Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3del batterivann+1del antifreeze, men det værste jeg har brukt er Feser One sammen med Apogee GTX(den har alu topp, mulig det hadde innvirkning)

EDIT: Rart med grønnfargen i blokken siden vannet mitt var blått!

Blå/grønn farge fra kobber ;) Har du mikset alu og cu?

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

ah...såklart :)

Tror ikke jeg har alu i loopen no hvertfall siden det var en prioritet når jeg kjøpte ny vannkjøling.

Loop: TFC Xchanger360, Switech mpc655, Apogee xt, EKFC5970 og Ek bay-spin <--ingen alu her sant :blush:

EDIT:

Jimbo: GTX blokka mi var fullstendig klogget av feser one og det var betydlig høyere "takhøyde" i den enn XT blokken jeg bruker no, men det hører med til historien at jeg ikke hadde vedlikehold på det systemet på 2,5år-og at det var alutopp på blokken.

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Jeg har mer sansen for de eldre firkanta Lian Li-kabinettene. Kan jo eventuelt gå ned til en 2*120mm radiator istedenfor. Modifiseringer er ikke et hinder! Følgende utstyr skal inn i kabinettet:

mATX-HK

Vifteløs PSU

lite vifteløs GPU

Et PCI-kort

En 2,5" SSD

En optisk stasjon.

Radiator, pumpe. fillstation (istedenfor tank), CPU-blokk.

Har funnet en løsning på "problemet" mitt.. tror jeg :)

Har fra før av et pent brukt Lian Li PC-V300-kabinett (link til bilde av modellen) som kan få en radator på toppen.Blir da å kutte ett stort hull i toppen og plassere enten en Phobya Xtreme QUAD 480 Radiator eller en MagiCool XTREME QUAD 480 Radiator der..

Hva tror dere om de to radiatorene? Og prosjektet? Finner ingen andre produsenter av 2*2*120mm-radiatorer.

Lenke til kommentar

ah...såklart :)

Tror ikke jeg har alu i loopen no hvertfall siden det var en prioritet når jeg kjøpte ny vannkjøling.

Loop: TFC Xchanger360, Switech mpc655, Apogee xt, EKFC5970 og Ek bay-spin <--ingen alu her sant :blush:

EDIT:

Jimbo: GTX blokka mi var fullstendig klogget av feser one og det var betydlig høyere "takhøyde" i den enn XT blokken jeg bruker no, men det hører med til historien at jeg ikke hadde vedlikehold på det systemet på 2,5år-og at det var alutopp på blokken.

Ah, ja jeg har bytta væske til samme type en gang, og farge (og da resten av væska) to ganger. Det gjør jeg regelmessig. Kanskje farge har fått på seg et ufortjent rykte her?

Lenke til kommentar

Planlegger nytt WC sett her nå, så det blir min julegave til meg selv hehe.

Blir innkjøp av

EK HF Supreme

Feser Admiral 480

Forskjellige nipler og slanger.

En d5 pumpe med bitspower top.

EVGA 580 GTX

Så nå sitter jeg bare å venter på at rad og 580's skal være tilgjengelig. Kan jo umulig være så lenge igjen ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...