Habitats Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Btw, Wiki: Har du fått pumpa som var på veg for ei stund sidan? I så fall, korleis er støynivået? Ikke fått den enda. Sikkert askegreia.. Skal være sikker og visst. Pakken min ankom endelig Norge i dag etter 2 uker på en flyplass i Florida. Håper den kommer hit i morgen! Har hatt heftig lekkasje i systemet i 2 og en halv uke nå, begynner å bli dårlig med vann i tanken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 lekasje i 2 og 1\2 uke? Hva har skjedd\skjer.... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Har hatt 2 lekkasjer. Den første var i den saken som måler hastigheten på vannet. Hele driten er ødelagt tror jeg + fikk den aldri til å fungere, så skal nappe ut hele komponentet. Men dette sitter så klønete til at jeg må ta i fra hverandre alt for å komme dit. Derfor har jeg ventet med det til jeg skulle tappe vannet neste gang, som fører meg over til lekkasje nr. 2. Den kan sees her: Den delen mellom nippel og kort har jeg laget selv, og det ble en total fiasko. Dermed bestilte jeg en egnet del, altså en slik en, som selvfølgelig PPC's klarte å sende meg i feil farge. Men orker ikke denne lekkasjen lenger, da jeg som sagt snart går tom for vann, så jeg får heller holde ut med feil farge til idiotene får ut fingern å sender riktig. Så vidt jeg vet kan jeg vel strengt tatt kreve det, kan jeg ikke? Sendte de mail og svaret jeg fikk var at jeg overreagerte... De sa jeg skulle prøve feil farge, å se om det ble et problem. Noe det absolutt blir. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Såklart blir det et problem når man skal ha ting til og passe..noe ner så forbanna et eller annet. Noen bryr seg faktisk om at alt passer sammen Får håpe neste oppsett at du ikke får noe lekasje da, hater lekasjer..spess. de bittesmå som gjør man må ta hele dritten fra hverandre bare for en eller annen filleting. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det som egentlig er mest irriterende er at jeg har hatt så god erfaring med servicen dems, og jeg elsker butikken. Men er jo ikke noe interessert i å handle mer der om de skal bli så på hugget over dette. Blir jo en tap-tap situasjon for begge parter... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ja, dei islendingane er visst ikkje heilt med på notane for tida... Edit: Det var jo den pumpa eg bestilte, men støyar litt meir enn nødvendig, synast eg. Den er festa men ei sånn dobbeltsidig-teip-støyreduserande-matte på omtrent 0,4-0,5 cm (den som følgde med), men vibrasjonane forplantar seg godt likevel. Vil det vere noko vits i å prøve å feste den på ein annan måte? Evt berre bytte ut den matta med noko anna? litt gummi, så en tung sak, 1 cm tykk jernplate og gummi foring som pumpa festes i forandrer nok støy karakteristikken, evt sten plate Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Okei, da var pakken endelig her. Kjøpte med en liten kompressor, som så klart er beregnet for andre kurser enn vi har her til lands. Den er på 500w, 120v, 4.5amp og 60hz, så jeg antar jeg trenger en trafo/konverterer av noe slag. Noen som har erfaringer med den slags? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) En skumgummi-sak er ikke å forakte, nei. Mogeleg at armaflex vil fungere? Har ein del til overs... Endret 23. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Såklart blir det et problem når man skal ha ting til og passe..noe ner så forbanna et eller annet. Noen bryr seg faktisk om at alt passer sammen Får håpe neste oppsett at du ikke får noe lekasje da, hater lekasjer..spess. de bittesmå som gjør man må ta hele dritten fra hverandre bare for en eller annen filleting. Jeg elsker dem. Litt av sjarmen Når vi er inne på lekkasjer. Jeg har lagd meg et hendig lite apparat for å teste om en kjølevæske faktisk leder strøm eller ikke Tror jeg lager en liten tråd om den Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jo, de er litt av sjarmen...men ikke når de dreper ting Men fikk en når jeg slo av pcen, tanken ble overfylt :!: Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har enda til gode å fylle vann i tanken uten å ende opp med væske over hele PC-en. Jeg forstår ikke hvordan jeg får det til, men jeg klarer det hver jævla gang. Men, har ikke ødelagt noe enda, heldigvis. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Eneste jeg har sendt til de evige hardware-marker, er en 750gb disk, som jeg fikk tilbake på garanti. Og et hovedkort - men det var ikke på grunn av lekkasje. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 And, I have made conductivity tester. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1223845 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Da ser det ut til at varene fra nederland kommer i hus imorgen eller onsdag Bestilte igår strømforsyning... silverstone strider st1500 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Men en ting... bios på hovedkort gigabyte ga-X58A UD7... har jo bestilt i7 980X... om bios ikke støtter i7 980X hva gjør jeg da... hvordan sjekke hvilken bios versjon som er på hovedkortet før jeg monterer... litt kjipt å koble alt av vannkjølingskomponenter så støtter ikke hovedkortet cpu og må koble ned inn med annen processor og flashe bios og bytte... Noen som vet ? Og har ingen alternativ processor for hånden Endret 26. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) UD7 støtter ikke 980 ut av boks så du må flashe først, så det er problemet da Men Strider 1500w...skal du kjøre med 3x480 eller noe? :!: Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 UD7 støtter ikke 980 ut av boks så du må flashe først, så det er problemet da Men Strider 1500w...skal du kjøre med 3x480 eller noe? :!: overklokke i7 980X overklokke 2 stk HD5970 overklokke eventuell physx kort (nvidia) søren om jeg må flashe bios før jeg kan bruke i7 980X kjøper jo ikke en processor bare for å flashe liksom Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 1500w Alltid vært fasinert over barske psuer selv om de stort sett er overklill til de grader! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) hmm, jeg bruker Pc power and cooling 1200w og det erg anske greit når man begynner og fyre litt volt på 980en. Samt 2-3 5870er Men henter classified i morra så kan jeg bruke over 25 i multi:D Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 hmm, jeg bruker Pc power and cooling 1200w og det erg anske greit når man begynner og fyre litt volt på 980en. Samt 2-3 5870er Men henter classified i morra så kan jeg bruke over 25 i multi:D Skryt litt om og med i7 980X da dine erfaringer du har gjort med godsaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå