Khani Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Edit: Setter meg heller inn i og sette opp vannkjølingen selv. Endret 7. august 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 En liten teaser på prosjektet jeg holder på med nå 2 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Der var det mye stæsj verdt endel cash ja. Feriepengene som røyk der nå da eller? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 En liten teaser på prosjektet jeg holder på med nå Aww, trodde jeg hadde gått inn i hardware som gis bort tråden 2 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvilken pumpe vil folket anbefale? Er litt skeptisk til MCP355 hvertfalt ettersom den har litt høyt støynivå? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvis du er ute etter noe støysvakt er AC Aquastream et godt valg. Jeg kan faktisk overhodet ikke høre den uansett hastighet når den står inne i kabinettet. På tross av støysvakheten har den absolutt ingen problemer med å kjøre vann gjennom tre halvstore radiatorer og tre blokker her hos meg. Pumpen er dog kostbar og ganske stor. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ser at www.aquatuning.de har fått norsk filial. Hva er hensikten med dette da de uansett sender varene sine fra Tyskland og man må betale toll? Høres litt ut som et fordyrende mellomledd? 1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Ser at www.aquatuning.de har fått norsk filial. Hva er hensikten med dette da de uansett sender varene sine fra Tyskland og man må betale toll? Høres litt ut som et fordyrende mellomledd? De har kun fått seg en Norsk side og jeg ville ha lest dette nøye før jeg handlet der, ikke akkurat i henhold til norske lover tror jeg. Aquatuning sine RMA betingelser Endret 8. august 2011 av minhund Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ser at www.aquatuning.de har fått norsk filial. Hva er hensikten med dette da de uansett sender varene sine fra Tyskland og man må betale toll? Høres litt ut som et fordyrende mellomledd? De har kun fått seg en Norsk side og jeg ville ha lest dette nøye før jeg handlet der, ikke akkurat i henhold til norske lover tror jeg. Aquatuning sine RMA betingelser Hehe. Ja det er alltid noe med liten skrift man skal passe seg for... Ser ellers at prisene på de norske sidene stemmer greit med tidligere priser i euro på de tyske sidene, men at europrisene på de tyske sidene nå er noe høyere nå enn tidligere?!? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) 2. dag på ny hybel. Dagens prosjekt: Fylle vann på pc'n som har stått brakk hele sommeren (ferdigmontert vannkjøling 3dager før flytting, så gadd aldri fylle). Happy face! Etter flere timers slit med lufting, en påfølgende stor lekkasje, og mange ord som best uttales i de nordlige deler av landet. Sad frustrated face. >_> Noen som har noen kjerringråd angående lufting av systemet? Får ut de fleste store såpeboblene, men de små jævlene vil bare ikke flytte seg. Edit: Radiatoren lekker >_> Endret 10. august 2011 av Crazymech Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da begynner prosjektet mitt å ta litt form Spent på åssen jeg skal få 3 maskiner oppå der, ser hvertfall at det er en fordel å ha modulære kabler da... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hey bundymania, do you s**t money or something? You got new steff every week Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Da begynner prosjektet mitt å ta litt form Spent på åssen jeg skal få 3 maskiner oppå der, ser hvertfall at det er en fordel å ha modulære kabler da... Whatwhat? Tre maskiner oppå hvor? Oppå rad-holderen? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Da begynner prosjektet mitt å ta litt form Spent på åssen jeg skal få 3 maskiner oppå der, ser hvertfall at det er en fordel å ha modulære kabler da... Whatwhat? Tre maskiner oppå hvor? Oppå rad-holderen? nei, oppå bordet... men ser at PSUkablene vil bli et problem Satte 3 atx-HK der nå isted, de t er ikke mye ledig plass, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Aha Ehrrm, kan ikke påstå at jeg skjønner tegninga likevel. Du har ikke en worklog/skisse noen plass da? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Aha Ehrrm, kan ikke påstå at jeg skjønner tegninga likevel. Du har ikke en worklog/skisse noen plass da? Det som er vist i attachment (evt andre HK), med vannkjølt CPU + 3x MCP355 med 3x XPSC restop halvveis inni boksen Skjønte du tegninga nå? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvilken nettbutikk vil dere anbefale å kjøpe fra? Techbay er jo så himla dyrt... over 3000kr får det jeg skal ha Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvilken nettbutikk vil dere anbefale å kjøpe fra? Techbay er jo så himla dyrt... over 3000kr får det jeg skal ha Skal du handle i Norge er det der eller digitalimpuls som gjelder. Ja, det er dyrt i Norge, men sånn er det. Du kan evt bestille fra utlandet, har handlet hos performance-PCs og har intet negativt å si om dem, annet enn at det ikke er mulig å se hvor mye de har på lager, så dersom man bestilelr flere av samme vare så kan det være de ikke har rubbel og bit. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvilken nettbutikk vil dere anbefale å kjøpe fra? Techbay er jo så himla dyrt... over 3000kr får det jeg skal ha Skal du handle i Norge er det der eller digitalimpuls som gjelder. Ja, det er dyrt i Norge, men sånn er det. Du kan evt bestille fra utlandet, har handlet hos performance-PCs og har intet negativt å si om dem, annet enn at det ikke er mulig å se hvor mye de har på lager, så dersom man bestilelr flere av samme vare så kan det være de ikke har rubbel og bit. Ja jeg har sterkt vurdert den butikken eller sidewinder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå