Eirik Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Hvis du virkelig vil peise til, bør du se litt på denne: http://www.million-dollar-pc.com/systems-2008/lian-li/tremeloes/lian-li-pc-v350b.htm Latterlig vakker. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Var ikke mer som skulle til for og "nesten" stoppe all flow i loopen min. Så batterivann og killcoil fra no av Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Hva hadde du fra før? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) 3del batterivann+1del antifreeze, men det værste jeg har brukt er Feser One sammen med Apogee GTX(den har alu topp, mulig det hadde innvirkning) EDIT: Rart med grønnfargen i blokken siden vannet mitt var blått! Endret 24. november 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Min Feser One satte ikke noe merker i min Apogee GT. Vel og merke, blokka er rød inni, men det er farge, ikke klumper. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) 3del batterivann+1del antifreeze, men det værste jeg har brukt er Feser One sammen med Apogee GTX(den har alu topp, mulig det hadde innvirkning) EDIT: Rart med grønnfargen i blokken siden vannet mitt var blått! Blå/grønn farge fra kobber Har du mikset alu og cu? Endret 24. november 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) ah...såklart Tror ikke jeg har alu i loopen no hvertfall siden det var en prioritet når jeg kjøpte ny vannkjøling. Loop: TFC Xchanger360, Switech mpc655, Apogee xt, EKFC5970 og Ek bay-spin <--ingen alu her sant EDIT: Jimbo: GTX blokka mi var fullstendig klogget av feser one og det var betydlig høyere "takhøyde" i den enn XT blokken jeg bruker no, men det hører med til historien at jeg ikke hadde vedlikehold på det systemet på 2,5år-og at det var alutopp på blokken. Endret 24. november 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har mer sansen for de eldre firkanta Lian Li-kabinettene. Kan jo eventuelt gå ned til en 2*120mm radiator istedenfor. Modifiseringer er ikke et hinder! Følgende utstyr skal inn i kabinettet: mATX-HK Vifteløs PSU lite vifteløs GPU Et PCI-kort En 2,5" SSD En optisk stasjon. Radiator, pumpe. fillstation (istedenfor tank), CPU-blokk. Har funnet en løsning på "problemet" mitt.. tror jeg Har fra før av et pent brukt Lian Li PC-V300-kabinett (link til bilde av modellen) som kan få en radator på toppen.Blir da å kutte ett stort hull i toppen og plassere enten en Phobya Xtreme QUAD 480 Radiator eller en MagiCool XTREME QUAD 480 Radiator der.. Hva tror dere om de to radiatorene? Og prosjektet? Finner ingen andre produsenter av 2*2*120mm-radiatorer. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ah...såklart Tror ikke jeg har alu i loopen no hvertfall siden det var en prioritet når jeg kjøpte ny vannkjøling. Loop: TFC Xchanger360, Switech mpc655, Apogee xt, EKFC5970 og Ek bay-spin <--ingen alu her sant EDIT: Jimbo: GTX blokka mi var fullstendig klogget av feser one og det var betydlig høyere "takhøyde" i den enn XT blokken jeg bruker no, men det hører med til historien at jeg ikke hadde vedlikehold på det systemet på 2,5år-og at det var alutopp på blokken. Ah, ja jeg har bytta væske til samme type en gang, og farge (og da resten av væska) to ganger. Det gjør jeg regelmessig. Kanskje farge har fått på seg et ufortjent rykte her? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 tja... er nok bedre uten farge, se på den demonterte blokken min over..(selv om det ikke er feser) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jones: Bruker man farge jo mer må man rengjøre...det er et faktum Noe jeg selv har opplevd og flere jeg kjenner. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Eneste plassen jeg hadde fargeav"leiringer" var i tanken. Ellers var det fint. Men det var bare farge, ikke klumper som mange har. Men jeg tror mye ligger i at mange ikke skifter vann. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 julegavene ferdig handlet inn ? spandert noen gaver til meg selv med å bestille ting igår og idag om noen lurte så er det datautstyr ja Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Planlegger nytt WC sett her nå, så det blir min julegave til meg selv hehe. Blir innkjøp av EK HF Supreme Feser Admiral 480 Forskjellige nipler og slanger. En d5 pumpe med bitspower top. EVGA 580 GTX Så nå sitter jeg bare å venter på at rad og 580's skal være tilgjengelig. Kan jo umulig være så lenge igjen ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja dere, nå er det sannelig kaldt ute...ehh..var det feil topic kanskje? Den kalde kafeen? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Ikke feil i det heletatt Minner meg om muligheten til å slenge radiator eller så utfor vinduet. Bør bli greie temps av det Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Wikipedersen: Kan ikke vannet fryse da? Eller det er kanskje en væske som kan blir hvor mange minus? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Fryse vil det ikke gjøre. Varmes jo opp av komponentene. Når maskinen er avslått må den selvfølgelig inn. Har endel frostvæske i vannet også Problemet er kondens. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Driver her og vurderer en Chiller http://www.aquatuning.se/product_info.php/info/p2692_waterchiller-Hailea-Ultra-Titan-500---HC300-395Watt-cooling-capacity-.html Er det noen som har erfaring med det? Evt hva slags pumpe man trenger til den og annen nyttig info? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Driver her og vurderer en Chiller http://www.aquatunin...-capacity-.html Er det noen som har erfaring med det? Evt hva slags pumpe man trenger til den og annen nyttig info? Har den hjemme og den funker fint ti OC men litt mye støy til 24/7 bruk, høres ut som et kjøleskap når den går. Her hae jeg testet den litt: Chiller test og test benken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå