Eirik Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Er vel middels kvalitet på dem. Greie nok, men ikke i samme klasse som stor-gutta. Men må vel få kjøpt en for å teste. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Mist, Techbay og flere er ikke som de beste...men de har en god pris som kan være greit når man skal starte:) Driver og prøver å få testet Techbay radiator og cpu-blokka..så får se hva som skjer:) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Gief HK, Mosfet-blokk og ny tank! Imorra. Gikk greit fort fra Florida til Lofoten. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 håper vi får se bilder Indiana Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Får vel dra fram gode "gamle" Pentax K20 og se om han er kåt på å fotografere imorra jeg tror han nevnte det her om dagen så <3 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Nå har jeg fått en pakkepakke i posten Første jeg tenkte: Enten er de jævlig gode å pakke i USA, ellers så mangler det noe. Spent nå De er gode å pakke. 1x MOSFET-blokk Times 2 WHATS THIS? Its the Spinbay! Jeg er så forbanna fattig at jeg må kjøpe plastikkvinkler. Får se om jeg får råd til noe phetere når jeg får nytt HK i 2011 en gang Her er altså alt jeg fikk Kommer bilder av hele builden senere. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Pent Ikke tenk på at du bruker plast, hvis du bruker sorte slanger foreks. så vises det ikke engang så og si. Uansett så er det noe de fleste ikke ser også. Gleder meg til og se oppsettet ferdig Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ser da flott ut det her Jimbolaia. Er godt fornøyd med EK spinbay tanken, men er redd for impelleren lett kan sette seg fast om en bruker kjølevannstilsettning. Uten å ha spurt så tipper jeg at det er grunnen til Silent sin stoppet. EDIT: skal poste noen bilder av riggen min, men innser nok ikke at jeg har noen kariere som fotograf forran meg Endret 19. november 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Tror og tipper gjør de i kirken...her i tråden vet vi :!: Tuller bare med deg ,Mumriken. Liker ikke å bruke tilsetning, utenom det man må da. ;em farger osv. er unødvendig..samt det kan gjøre at blokker tetter seg og andre ting. Endret 19. november 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Postet riggeni "det kalde galleriet" Legg gjerne igjen en komentar på komentarsiden om hva som kan gjøres bedre ol. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Så bra ut, mye som kan gjøres da:) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ser da flott ut det her Jimbolaia. Er godt fornøyd med EK spinbay tanken, men er redd for impelleren lett kan sette seg fast om en bruker kjølevannstilsettning. Uten å ha spurt så tipper jeg at det er grunnen til Silent sin stoppet. EDIT: skal poste noen bilder av riggen min, men innser nok ikke at jeg har noen kariere som fotograf forran meg Jeg har ingen tilsetninger overhodet i mitt vann. Batterivann + silver killcoil er alt jeg har. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) hum... det høres ikke bra ut Stopper vel snart min også da soppen: må gjerne tipse om hva som kan gjøres Endret 19. november 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg vet ikke hvorfor den flow-dotten stopper i tanken, angående tilsetning så sånt som bare holder unna dritt og lort . Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Det eneste jeg har brukt i min vannkjøling er "vanlig" frostveske til bil. Jeg kjøpte en 4liter av Esso sin frostveske i 2004,og har fortsatt en liten skvett igjen av den. Blander inn ca 3-5% av frostveska hver gang som jeg gjør om noe i loopen eller tester en eller annen vannkjølingskomponent..... noe som skjer ofte. Brukte vel opp en del i 2004 2005 da jeg drev med å lage mine egne cpu vannblokker......good ol`days Jeg har aldri hatt noe "klogging" eller annen dritt i loopen på vannkjølinga mi.... EDIT: Sammen med frostveske har jeg alltid brukt destillert vann..."batterivann" Kranvann har kun vært brukt i en åpen loop (pumpe rett nedi ei bøtte) Batterivann i lukket loop.... enkel regel.. Et par bilder av favoritt kjølinga mi atm. Det skal ei EK Supreme HF på en amd 1055 snart, venter bare på hovedkortet Msi 870 Fuzion Power edition,sølvblokka funker dårlig på en 6 kjærne .. Endret 19. november 2010 av Nassuz Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hehe, jeg har blanke slanger, og Feser One. Åpna min Apogee GT for en måned siden, ingen blokkering av noe slag (dette er 2 år siden den ble kjøpt, alltid kjørt på Feser), radiatorene var også god flow igjennom. Så Feser er tydeligvis min væske Men vet mange har problemer med de. Det jeg merker, da jeg har en forkjærlighet for UV, er at det ikke lyser av den med visse slanger. Hadde noe greier fra Microplex, nå har jeg Clearflex fra performance-pcs (som ble anbefalt for rød UV-farge, spesifikt til Feser), samme saken, er ikke UV-reaktivt, den sluker opp den røde UV-farga. Får se hva jeg finner på. Rød/oransje og svart er liksom themet i PCen min. Uansett, det blir skikkelig compression fittings i Januar, da jeg får penger etter et hardt tilbakeslag på lommeboka med 6970. 90-graders L pluss fittings blir det vel, i tillegg til blokk til 6970, så fremst det finns til da Kanskje en pumpe også, da den jeg har nå (Hydor Seltz II L30) høres ut som 30 gamle 10mb harddisker står og synger i acapella. Bilder av riggen kommer etterhvert. Når de kommer: Ikke kommenter hvordan jeg har lagt slangene, da dette er midlertidig, siden NB lå på 90 grader og fresa til tider. Og det var veldig trangt her Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Ny post, nye bilder. Ja, det ser ganske så kjapt satt sammen ut, men det er jo det da Hadde en gigaleak mellom nippelen og NB/SB-blokka, så jeg måtte tømme mye av væska ut, og skru de til med fastnøkkel, for så å sette alt sammen igjen, så det ble jo da, litt kjapt og jalla. Men med en ny CPU-blokk samt compression fittings så blir det mer plass, og mer slange å vise fram. jeg brukte 2 meter her pga litt feilberegninger, men jeg må finne en annen slange eller væske til i januar uansett. Ignorer dritten på gulvet i bakgrunnen, nevøen min som faen ikke støvsuger.. Ever. Uansett, mye rot der, pga lekkasjen. Sååå UV-reaktiv var den væska ja.. Redigert bilde. Ikke mye fræs der nei Jfr. Sata-kablene (rosa, lol) EEEGIIIL: Ja, jeg mente ikke i forrige post at jeg ikke vil ha tips, men nå er det rotete, av en grunn EEEGIIIL2: SB/NB/CPU/MB temp: 35 all over Bedre enn 35 og 90 EEEGIIIL3: Ja, det er ingen detaljbilder, men jeg fikk PCen opp å gå nettopp, og jeg skal på jobb imorra, så bilder kommer ikke før mandag/tirsdag desverre Endret 20. november 2010 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nassuz jo Godt og se deg i tråden her. Blir jo pent oppsett det Nass Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Er det mulig å sette inn en ekstra blokk i loopen uten å måtte flushe/miste mye vann? Jeg fikk pakke i posten i dag Endret 20. november 2010 av Adversary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå