idleman_2 Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) det funker ikke helt sikker på at det går ? testet selv ? prøvde jo [/img] og ['vis dette!'attachment=393721:IMGP0580.JPG] Endret 18. oktober 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Er ingen fotograf av natur, men har ordentlig kamera. Så skal prøve å få tatt noen ordentlige bilder så fort jeg klarer skaffe en dugandes lyskilde. Lang lukkertid og stativ/annen sak å sette kameraet på funker også fjell. Blits ødelegger ofte bilder da slanger, blokker og andre ting blir utbrent. Kabelstrømper blir også ofte gjennomsiktige Nå er ikke dette med 'gode bilder' noe som på død og liv må være på plass. Jeg syns bildene dine var mer enn gode nok. Er bare så vi unngår værstingene. Har et par skrekkeksempler fra Arbeidsloggene. edit: Trodde forumet merget poster om man postet med <5m mellomrom jeg. Mente det var sånn før? Ikke det nei. Da så. 2 min Endret 18. oktober 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja, har tatt meg i nakkeskinnet og gått inn for å lære meg dette kamera mitt nå. Egentlig ganske trist å ha 550D og ikke klare bruke det til noe som helst fornuftig. Har dog et stk. crappy stativ, men skal love å gjøre det beste ut av situasjonen Den guiden var forøvrig ganske bra! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvor er Fluesopp? Lenge siden jeg har sett ham Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Fluesopp har blitt plukket han var for moden. Neida Wiki, jeg er her daglig jeg:) Er bare litt som skjero m dagen som jeg gruer meg til. skal på sykehuset den 26 Oktober og starte med en kur som kanskje kan gjøre meg frisk fra nye\lever-sykdommen jeg har...som er meget tøff. Men jeg er her Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Fluesopp har blitt plukket han var for moden. Neida Wiki, jeg er her daglig jeg:) Er bare litt som skjero m dagen som jeg gruer meg til. skal på sykehuset den 26 Oktober og starte med en kur som kanskje kan gjøre meg frisk fra nye\lever-sykdommen jeg har...som er meget tøff. Men jeg er her Lykke til, håper du blir kurert. Du må be legene sette inn vannkjøling i deg i samme slengen. Kanskje med noen katoder og litt annet snasent. Endret 19. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) :!: Skal ha vindu over pumpa( hjertet ) tenkte jeg. Og tusen takk Mr.A Endret 19. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Skal ha vindu over pumpa( hjertet ) tenkte jeg. Synes rød farge på kjøleveska er veldig oppbrukt, hva med noe blått eller grønt ? Bare hyggelig soppen Endret 19. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Gjerne med UV-tilsetning Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Kankje noen UV leds bak øynene bare for å få dem til å poppe. Tror det drar damer også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Tenkte mer i retning gult Men alvorlig så er det ikke lenge før oppdatering angående prosjektet kommer, har tatt litt tid pga. sykehuset osv. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Blir bra det Viktigere å bli frisk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Satser på at jeg kan jobbe med det selv under kuren, kuren tar 6-12 måneder så jeg krysser fingrene Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Satser på at jeg kan jobbe med det selv under kuren, kuren tar 6-12 måneder så jeg krysser fingrene Krysser alt som kan krysses her bare for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Setter pris på og høre det Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Oi, lykke til med det, sopp! Håper du blir kurert! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 God bedring Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Tusen takk til alle sammen Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Du vet at jeg søtter deg kompis Kommer til å følge med så lykke til Og her till alle dere vannhuer Ha ekstra bokser klar Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Har sett de, men sier igjen....LEKKERT takk kompis:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå