Mr. A Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Deilig å kunne bruke natten til litt vann bygging Natten er jo den beste tiden å bygge pc på da. Det er iverfal da jeg er mest kreativ. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 har endelig fått i gang loopen på SR-2 nå med raddisen liggende i vinduskarmen klar til litt kulde kjøring Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Ser sykt bra ut! Men klarer enda ikke legge fra meg irritasjonen over merkene på Tygon. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Er litt enig med deg der wiki men der er ikke så mange som har skikkelige sorte slanger, som er sort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Wiki: Du hyler om merkingen på Tygon..men Feser har merking osv. UANSETT..sleev slangene Forøvrig så er bare Tygon som har sikkelige sorte slanger. Endret 25. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Er det ikke mulig å få bort merkinga med rødsprit ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 minhund: Nå er det for mye prat og for lite resultater og bilder Skulle ikkje du spille jula inn med noe snacks? I dag er det jo den helligste dagen å greier Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Jada masekoppen Første test av 6970 CF i 3d11 og vantage, stock på GPUene og 4,2 GHz på CPUene(HT-off) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Nizzen: Fortsetter du og mase så får du ikke resultater Og hvis du hinter til quad så kom mer det i romjula..ikke 1.juledag OG du maser i feil tråd:P Endret 25. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Tror markeringen på tygon-slangene er brent inn i slangen (ser slik ut hos meg), og har ikke lykkes i å fjerne det. Men har ikke noe videre problem med det, da det kun er på den ene siden, og dermed en smal sak å vende de umerkede sidene utover. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Tygon-merkingen er ikke noe som er trykt utenpå nei, det er på en måte en del av slangen. Skal man ha bort merkingene må man fjerne det ytterste laget på slangen, ikke at jeg vet om det er mulig.. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 hehe, da blir det vel frem med fint sandpapir, men tror det neppe blir så veldig bra siden det er gummi, blir aldri like "smooth" igjen som det var... så tipper bedre på det å vende slangene "innover" istede Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Sandpapir funker dårlig. Uansett hvor fint det er ender du opp med et matt resultat. En løsning ville vært å smelte/varme opp etterpå, for å skape en glatt flate, men tror det uansett er best å skjære av da i så fall - om man virkelig må ha det vekk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 En god sprittusj burde også funke. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Ja, bruken av pussepapir er ikke noe å satse på vil jeg tro Dette med å bruke tusj vil nok fungere med å "dempe" hvor iøyefallende det blir. Men ser man på den andre siden av saken, kanskje det er greit at det er igjen "hint", så for de som faktisk studerer nært, får det "opplyst" men fra 2 meter, så vises det ikke? Dette er jo heeeelt etter hva man vil ha selv. En annen ting med å bruke varme og smelte, noen som har prøvd det på slangene? Tenkte at der du smelter så blir det kanskje mye hardere når det har kjøla ned igjen og vil sprekke opp når du begynner å bøye og installere slangene igjen? Men hvis man vil ha den "rubber feeling" på slagen uten skrift på, så vil jeg tro det enkleste er å vri den så det kommer på innsiden, siden det er bare på ene siden av slangen. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Funker dårlig med tusj på klare slanger da Det med å smelte er nok litt sketchy uten ordentlig utstyr ja, men så for meg å bruke en varmepistol. Bruker man flamme, blir det nok bare svart og ujevnt. Men then again. Er jo litt stas å vise at man har tygon også da. Er jo ikke så mange som bruker det Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk meg nettopp EVGA 580 GTX FTW Hydro Copper 2 levert på døra. JEsus, det er det mest sexy kortet jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Fikk meg nettopp EVGA 580 GTX FTW Hydro Copper 2 levert på døra. JEsus, det er det mest sexy kortet jeg noensinne har sett. Fungerer bra? Har ett på vei selv Hvordan er det i forhold til Freezelabs? Er stemningen der for å beholde, eller skal jeg bare plukke den ned? Er litt arbeid med å vedlikeholde en slik side.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Fikk meg nettopp EVGA 580 GTX FTW Hydro Copper 2 levert på døra. JEsus, det er det mest sexy kortet jeg noensinne har sett. Søte satan Hvor mye ekstra måtte du ut med for ferdigmontert kjøleblokk da? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Fikk bestilt Europas 3. kort fra EVGA sine nettsider, så jeg måtte ut med 5500 inkl frakt. Syns ikke det er en grusom pris. Hvis du tenker TIM, block, høyt binna 580 GPU alla FTW EVGA standard, single slot bracket, og alt ferdig "smurt" EDIT: @ Wiki, har ikke testa enda, da jeg ikke har bestilt noen rad enda Endret 28. desember 2010 av Maccan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå