vet jeg ikke. Noe sier meg at det ikke er like sterkt fordi det skal brukes sammen med levende fisk. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Får man kjøpt algemiddel på dyrebutikker? Ja men om det er like bra som det du får kjøpt i HW butikkene vet jeg ikke. Noe sier meg at det ikke er like sterkt fordi det skal brukes sammen med levende fisk. Godt poeng, tror jeg skal prøve meg me slikt man får kjøpt i dyrebutikken, og heller bytte hvis det oppstår alger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå