Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har gjort det Wiki;)

Har mistet tellinga på kort og hvor mange ganger jeg har festet den blokka.

Har du testet blokka?

 

Uansett så er det festet dårlig uttenkt, som jeg har sagt ørten ganger nå--blokka er bra, men festet er IKKE bra.

Er ikke først og fremst feste-metoden, men det er det at du må mounte flere ganger før du får det så bra so mdet skal.

Hvis du er så glad i Heatkiller så bare si det;)

 

Nok om dette, hvis det er noe konkret du vil frem til så si det.

For folk som bytter mye hk og utstyr så anbefaler jeg ikke denne blokka...pga. så stor variasjon mellom mountene.

 

 

MEN for de som har samme oppsett en stund så er det en knall-blokk er blant de beste. Men til mitt bruk.....nei

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg ble bare litt overasket over at du syns festet var så ille. Jeg bruker blokka til daglig, og har montert og demontert sikkert 10 ganger. Jeg har aldri hatt problemer med festet, men om du har det så er jo selvfølgelig ikke det noe jeg skal krangle på. Jeg bare prøver å komme med hvordan jeg gjør det når jeg monterer - ikke meningen å kritisere det du gjør eller mener.

 

Så beklager om jeg fornærma noen, det var overhodet ikke meningen.

Lenke til kommentar

Skal litt mer til for og fornærme meg enn det der, jeg har alltid fått på blokka uten mye styr. Og har sagt et "par" ganger nå det ikke er feste-måten som er så ille..men at tempen varierer mellom hver mount.

 

Hvorfor sa du ikke det der med en gang, så slipper jeg å sitte her som en idot og forklare noe for en som har blokka......

 

Så da kan vi endelig legge denne saken på hylla;)

 

Jeg har kvittet meg med den:)

 

Og sier igjen så det ikke er tvil, det er ikke festemåten som er grunnen..det er at du må mounte noen ganger før du får optimal tempratur..som flere også har sagt som har hatt blokka:)

 

Edit: hadde blokka i måneder, brukte den sikkert på 10 hk ihvertfall og gud vite hvor mange ganger jeg mountet den:)

 

Og jeg har ikke hatt problemer med festet Wiki, les det jeg skriver.

Den er tungvinn.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Liker når blokken dekker hele kortet jeg :love: ser så mye renere ut "likzm".

 

Men Ek sine hvite er også svært fine :thumbup:

 

Skulle selv gjerne sett blokker som lignet mer på luftkjølere. Jeg føler at vannkjølte GPUer ser litt tynne ut der blokken ikke dekkker, og føler det visuelle kunne vært forbedret på noe hvis, men det må da kunne moddes i stand noe som dekker over caps osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...