Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Kimmik: Hvis du bryr deg om temps så går man for noe annet enn den der ja Endret 26. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 http://digitalimpuls.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=35971 Bedre enn de to alternativene som er listet opp. Ceramique er ikke så ille, men den tuben var DYR (samme pris for 22g på DI, dvs nesten 10 ganger mer for pengene der). Ceramique er ikke noe jeg elsker fordi den er seig å jobbe med til tider. NT-H1 er lettere å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Men den jeg valgte den funker vel greit til og begynne med? Kan kjøpe en annen senere om jeg er misfornøyd. Leste litt og folk var fornøyd med den. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du sprenger ikke maskina, for all del - er ikke snakk om SÅ store forskjeller her. Noen grader, men ikke snakk om tosifret under noen omstendigheter. Forøvrig kunne du fått en tube av meg om du hadde spurt litt før, har noe jalla-pasta slengt ut over gulvet (I uåpenede tuber). Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Ok. Men kan bytte til Arctic Silver Ceramique Kjølepasta om den gir noen få grader bedre. Endret 26. januar 2011 av MikalD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Silver er helt grei, jeg anbefaler Noctua sin som jeg har brukt en stund nå. Og gir noen grader bedre enn Silver. Edit: Begge de 2 fra Arctic er ganske gamle nå og har kommer typer som gir markant bedring. Og til en 24\7 pc og er man vanlig bruker så bytter man ikke ofte heller. Endret 26. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kom på at jeg kan kjøpe fra techbay siden der er det sånn brevpost frak på 39kr. Hvilken av disse ville dere anbefale? http://www.techbay.no/Termisk_pasta_og_lim%281%29.asp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) http://www.techbay.no/art-8.asp?id=252&iPageID=166 Den har gjort det meget bra i div. tester. Endret 26. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Da var det kjøpt og betalt Har lest om den for en stund siden. Endret 26. januar 2011 av MikalD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Silver osv. er ikke dårlig, ikke Cer. heller...Jeg svarer deg utifra du skal ha det i en 24\7 pc, du bytter sikkert ikke pasta ofte osv. Bare så du ikke tror jeg sier det bare for og være vansklig. Kom gjerne med temps. osv. når du har fått det klasket på Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kjølepasta er forøvrig uhorvelig dyrt her i landet, godt over dobbel pris ift. ebay - noe som ikke gjelder komponenter. Vet avansen på "dilldall" er ekstrem her til lands, men er det forklaringen alene? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Meget godt spørsmål Kopfler:) JEg vet desverre ikke..Norge er dyrt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) http://www.techbay.n...252&iPageID=166 Den har gjort det meget bra i div. tester. Kjøpte 2 tuber av den når den kom ut. Synes den var helt håpløs til å få utover på kjøleren. Prøvde først å stryke den utover med et gammelt oppklipt bankkort, men det var den for hard til. Så prøvde jeg å bare legge en ert i midten, men da ville den ikke spre seg utover. Hadde tilogmed lagt den i varmt vann som anbefalt for å myke den opp litt, men ingenting hjalp. Endte med at jeg fikk lånt meg litt AS5. Endret 26. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kjølepasta er forøvrig uhorvelig dyrt her i landet, godt over dobbel pris ift. ebay - noe som ikke gjelder komponenter. Vet avansen på "dilldall" er ekstrem her til lands, men er det forklaringen alene? JA! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Mr.A: Skal se om jeg kan finne noen god smøre guide på den pastaen:) Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hvilke skruer trenger jeg for å feste radiatoren i taket på Obsidian 800d? Har en Swiftech MCR320 radiator. Er det gjort klart for festing av rad? bestiller vannkjølingsdeler før kabinettet, så har ikke det foran meg. Hva gjør dere for å fjerne alt av oksygen i systemet? Hvordan blir resultatet om jeg blander forskjellige typer kjølevæske? Feser og Primochill for eksempel. Endret 26. januar 2011 av Magronmhr Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Silver osv. er ikke dårlig, ikke Cer. heller...Jeg svarer deg utifra du skal ha det i en 24\7 pc, du bytter sikkert ikke pasta ofte osv. Bare så du ikke tror jeg sier det bare for og være vansklig. Kom gjerne med temps. osv. når du har fått det klasket på Selvfølgelig skjønte jeg det:-) Blir nok ikke så mye avtagning av CPU blokken i de nermeste måndene. Og jada jeg skal gi tilbake temps osv jeg får Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Tror jeg må selge 9x120mm radiatoren min. Gjøre plass til litt nye saker Btw, så er Ice-pastaen kjent for å være veldig kjip å ha med å gjøre. Men den yter! Endret 27. januar 2011 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Wiki: Tviler ikke på at det er en god pasta, men når man ikke får påført den riktig så kan det bli problemer med varmeoverføringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå