Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då er alt, etter ein god del jobbing, oppe og går, og alt fungerer slik det skal. CPU-temp er atm 37 grader på begge kjernar (ifølge Core Temp), men eg har mine anelsar om at den eigentleg er endå lavare. Eg har nemleg aldri sett tempen gå under 37 grader, og det skal ein del load til før den går over også. Det ser rett og slett ut som den er stuck der... :hmm:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Prøvde Real Temp også (som vanlegvis har vore betre for avlesing på CPUen min), men der var det ikkje nokon forskjell.

Så enten får eg drite i avlesinga, eller så får eg montere ein ny sensor. Trur eg har eit par (sikkert ti) liggande ein plass. Men - korleis gjer ein det, eigentleg? :p Kvar skal dei festast?

Lenke til kommentar

Legg ut bilder av systemenes deres folkens, og tips Freezelabs om den. Vi prøver å få et lite galleri-system opp å gå nå. :D

Jeg har en 9x120mm radiator på vei i posten nå, Soppen. Blir artig å se hvordan de yter i forhold til hverandre :p

Lenke til kommentar

Legg ut bilder av systemenes deres folkens, og tips Freezelabs om den. Vi prøver å få et lite galleri-system opp å gå nå. inv_biggrin.gif

Jeg har en 9x120mm radiator på vei i posten nå, Soppen. Blir artig å se hvordan de yter i forhold til hverandre tongue.gif

Hvor vil du ha bildene?

Lenke til kommentar

Legg ut bilder av systemenes deres folkens, og tips Freezelabs om den. Vi prøver å få et lite galleri-system opp å gå nå. :D

Jeg har en 9x120mm radiator på vei i posten nå, Soppen. Blir artig å se hvordan de yter i forhold til hverandre :p

Gull :thumbup:

Ja, smekker den opp i morra. Må skaffe meg noe sikkelig vanntilsetning istedenfor det jeg bruker nå :tease:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...