Habitats Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ja, det høres ut som en god løsning. Dog, holder vel å quote/skrive nicket. Gjør vi det for komplisert ender det som regel med at folk heller lar være å kommentere. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Wiki? Hvem var det som laget avstandstykkene til radiatoren du hadde på antec'ec? Kunne tenkt meg ett sett slike jeg også! Sitte her og klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal gå for 140 eller 120 mm radiatorer har sett på XSPC RX480 , Feser X-Changer 480 og Black Ice GTX Gen Two xtreme 560. Må si at Black Ice radden frister meget! Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Skulle likt å sett rigen til idle oppå de palle-bordene på tg. Hadde revet ned alt som var :!: Med den vekten må han nesten ha en truck for og få den inn i bygget. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Wiki? Hvem var det som laget avstandstykkene til radiatoren du hadde på antec'ec? Kunne tenkt meg ett sett slike jeg også! Sitte her og klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal gå for 140 eller 120 mm radiatorer har sett på XSPC RX480 , Feser X-Changer 480 og Black Ice GTX Gen Two xtreme 560. Må si at Black Ice radden frister meget! Noen som har erfaring? Det er vel generelt mye bedre utvalg i vifter til 120mm radiatorer. Men sett bort fra det så er jo større vanligvis bedre, og da kommer jo den BI radiatoren godt ut (nå skal det sies at jeg ikke har lest tester av akkurat den spesifikke, så tør ikke love at den yter godt selv om jeg vil anta det). Om den er beregnet for høy rpm eller lav rpm vifter er også noe å tenke på. Lav rpm vifter på en høy rpm radiator fungerer dårlig. Når det er sagt så er i alle fall de to første radiatorene du har skrevet opp der gode valg. Det er vel relativt små forskjeller mellom alle de gode, kjente merkene i dag når det gjelder radiator. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Ja, det høres ut som en god løsning. Dog, holder vel å quote/skrive nicket. Gjør vi det for komplisert ender det som regel med at folk heller lar være å kommentere. Sant. Wiki? Hvem var det som laget avstandstykkene til radiatoren du hadde på antec'ec? Kunne tenkt meg ett sett slike jeg også! Random industriverksted. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 ruller jo på sine egne hjul! trenger såklart ikke truck ellers har jeg da løftet riggen uten problemer Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som har dr. grad på swiftech mpc655 pumpe? Har problemer med lav flow på den og har ikke luft i systemet og kun high flow komponenter. Har forøvrig skrudd den opp uten og finne noe galt, men fant ut at det står 8-24v på motorhuset.. Stemmer det? Noen gode råd? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 ellers har jeg da løftet riggen uten problemer ^ this you? Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Der har vi Idle ja! Må se om jeg kan få lagt noen slike avstandstykker Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 "Det kalde galleriet"? Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Vi vet ivertfall at de omhandler noenlunde det samme. Hva med: " Den fantastiske tråden hvor man kan vise fram sin kreativitet i form av vannkjølte pc'er" Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 "Ta på deg vernehansker, for dette blir kaldt - DET NEDFRYSTE GALLERIET!!1" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Det ble nok Det kalde galleriet - men vi får lage noe enda kjøligere senere Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Good, good! Den der blir nok brukt, vil jeg tro! Edit: De bildene som er postet i denne tråden, skal de postes på nytt i galleritråden også? Eller holder det med her? Endret 17. oktober 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Det velger du selv Er vel ikke noe i veien for å ha litt bilder her også, men i hovedsak skal de i galleriet Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hehey, fikk i alle fall sikret meg plass på førstesiden BTW: Unngå blitz, hva er det for noe tull? Ser ikke en dritt i min uten. Endret 18. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er det lurt å bruke en annen form for kunstig lys. En leselampe eller noe lignende fungerer fint, men blitz gjør veldig ofte bildet veldig "flashy", og gjør i mange tilfeller at flater og blanke ting skinner gjennom og ødelegger resten av bildet. Det beste er selvsagt å ha lys nok som det er, men om det ikke er tilgjengelig går jo blitz an det også. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Hvordan får en frem jpg filene fra tidligere innlegg med bilder ? som er blitt lastet opp her på diskusjon.no ? På grunn av blokkering av linker som ikke inneholder xxx.jpg eller et annet bildeformat... eller var det ok å bare legge inn lenkene i galleriet ? Endret 18. oktober 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Er ingen fotograf av natur, men har ordentlig kamera. Så skal prøve å få tatt noen ordentlige bilder så fort jeg klarer skaffe en dugandes lyskilde. Men inntil videre får det holde med blitz, heh. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Idle: Under kontrollpanel har du en liste over alle vedleggene (bildene du har lastet opp), hvor du ser tråden de er lastet opp i, og navnet på bildene. Du kan enten kopiere ID-en+navn og sette inn i [attachment=000000:x.jpg] Eller så kan du finne bildene i innlegget ditt, trykke rediger, og kopiere koden derfra. edit: Trodde forumet merget poster om man postet med <5m mellomrom jeg. Mente det var sånn før? Ikke det nei. Da så. Endret 18. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå