Zivole Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Litt sånn OT men. Beskriv hvordan du oppfatter en typisk vannkjølingsentusiast eller "vasshue". Er han tynn, tykk, smal, bred, gammeldags, moderne, østeuropeer, asiater, amerikaner? Kan være morsomt å se hvordan dere oppfatter andre på forumet her Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er egentlig en vannkjølingsentusiast, pengboka sier ikke så dog. Jeg er vel... moderne? Så det får bli mitt svar Okei vannblokk: Skal passe 775 og kjøle min York ned bra, og kjøle en 1366 av ymse slag bra. Noen tips? Bestilling fra EU går bra Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ek Supreme HF, Koolance cpu-360 og swiftech apogee XT er vel alle gode blokker? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har alltid lurt på, alle sier at det som selges Norge er drit, er Swiftech virkelig så gode at de kan konkurrere med EK og DD? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Swiftech ligger godt forran DD på cpu-fronten ja, er en stund siden DD var noe og kjøpe påden fronten. Ingen av de som ligger på toppen nå, EK, Heatkiller og så Xspc Rasa er blant de beste nå. Koolance også. ( er så lite som skiller de som er på toppen ) Nyeste til Swiftech er ikke dårlig heller. Angående om Swiftech virklig er så bra...så ja, det er blant topp-merkene ja. vil ikke si DD er noe å se etter på cpu-fronten lengre. Endret 29. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Når døde DD ut? Sist i vår mener jeg å huske at de var ganske bra? De har XSPZ på Microplex :O Skjer med det, de har endelig tatt til vett og fått annet enn MIST og Swiftech inn? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Finn en link til en test av en cpu-blokk fra DD som de hevder seg i:P På gpu-siden er det noe helt annet, men vi snakker om cpu nå og der er ikke DD et navn i mitt hode i år ihvertfall. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Meh, DD falt av når de andre begynte å gi litt gass. Vært litt stille derfra i det siste, men som soppen sier har dem endel GPU-blokker som funker. Radiatorene holder fortsatt mål, men det finnes bedre alternativer. Litt sånn OT men. Beskriv hvordan du oppfatter en typisk vannkjølingsentusiast eller "vasshue". Absolutt ikke OT Jeg tenker ganske enkelt en som er litt over gjennomsnittet interessert, og kanskje har litt erfaring (selv om man godt kan være vasshue uten å ha en masse erfaring, eller bruke mye penger på det). Hvordan man ser ut, er fra eller om man liker sønnen eller dattera er helt irrelevant. Men, vann-nerder er vel som andre nerder, I guess. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Forresten, Idle og Diablo - dere må få dere avatarer Kan slenge opp noen vann-relaterte forslag om dere vil(?) Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har du postet bildet av rigget ditt her noe sted Wiki? Hadde selv tenkt å gå til innkjøp av vannkjøling, men prosjektet ble vel lagt litt på is foreløbig. Elsker å tulle inn i Pcen, så vannkjøling må jo være en flott måte å få litt ekstra glede ut av hverdagen for å si det sånn hehe Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 http://www.phobya.com/ Tyskere og lyd.. Har du postet bildet av rigget ditt her noe sted Wiki? Deler av den. Skal få tatt noen fler etterhvert. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1268422&view=findpost&p=16348385 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva syns dere om de vinklene? Jeg syns det ser helt rått ut!! PS: Ikke mitt system. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Grisepent.. Likte spesielt de rosa detaljene på fittingsene sammens med alt det sorte Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg liker vanligvis symmetri, men det der var sweeet! http://www.phobya.com/Tyskere og lyd.. nei off, TFC har da ivertfall fått til noe, de der har misforstått alt angående avatar, burde nok få meg en ja, men er rimelig lei av "fjortiss" navnet mitt, er det mulig å få det endret? Men sleng opp noen forslag du Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Skal ha med ny tank og trenger noen innspill Vurderer et par fra EK(den i linken under og en sylinderformet en, ser at det kan bli trangt for en sylindrisk en pga størrelsen på 5970) og den nye fra coolance. Fordelen med de fra EK er at DI har dem Noen som har vært borti Feks: EK spinn Jakter også på en highflow blokk, men det er lavere prioritert atm EDIT: innholder UV tilsettning noe som kan tette microkanaler i blokker? Endret 31. oktober 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen tilsetninger tetter blokker, men noen gjør det ikke. Jeg vet ikke hvilke desverre. Ang. tanken du linka, så den veldig morsom ut å ha Om ikke annet, takk for tipset Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Swiftech Microres er et sinsykt safe valg, om du er i tvil. Du kan endre navnet, Diablo. "Endre profil" - innstillinger Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 wiki, er micro res jeg har nå. Lyst på noe litt "kulere" Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Microres er stygg Og det er vanskelig å plassere den i et trangt kabinett uten at den står åpent. Og det vil man ikke, da det er stygt rett og slett Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Aha, beklager. Jeg liker LUND veldig godt - selv om de er noe spesielle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå