idleman_2 Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 http://www.petrastechshop.com/sikibyia.html Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 var det jeg gamblet på, men ante ikke at det kunne klogge så hinnsides... Men hadde ikke skifta vann på 2-3år så Men har fått nye cpu blokka mi no (apogee xt) og pakken med ny radiatoern og noe anna dill ligg på postkontoret no så da blir det mekking til helga Noen som har testa den xt blokka? den ser jo veldig flott ut da... Bare synn at den cpu blokka ikke støtter am3 out of the box. skulle egentlig ha en 930 men ombestemte meg no når thuban ser så lovendes ut Idleman: will do! Har diskusjon.no store problemer i dag eller? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 ... Har diskusjon.no store problemer i dag eller? Verkar slik, ja... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 http://www.xtremesystems.org/forums/showpost.php?p=3703265&postcount=4 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Mumriken: Dama vil ha Thuban Idleman: Pent funn, da vet vi det Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Mumriken: Dama vil ha Thuban Idleman: Pent funn, da vet vi det Ifølge Petra (nettsjappa) trenger en ikke flere enn en coil i en loop. Aner ikke om sølvet forvitrer etter tid på samme måte som zink anode på motorer på båter etc. Vannet blir visst sølv ionisert etter tid som jeg har forstått det. Og derav vil ikke alger etc vokse. Om vannet er sølv ionisert så betyr det kanskje at vannet blir strømledende ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 http://www.petrastechshop.com/sikibyia.html Haha, elsker warningen fra produktbeskrivelsen deres: Warning: This product contains...uh...Silver! • If ingested, you may choke... so just don't do that. • If contact with skin occurs, smile... you're holding silver! • AVOID CONTACT WITH EYES! If contact with eyes occurs... wait, why are you shoving metal coils into your eyes? Tror dere det vil være nødvendig med noe slikt om jeg allerede bruker Feser One? Blir det smør på flesk? Så langt har jeg ikke sett noen tegn til noe annet enn væske i mitt system, dog litt vanskelig å se da jeg har sort væske. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Haha, epic warning! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Noen som SKAL ha sølv spiral i vannet sitt ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Not me. Vannet er aldri i så lenge at det oppstår algevekst uansett. Dessuten er levende saker høyst usannsynlig i eventuelle ferdigmidler Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 jeg må jo teste det, for og ha gjort det liksom. Kan være grei beskyttelse også når man blander og mikser så mye som jeg gjør. Hentet et sexy classified i dag søren at jeg ikke har blokk Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Mumriken: Dama vil ha Thuban Oi...har dama di interesse for slik? madammen min hater maskina mi! hehe Sitter fullt opp i thuban tester no å den ser jo bra ut, men jeg bruker ikke pcn til stort anna enn gaming og surfing. kan se ut som en quad fra intel gir mer ytelse der tenkte å prøve med en sann sølvspiral, men vil finne ut om den gjør vannet ledende først. frister lite med en kortsluttning Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 jeg må jo teste det, for og ha gjort det liksom. Kan være grei beskyttelse også når man blander og mikser så mye som jeg gjør. Hentet et sexy classified i dag søren at jeg ikke har blokk blokk i tarmsystemet kan du være glad for at du ikke har du snakker vel om fullboard vannblokk for hovedkortet ja ? nb/sb og mosfets ? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Rart det der med vannblokker for tiden... bare for noen få år siden gikk det langt mellom vannblokker ble laget.. nå for tiden blir blokker spyttet ut nærmest før produktene de skal kjøle er på markedet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Husker når jeg startet med det Var ikke slik som nå for og si det slik. Mente fullcover-blokk til Classified ja Men blokk i tarmsystemet har jeg til tider, litt sviskekompott og andre midler er greit da :!: Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Husker når jeg startet med det Var ikke slik som nå for og si det slik. Mente fullcover-blokk til Classified ja Men blokk i tarmsystemet har jeg til tider, litt sviskekompott og andre midler er greit da :!: Like ille som feser one i loop med swiftech apogee XT Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg kjører med Feser One og Apogee XT, den har kjørt nå snart i 6 mnd så jeg bør åpne den og sjekke da? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 6mnd bør vel gå greit. min gtx var nesten helt tett etter to-tre år. er du ellers fornøyd med xt blokka? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Er veldig fornøyd med den eller de har 2 stk en på 920 og en på 980en brukte en AC cuplex hd før men XT'en er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå