Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, siden skjermkort er oppe som tema for bytting hos meg, så skal jeg peise på med vannkjøling på HK også.

 

http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_241_588&products_id=24931

 

Er det eneste valget til HK jeg finner, så den saken er grei.

 

MOSFET, hvor mange må jeg ha der? Jeg orker ikke demotere og montere alt for å finne ut hva jeg trenger, så om noen har bilde av et nakent Rampage Formula, så blir jeg glad :)

 

Skjermkort blir vannkjølt når 69XX kommer ut.

Lenke til kommentar

Se han som koser seg, men andre må jobbe...hehe

Meget flott kompis:D

 

Den skal nok få kjørt seg ja.....på kulde..muahahaha

 

Ja nå er det jammen min tur til å kose seg med litt HW her etter all bygging og oppussing.

Takk for rosen kompis inv_biggrin.gif

 

Her skal det bli kulde om ikke så altfor lenge ja og du må være her å holde styr på tempen. rofl1.gif

 

Da har jeg bestilt Rampage III GENE, tror det passer bra med ett mATX i ett Lian-Li A05

 

@minhund

Jeg likte den i alle fall.

 

 

Takk for den martin, jeg liker chillern godt nå. Kjører Rampage 3 Extreme med EK-blokk og en X5690 med en Apogee XT. CPU er på stock nå og under full load så tar det ca 8-10 min før chillern går på og kjører i 2-4 min til vanntempen er på 16 grader.

 

 

Og litt mere bilder av benken inv_biggrin.gif

 

post-152551-1288653218,3929_thumb.jpg

 

post-152551-1288653254,0512_thumb.jpg

 

post-152551-1288653279,1376_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da er EK-Bay spin snart på vei fra DI, skal bli greit å få inn en brukbar tank :)

 

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min EK-Bay Spin. Fin å se på er den også, hvis man kjeder seg :p

 

Ah...noen som har den tanken ja. Sett på den youtube snutt der det kan høres ut som om det "fossefallet" støyer en del. Har du erfaringer med støy fra tanken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...