Eirik Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Har en slik selv. Über-rad. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Flott pc breida er det plass til en 4x120 rad internt i obsidian? Endret 22. april 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Der skal vere fysisk plass, men då blokkerer du ein eller to 5,25"-brønnar, alt etter om du skal ha vifte på eller ikkje. Toppen av kabinettet har plass til tre 120mm vifter, så du vil ikkje få festa den siste enden, ikkje at eg ikkje trur det er nok med 12 skruar for ein radiator. Endret 22. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Her er den på,litt frustrert etter 2 dagers skriung og visse ting går til helvette, og dette er ikke gjort for at det skal se pent ut...ren testing. Så bra som stockkjølern som er på GT så er det ikke stor forskjell fra denne til den du må ta av HSene på. Pluss du risikerer og drepe brikkene i den prosessen. Breida: Du bruker skruene på Gt-brikkene til og feste blokka...som er her i et trangt kabinett :!: Og hva er under den lekre Heatkiller-blokka: Endret 22. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Dette var bare test oppsett, skal bytte til annet hk etterhvert så driver og tester forskjellige loops, tror jeg må skifte om fra cpu til minne...siden vannet må gå oppover så blir det litt rart. Men måtte bruke over 1.5 liter væske. Bare raddisen tar 1.2 Positive er at jeg har mindre støy nå, men bedre kjøling;) Bilder kommer jeg med hele tiden, har noen bilder av Monsta, men syns ikke de ble så fine. Kommer etterhvert en dual bay til 2x355 pumper så da blir ting litt lettere. Da kan jeg lage 2 loops og bruke en raddis;) Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 damn, supercomputer mb med x980 til testoppsett hva slags temper får du med den radden da ved oc? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Her er ein skjermdump frå RealTemp. CPU-tempen er stuck på 37 grader uansett. Her har eg klokka den ned til 4 GHz for å sjå om det vart bedre, men ingen forskjell. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 om du har senka vcore og den fortsatt viser det samme som før så tyder det på feilmåling/stuck sensor Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ja, det kan ikkje vere noko anna. Eg har til og med køyrt den på stock instillingar, men tempen er lik, så eg trur nesten eg må til med nye sensorar. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Mumriken: Ikke over 50, jeg får ikke bedre temps enn med raddisen du har...MEN jeg får bedre temps over tid:) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Dersom noen har en defekt DDC-pumpe, så vil jeg gjerne kjøpe den Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 ok, har ikke helt forstått det der helt asså... hos meg så er temp på 65-70isj grader etter et par minutter med priming og så og si identisk etter en times tid. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Btw, Wiki: Har du fått pumpa som var på veg for ei stund sidan? I så fall, korleis er støynivået? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Mumriken: Da har den funnet "maks-tempen" Det vet du etter 30-45min kjøring. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Her er den på,litt frustrert etter 2 dagers skriung og visse ting går til helvette, og dette er ikke gjort for at det skal se pent ut...ren testing. Så bra som stockkjølern som er på GT så er det ikke stor forskjell fra denne til den du må ta av HSene på. Pluss du risikerer og drepe brikkene i den prosessen. Breida: Du bruker skruene på Gt-brikkene til og feste blokka...som er her i et trangt kabinett :!: Og hva er under den lekre Heatkiller-blokka: Hvilken stepping er processoren ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det står der B-stepping. Du har hele batch-nr. der. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Btw, Wiki: Har du fått pumpa som var på veg for ei stund sidan? I så fall, korleis er støynivået? Ikke fått den enda. Sikkert askegreia.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Ja, dei islendingane er visst ikkje heilt med på notane for tida... Edit: Det var jo den pumpa eg bestilte, men støyar litt meir enn nødvendig, synast eg. Den er festa men ei sånn dobbeltsidig-teip-støyreduserande-matte på omtrent 0,4-0,5 cm (den som følgde med), men vibrasjonane forplantar seg godt likevel. Vil det vere noko vits i å prøve å feste den på ein annan måte? Evt berre bytte ut den matta med noko anna? Endret 22. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 En skumgummi-sak er ikke å forakte, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå