Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay PCen min låste seg etter tre dager på 3.81GHz. Jeg tror ikke det var feil med klokkingen min, da jeg har spilt MW2 i ett sett. Men NB temp lå på 81 grader... Jeg tror det kan være en grunn til at dette skjedde.

 

Så, skal jeg kjøpe en helblokk til HK, eller kjøpe løse chipsetblokker til NB og SB? (jeg må ha SB da jeg har heatpipe fra NB til SB, og uten den blir SB ganske så varm tror jeg)

 

Okei, ser på vannblokk til HK nå, blir nok Bitspower sin fullblokk da jeg ikke har plass til NOEN skjermkort om jeg kjører med SB vannkjølt. Som er litt upraktisk.

 

Uansett, jeg må finne på http://www.performance-pcs.com noen MOSFET-kjølere som passer mitt HK. Ingen der er spesifikt til mitt, så dette er vanskelig.

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

hva syns dere om "ferdig-settet" til chilledpc?

 

http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_info.php?cPath=105&products_id=400

 

ser ganske bra ut. nok kjøling der til å slenge på en gpu-blokk senere? nesten identisk med det jeg hadde tenkt til å sette sammen selv. hadde tenkt meg en litt tynnere radiator men den der burde passe helt fint i ett haf x. hvis jeg forstår det riktig er det også gratis frakt?

Lenke til kommentar

Da er EK-Bay spin snart på vei fra DI, skal bli greit å få inn en brukbar tank :)

 

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min EK-Bay Spin. Fin å se på er den også, hvis man kjeder seg :p

 

Jeg må muligens trekke tilbake denne uttalelsen. Kom hjem fra jobb i dag og til min store skrekk sto tingen stille. Jeg trodde først pumpen hadde stoppet. Sjekket temperaturene, og de var helt normale. Når jeg så etter en gang til så jeg også vannet flowet som det skal der inne. Men den snurre-tingen står bom. Engangstilfelle eller dårlig kvalitet, hvem vet. Men sålenge jeg har flow, og god temperatur så får det bare være. Tømmer ikke loopen for å løsne den greia der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...