Habitats Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fytti helvete for et beist du har skaffet deg der Amanita Muscaria. Om siden deres blir aktiv nok antar jeg at dere kommer få muligheten til å få tilsendt test-produkter i fremtiden. Skal dere kjøpe alt fra egen lomme blir det fort dyrt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 ja, slik er det når man er glad i å drive med noe Er dette jeg bruker penger på så Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Då er alt, etter ein god del jobbing, oppe og går, og alt fungerer slik det skal. CPU-temp er atm 37 grader på begge kjernar (ifølge Core Temp), men eg har mine anelsar om at den eigentleg er endå lavare. Eg har nemleg aldri sett tempen gå under 37 grader, og det skal ein del load til før den går over også. Det ser rett og slett ut som den er stuck der... Endret 19. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Prøvd real-temp foreks? Og det at tempen er stucked er vanlig, de sensorene som er på er egentlig ikke til for at vi skal lese de av. De er der som beskyttelse imot varme. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Prøvde Real Temp også (som vanlegvis har vore betre for avlesing på CPUen min), men der var det ikkje nokon forskjell. Så enten får eg drite i avlesinga, eller så får eg montere ein ny sensor. Trur eg har eit par (sikkert ti) liggande ein plass. Men - korleis gjer ein det, eigentleg? Kvar skal dei festast? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Har du sjekket vann temperatur på cpu blokk ? Varene jeg venter på i en pakke inneholder 4 stk temp sensorer som jeg tenker å montere foran og etter radiatorene da jeg har 2 stk altså 2 på hver Endret 19. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nope, men eg kan jo alltids gjere det. Skal eg berre legge ein sensor på sida av blokka, eller? Eg har ein del som fulgte med viftestyringa Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Legg ut bilder av systemenes deres folkens, og tips Freezelabs om den. Vi prøver å få et lite galleri-system opp å gå nå. Jeg har en 9x120mm radiator på vei i posten nå, Soppen. Blir artig å se hvordan de yter i forhold til hverandre Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hihi, 9 x 120 vs superbola-gigaradiator... Kva yter best? Eg får sikkert tatt nokre bilete i morgon. Endret 19. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Også konstaterer vi at det var på høy tid med en kafé av denne typen Bra aktivitet her, hvilket er supert. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Legg ut bilder av systemenes deres folkens, og tips Freezelabs om den. Vi prøver å få et lite galleri-system opp å gå nå. Jeg har en 9x120mm radiator på vei i posten nå, Soppen. Blir artig å se hvordan de yter i forhold til hverandre Hvor vil du ha bildene? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) En 1080 rad. Den er sykt diger, og jeg er veldig spent på hva den er god for. Og om jeg har nok vifter liggende. @Hund Bare send dem på mail til [email protected], eller legg en link i kommentarfeltet Endret 19. april 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kan du legge ut bilder at deres systemer så ser vi hvordan det ser ut? Man kan vel legge ut PC'en i galleriet selv om den ikke har vannkjøling, men modda? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Får ta noe skikkelig bilder når jeg har fått lakka det svart inni Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Høres bra ut. Venter på ny-benken min, jeg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Legg ut bilder av systemenes deres folkens, og tips Freezelabs om den. Vi prøver å få et lite galleri-system opp å gå nå. Jeg har en 9x120mm radiator på vei i posten nå, Soppen. Blir artig å se hvordan de yter i forhold til hverandre Gull Ja, smekker den opp i morra. Må skaffe meg noe sikkelig vanntilsetning istedenfor det jeg bruker nå Endret 19. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Banchetto'et ja Syns det er småpent. Gleder meg Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er faktisk særs stilig! Det liknar litt på det frå Microplex, men der er samtlige delar gjennomsiktige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå