Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Så det var noen andre som la ut noen fine bilder av farge i vannkjølinga. Her har jeg et lite bidrag.:p

 

post-219847-0-53097600-1291654182_thumb.jpg

post-219847-0-66167500-1291654203_thumb.jpg

post-219847-0-84949200-1291654216_thumb.jpg

post-219847-0-07165900-1291654230_thumb.jpg

 

 

Dette er vel 3 gangen jeg prøver ut farge men det har sett værre ut før faktisk. Gjennom glassdelen på GPU blokke der gjengene er så ser det ut til at det også har satt seg et solid lag sm har herdet seg, og det ser sikkert ikke bedre ut inni blokkene. :(

 

Men denne gangen skal jeg sannelig lære, aldri mer farge, for noe forbannnade dritt!

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det var noen andre som la ut noen fine bilder av farge i vannkjølinga. Her har jeg et lite bidrag.:p

 

 

imag0007h.jpg

 

 

 

imag0009p0.jpg

 

 

 

imag0012nn.jpg

 

 

 

imag0014i.jpg

 

 

Dette er vel 3 gangen jeg prøver ut farge men det har sett værre ut før faktisk. Gjennom glassdelen på GPU blokke der gjengene er så ser det ut til at det også har satt seg et solid lag sm har herdet seg, og det ser sikkert ikke bedre ut inni blokkene. :(

 

Men denne gangen skal jeg sannelig lære, aldri mer farge, for noe forbannnade dritt!

 

bildene er så store at jeg ikke klarer se dem, de lastes også tregt, hva med å laste de opp på diskusjon sitt forum så slipper man det strevet med å bruke tredjepart til å hoste bilder?

Lenke til kommentar

har ikke noe annet enn negativ erfaring med farget blanding i vannkjølinga selv, men jeg er jo en skikkelig vannkjølingsnoob foreløpig. Ble endel klumper inni blokkene mine og slangene ble veldig farget, vet ikke hvordan dette faktisk gikk utover ytelsen, men det kan da neppe ha gjort oppsettet bedre hvertfall.

Lenke til kommentar

2 loops, men du kan bruke 1 radiator selv med 2 loops.

Hovedgrunnen til 2 loops er og få best flow som mulig:)

 

Eller man vil foreks. skille gpuene fra cpu og hk foreks.:)

 

Så til DIABOLIC..det trengs absolutt ikke heftig oppsett for og like 2 loops :thumbup:

 

Sa vel strengt tatt nødvendig da, men pytt pytt, eg e ein n00b ^^

 

Mens vi er inne på rigger, noen av dere som fikk me dere han på xtremesystems som har lagt slanger under bakken i hagen for å kjøle pc'en med jordvarmen (kulden? :p) ?

Lenke til kommentar

grunnen til det er at de sitter så stramt på 1\2 nipler at du slipper og bruke foreks. slangeklemmer og det ser finere ut da.

 

PLUSS 7\16 er den mest optimale størrelsen med tanke på flow, Carter tok en stor test av det der.

 

Det han mener det du skriver der er at det er niplen som er restriksjonen, ikke slangen:)

 

Edit: Svarte hvis på en post som var litt lengre bak :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Er ikke noe problem med farge så lenge man renser en gang i ny og ne'.

 

Anyway, da var siste rest besilt. Så da var det bare å sette seg ned og vente :dribble:

 

er det ikke bedre med destillert vann og killcoil og bare la systemet surre sin gang år etter år med like klart vann ;)

Er det virkelig alt som skal til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...