Eirik Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Har kjøpt meg hus i dag Gratulerer! Blir dedikert hardware-rom nå, eller? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 grattis silent får jeg spørre hva slags bredbånd ? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fiber tror jeg. Kabelnett i minste fall Samme som jeg har nå. 20Mbit / 10Mbit. Har mulighet for 50 / 20 også, men har ikke orket å bytte. Eget datarom blir det nok ja Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Rart det ikke står spesifisert i prospektet Er selv på utkikk etter hus, søkekriterie "fibernett" Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jepps idle, det burde vært søkbart Kåken jeg kjøpte var klargjort for fiber. Det som IKKE var nevnt var at det var telenor sin fiber som er instalert og de har ingen planer om og bygge ut her! Såå da er det bare å smøre seg med tolmodighet til mimer engang får fingern ut av r... Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 sweeet silent! apropos fiber, er det ikke google som tilbyr 1Gbp/s? foresten, noen som har prøvd EK DC 4.0 pumpen + reservoir combo'en. Ytelsen ser bra ut på papir, og det ser jo veldig simplistisk å "ikke rotete" ut. P.S Wiki: FÅ FART PÅ DEN ADMIRALEN Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå som dere er inn på fiber og flytting. Nesten år, nærmere bestemt 1. Juni så flytter jeg 100m bort i her. Fra den en leiligheten til den andre. Da får jeg eget rom + fiber Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 P.S Wiki: FÅ FART PÅ DEN ADMIRALEN Hehe, ja. Greit å vente til den kommer i butikken da Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har ikkje alle fiber? Tror det blir vanskelig hvis jeg skal flytte bort fra linja mi. Lett å bli godt vant Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Har heller ikke fiber. Men jeg bor jo i nord, så... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har heller ikke fiber, og bor også i nord. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg bor i sør og har fiber Hehe, ja. Greit å vente til den kommer i butikken da Bare skaff en av prototypene da vel Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har jeg skjønt dette rett hvis jeg gjetter at Admiral er en ny radiator som visstnok skal være hightech og super? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har ikkje alle fiber? Tror det blir vanskelig hvis jeg skal flytte bort fra linja mi. Lett å bli godt vant Enig der. Man merker virkelig forskjellen når man drar noe sted på f.eks. LAN uten fiber. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Admiral er den nye radiator serien til TFC ja Hvor super den er må vi vente med å se, men selv synes jeg at det ser bra ut. En ting er ivertfall sikkert, de ser fantastiske ut! Du kan jo lese tråden "TFC Admiral, nye feser radiatorer" eller gå inn på www.tfc-admiral.com for mer info Men gud hvor corny den nettsiden er Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ooh, se der ja 700'n så ganske heftig ut. Kanskje den klarer å temme 480 GTX SLi oppsettet mitt også Må ha nytt og mye større kabinett skjønner jeg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 SilentNET: Hvor høyt klarer du på gpu med dine 480 på vann? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har ikke prøvd å overklokke dem enda Har ikke PSU til å kjøre noe spesielt over stock uansett. Har planer om å få tak i en Corsair 1200W, men ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Men gud hvor corny den nettsiden er Amen. Skikelig, skikkelig tysk. Jeg har heller ikke fiber, og bor også i nord. Nord, som i.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har heller ikke fiber, og bor også i nord. Nord, som i.. Nord som troms fylke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå