Habitats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ok amanita. Ikke dumt. Huff blir så deprimert over jobber jeg har foran meg om jeg skal lakke hele driten. Tror det får ble med bakplata og litt annet stæsj. Orker rett og slett ikke gjøre all kabel-mgmt på nytt... Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Ja, jeg ser for meg cable management er et stort kapitel for seg selv og er kanskje noe av det mest tidkrevende egentlig. Ivertfall om en skal begynne med custom sleeving og lengde på alle kabler osv.... BTW.... noen som vet om noen plass de selger slik sett så du får tatt ut kablene av alle pluggene osv, så du kan sleeve osv? Endret 12. desember 2010 av Mayaman Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://www.mdpc-x.com/ Der har de den beste sleeving og tools så du får jobben gjort Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 http://www.mdpc-x.com/ Der har de den beste sleeving og tools så du får jobben gjort niiiice, takk takk! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 de har det beste ja Kjøper bare sleeves fra der og bruker bare skruene de har der også Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Etter jul når kontoen er litt bedre så blir det masse rød, svart og hvit sleeving og sata connector'er. Skal modde mine egene så cable mngt. blir bedre Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Lat som jeg er har jeg egentlig kjøpt det meste fra performance pcs, og kuttet meg frem til lengdene jeg trenger. De har fått bedre utvalg der i det siste, som har langt rimeligere priser enn de som de modder på huset. Nekt å sitte og lage 24 pin atx, single sleeve selv. 8+6 pin kablene til GPU laget jeg selv, og det var et dagsprosjekt i seg selv, bare det... Endret 12. desember 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, ser for meg at vannkjølinga i seg selv er bare halve jobben... resten er jo å få hele riggen til å se bra ut Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ja, look er nok mye mer en halve jobben også, for min del. Koble sammen komponentene tar jo bare noen timer, men har jobbet i snart et år med denne kassa mi nå. Og er enda på langt nær fornøyd. BTW. Hva faen loker posten med. Jeg vil ha pakka mi! Sendingen er sendt fra avsenderland 12.12.2010 13:46 Sendingen er sendt fra avsenderland 10.12.2010 20:47 Ankommet til eksportbehandling 10.12.2010 20:45 Sendingen er innhentet 07.12.2010 16:02 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har sett det og står på ebay att posten kan bli treg nå. Både på grunn av juletider, og tror det var noe på grunn av sikkerhet. Bommbetrussler eller nå. Skjønner du blir litt lei Habitats når du har holdt på 1 år ca. Jeg har og det og ikke rørt en skrue på prosjektet på 2mnd tid nå. Det messte stoppet på grunn av hvor vanskeligt det er å dyyyyrt det er med acryl her til lands. Betaler ikke 1 høvding for en bit på 595mm x 220mm 5-6mm med polerte kanter ass. 150-200kr koster det i utlandet.. Men stå på gutter, mye bra her til lands å nå. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Vel, er på ingen måte lei av å jobbe med det - lei av å vente på posten derimot! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 ang kjøp av alt mulig plexi eller annen type plastikk så kan man kjøpe dette på kilopris på plastkompaniet i Oslo til en som regel ganske fornuftig pris. Man burde jo selvsagt kutte og fikse platene selv, men dette kan man jo lett gjøre med stikksag og en fil. De holder til ikke så langt unna Ikea på Alnabru Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hehe kanskje det ja, men det er jo50-60 mil unna. Så skal noe til for å tjene noe på det da Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 er det ikke et jævlig mas å få til å polere endene selv i "snekkerbua" da? platene i seg selv er jo ikke det værste... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så skjørt som plexi er kan jeg se for meg at det kan bli et problem. Fikk riper i plexien min etter å ha vasket den med vått papir. PAPIR! Lenke til kommentar
opticus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Så skjørt som plexi er kan jeg se for meg at det kan bli et problem. Fikk riper i plexien min etter å ha vasket den med vått papir. PAPIR! Man burde ikke fjerne beskyttelsen før man er helt ferdig med plata. det er en litt tykk beskyttelsesplastikk utenpå platene. Selv har jeg ikke gjort noe med kantene på platene etter behandling. Har forresten dårlig erfaring med plexiglass, det er svært sprøtt og vanskelig å kutte og borre i selv, det føles som midt mellom plast og glass. Det er mye bedre å bruke lexan eller noe sånt som man kan kutte opp lett selv og er mye mykere, dette er vanlig å bruke i casemod og blir også lett ripet opp av feks papir. Har tilogmed klart å ripe opp mine med bomullsklut, har ikke funnet noe godt materiale til å rengjøre platene enda faktisk, microfiber av noe slag kanskje? Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 på jobben så brukte vi å klemme sammen plexiglass platene med ei stygge tre på begge sider, SKIKKELIG hardt, så bora vi, det gikk bra, selv på 20mm+ borer også. men derre med å polere vetta svarte hva man kan gjøre... Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette blir litt "offtopic" men... Ser at ingen som vil leke butikk med EVGA SR-2 hovedkortet lengre, er det for lite marked eller er det utgått og noe anna som kommer eller hva som har skjedd der...? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Mitt Lian Li P80B lakkert innvendig: http://yfrog.com/jj005zhj http://yfrog.com/na001bwfj Ble bra syns jeg, må vaskes litt, men blir bra dette Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det ble råstilig! Kan ikke vente med å lakke mitt! Tror jeg skal gjøre det selv. Må jeg da bruke sandpapir og pusse det matt så lakken får feste også vaske det med høytrykkern, tørke det, også lakke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå