Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Blir vel EK tenker jeg Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Hvem andre er det som har 6970-blokk ute enda? Jeg har jo uansett de gamle kortene, ikke de nye (om de skulle lage nye kort med bedre referanse.design) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Er de første jeg har fra også Og til de har både EK, Koolanze, Aquacomputer...Er bare Swiftech som utsatte og at de gjorde det er det en veldig god grunn til: De lager blokk som dekker hele kortet. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Passer f.eks. XSPC Rasa's 1156 ramme til 1155 også? Har en kompis med noe Thermaltake-greier til 775, og han trenger jo ny blokk da. Å kjøpe alt nytt er ikke verdt pengene. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 We had gotten news from industry insiders that the heatsink mounting holes for LGA1155 and LGA1156 will remain the same. Ifølge VR-Zone så skal det gå knirkefritt Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Kjekt, da blir det Rasa på ham da Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 @ wiki Tror ikke bundy leser pm Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg tenkte da og kjøpe vannkjøling for i7 2600k. Skal kjøpe en helt grei vannblokk frem til socket 2011 kommer også bruke alt også bare kjøpe ny blokk og eventuelt GPU blokk etterhvert. Alt skal inn i et Corsair Odsidian 800D. Tenkte på dette: 360 Rad og 60CM tykk. Vet ikke om det er overkill eller om det får plass i kabinettet. XSPC Single Bay Reservoir - Multi Fascia Ønsker en liten og stille pumpe. Laing 12V 10/18W. Noe sånt Jeg vil ha helt svarte slanger, ikke noe UV greier. De må ikke være halvbrune/svarte eller noe. Tenkte på 1/2 ID. (Kan gå med helt hvite slanger også) EK Water Blocks EK-Supreme HF Acetal universal Enermax Cluster UCCL12 PWM - white LED ( 120x120x25mm ) Vet ikke hvor jeg skal bestille dette enda siden har ikke funnet ut hvor det er billigst og gode betingelser. Rask frakt er også positivt. Har lest litt om butikkene i den tråden så ser ut som om aquatuning er bra min bestillig siden de har mye av det jeg skal ha. Takker for alle inspill. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Helt sorte har jeg bare sett at Tygon sine er Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Helt sorte har jeg bare sett at Tygon sine er Da må det bli de da. Ellers så funker det også med hvite om det er billigere. Siden har sett Tygon er litt dyr enkelte plasser. EDIT: De var ikke så dyre. Men lurer på hvor det er best og kjøpe de. Så de ikke solgtes hos mange. Endret 9. januar 2011 av MikalD Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Primochill er også 100% sorte. I tillegg har de ikke noe påskrift, og du får kjøpt de hos Aquatuning Tenker du mener 60 mm, og ikke 60 cm tykk. Det er mer en nok plass til det. Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Ja mener 60 mm :!: Men har sett at Techbay har cpu blokken så tror jeg kjøper den derfra. Men når man skal bestille fra Aquatuning hvilket land er best da? Sweden eller Germany etc? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg ville bestilt fra Aquatuning Germany, fordi da slipper du å betale 19% VAT Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 OK Noen som vet om denne er bra: http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_318_665&products_id=3542 Greit og få pumpen inni vanntanken. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 OK Noen som vet om denne er bra: http://www.performan...roducts_id=3542 Greit og få pumpen inni vanntanken. Jeg har dual vesrsjonen og er godt fornøyd med den, vært i bruk i over ett år nå. Lenke til kommentar
MikalD Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Da ser listen min slik ut: https://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/bkey/2fc2e2eb72637b976bbd45b3da061837 Tenkte og kjøpe nipler, kjølepaste og viftestyring hos techbay. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 aquatuning er samme butikken uansett hvor du bestiller ifra, det er bare forskjellig språk så vidt jeg har forstått. De er rimelig raske i håndtering og jeg har bare god erfaring med dem. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Er sykt keen på en av disse: http://www.ekwaterblocks.com/shop/blocks/motherboard-blocks/full-board-blocks/ek-fb-evga-x58-le-white-acetal-nickel.html Endret 9. januar 2011 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Toad Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Hva stopper deg? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Visakortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå