Eirik Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Random Phobya single. Trenger bare for å teste, så tok kjappeste og billigste. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har erfaring med XSPC Dual 5.25" Bay Resevoir - Laing D5 / MCP655 med en Swiftech MCP655 pumpe? Lurer spesielt på om det er stille og generelt om det er noe å satse på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Sjekk ut koolanze sin dual;) Den er ikke i plexi. Sjekk ut koolanze sin dual;) Den er ikke i plexi. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Fått tafsa litt på radiatorene nå, og damn.. Jeg er positivt overasket. Kvaliteten føles mange, mange ganger bedre enn jeg hadde antatt og det hele ser faktisk gjennomført og pent ut. Tunge er dem også. Dette lover bra Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Har remountet Ek gpu blokken min, og denne gangen virker det Får til og med overklokke det drittkortet nå, men det hyler som en stokken gris så har parkert det på 850Mhz(5970) så det ikke ryker før 6990 kommer.. Link til tempraturer etter en vantage run Ganske fornøyd med de tempraturene, hvertfall i forhodd til stockcooleren. Endret 15. november 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
opticus Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 fin temp det der vel Mumriken? driver å setter meg inn i dette her om dagen, skal bygge en skikkelig pc nå endelig Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Personlig gleder jeg meg ganske mye til å se hvordan 3dmark 11 blir. Får med gratisversjon av det tenkte skjermkortet mitt så det her blir kosekos Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Lurte på om ikke jeg skulle handle samme bundlen. Men .. det koster. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Uff ja, gruer meg til innkjøp må foretaes. 580 GTX Hydro Copper 2 har en MSRP på 699$. Kan bli en kjedelig sluttpris, men er kanskje ikke sååå ille vannblokk, og aggresivt binna inkludert i prisen. Venter nå i spenning på Admiral radsene, har lest at 1 Standard 120mm rad skal ha lik kjøleevne som 2.2 av Termochill 120.x, men vi får se. Det høres jo for godt ut til å være sant, så det er det kanskje også, men er ikke alt for lenge til november er slutt og da skal de være på nettbutikkenes "hyller" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 kult hvis det er sant, men høres litt ut som salgspjatt for meg. Men hvis de er så gode så er det virklig en liten fremgang i ytelse innen radiatorer:) Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er jo kanskje på tide og da spør du meg. Virker som radiator teknologien ikke har gått super mye fremover på en god stund, med kun materialet, størrelse, tykkelse og optimesering for raske/trege vifter som bestemmende faktorer for kjøling. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Radiatorene som er ute å er bra nok for så og si alle:P Så....spørs hvordan man ser det;) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Latterlig nice med Techbay. Må jo elske initiativet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Godt og høre Wiki:) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Klart. Leste jeg ikke et sted at det er Microplex-gjengen som står bak? Isåfall, kudos til dem. En gjeng jeg har vært veldig irritert på tidligere. Lenke til kommentar
sceeZer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 noen som har testa de techbay radiatorene? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Wiki: Det er en person fra der:) Så ikke gi hele microplex gjengen kred for den der. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det synes jeg også! Utrolig bra at de har fått gjennom dette! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 noen som har testa de techbay radiatorene? Er samme som Mist:) Så helt greie for prisen egentlig, alt etter hva man krever osv. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er Mist radiatorene like gode som andre radiatorer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå