Mydog Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Meget lekkert Habitats Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Takker :> Det gjorde seg veldig med et hovedkort som matchet resten. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Herlig!!!! Inspirerende! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gleder meg til og sette i gang selv nå, fått vite kabinettene våres er ferdig Så er vel ikke så veldig lenge før det kommer bilder..ikke før nye kort har kommet da Men litt teasere kommer Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Takker :> Det gjorde seg veldig med et hovedkort som matchet resten. ser du har din rad i bunnen av kassa... blåser du ut eller inn lufta? eller bedre spørsmål... hvordan er det lufta går i kabinettet ditt? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) De trekker varm luft ut. Har ikke fått satt i noen grill under raden, mulig jeg gjør det nå. Samler seg noe jævlig med står der. Akkurat nå blåser samtlige vifter inn i kabinettet. Dette pga mitt forrige setup, med asus maximus formula, måtte kjøles ned direkte, fordi det holdt 90*C når jeg klokket... Men merkelig nok ga det meg kaldere luft på denne måten. Antageligvis fordi jeg har ventilasjonshullene i toppen av kassa. Varm luft går jo automatisk oppover, og ut der. Altså, ikke helt etter boka, men det er nå dette som ga de beste resultatene Nå er det riktignok ganske dårlig kjølig, fordi jeg har jo kun halv tank. Dette pga 2 større lekkasjer jeg hadde for en stund siden. Også masse dritt i vannet, så det leder ikke så bra. Blir nok bedre med nytt vann! Endret 11. desember 2010 av Habitats Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ey, enda en med Lian Li PC-P80B Er ikke så veldig mange av oss tror jeg. Tror du kunne fått plass til en quad radiator i bunnen der om du hadde gått inn for det. Da igjen, med "bare" ett HD5970 så har du sikkert bedre temperaturer enn meg uansett For tiden har jeg viftene mine liggende oppå radiatoren, og alle sammen blåser ned mot radiatoren. Du har dine andre veien? Liggende oppå, men trekker luft fra bunnen og opp gjennom radiatoren? Kanskje jeg skulle prøve å snu mine jeg også, hvis du har opplevd bedre temperaturer på den måten. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hadde ikke fått plass til quad uten å bygge om hele kabinettet. I alle fall ikke den jeg så på. Og i så fall måtte jeg også ha satt pumpa et annet sted, som hadde vært klønete. Alt i alt har jeg nok mer enn nok til å kjøle både OC 5970 og i7, ettersom jeg har ganske stor tank. Går jo faktisk halvannen liter i loopen. Blir vel enda mer nå som jeg skal kjøle hk også. Ja, mine trekker luft ut. Setter jeg dem til å blåse ned, har ikke luften noe sted å komme ut, siden jeg ikke har hull i bånn av kassa. Noe jeg muligens kommer gjøre noe med nå Posten er så treeeeeeeeig ! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har du noe målinger på hvor mye strøm maskinen trekker under load? Hvor stor forskjell i temperatur fikk du ved å snu viftene slik du har dem nå? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 @Habitats Hvordan er loadtempraturene dine og hvor fort går viftene dine? Bare litt nyskjerrig for det ser ut som vi har ganske lik setup(TFC360 på 5970 og cpu) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Husker ikke i farta hvor stor forskjell det utgjorde. Men mener å huske at det var 4-5 grader på vannet. Hva strøm angår, så antar jeg at 850w er alt for lite i maskinen. PSU-en begynner å bråke som et uvær når jeg stresser systemet, så mulig jeg må bytte den også. Temperaturene er som sagt ikke så veldig mye å skryte av, av de grunnene jeg nevnte, men CPU ligger på 55-60~, og 83-88~ under prime. GPU ligger på 44-45 idle, og 65 etter en times furmark/heaven. CPU er klokket til 4.25, og gpu 880/1150. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Silent: Tror du har rett i det at det ikke er så mange av oss Men det er ihvertfall en av de beste klubbene som er Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har du også p80 amanita? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Lian li pc80b har jeg og Minhund, er til lakking nå. Innvendig altså. Får det tilbake i morra håper jeg Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Lian li pc80b har jeg og Minhund, er til lakking nå. Innvendig altså. Får det tilbake i morra håper jeg Hvor er det du lakker det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 En billakkerer Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jasså jå. Alle delene? Var det stress å få fra hverandre? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Habitats: Gikk ganske greit:) Alle delene som var mulig og lakke ja, men glemte og sende med psu-holder forran. Men skal uansett ha forlengern til Lian Li så kjøper sorte varianten da. Duro: Gratis Meget snilt av denne mannen syns jeg. Endret 11. desember 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kuult Kjenner en lakerer som kan lakke mitt gratis også. Men måtte du pusse det ned eller noen forbredelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå