Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja apropos det. Hvordan rengjør dere plexi? Jeg brukte en sånn fiberklut og vann+rød sprit for å få av smuss. Endte met helvetes mange mikroskopiske riper. Plexi er så latterlig skjørt... Siste du sier i posten din er grunnen til at jeg vurderer en annen løsning enn XSPC sin dualbay til 2x355. Den Koolanze har laget for 1\2x655 er genial, når jeg sier genial så tenker jeg på at de har brukt acetal eller noe og ikke plexi. Det blir dyrere da, men det er noe jeg håper flere kommer med:) Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) rødsprit = alkohol = drepen for plexi/akryl koolance har plexi glass i vinduet, men acetal i selve 'huset' som holder pumpene og kanaler. Om det blir sprekker i glasset er det jo bare å skifte vinduet. Endret 10. oktober 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Ja, er derfor jeg håper andre følger Koolanze. For vinduet er som oftest ikke problemet. Foreks. XSPC sin dualbay til 2x355 er totalt av plexi noe som gjør at det er MYE som kan gå galt. Jeg har blitt så skeptisk til plexi....takket være Idle :!: . Men når man leser rundt på forumene så ser man hvor mye galt som skjer med plexi... Hvis jeg ikke finner bay i noe som ikke bare er av plexi så går jeg for enten EK sin dual-topp eller 2xEK singel-topper. Eller en dual-topp som gjør at 2x355 blir 1 Har en 655, men jeg liker så godt de søte 355ene Endret 10. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Skulle vel ikke være noen her som kjenner til hvordan det ligger an med fibernett tilgang i østfold fylke nærmere bestemt i moss området ? Går på visninger om dagen men rimelig håtløst å finne ut hvor det faktisk finnes fibernett eller hvor det er planlagt å tilby fibernett.. Noen tips her taes imot med stor begeistring når jeg snakker om fibernett så betyr det synkron linje 10/10 20/20 30/30 50/50 100/100 alle tall i mbit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Her er ihvertfall altibox sin tilbyderliste Altibox tilbyderliste Vet ikke om de tilbyr i Moss området, men de har flere tilbydere på Østlandet Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Vet om flere områder som har fibernett som ikke er listet opp på disse sidene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Det skyldes av at det er andre leverandører av fiberløsninger, man måå jo ikke ha altibox. Jeg vet at Hafslund har et nett, men jeg vet ikke hva leverandørene på det nettet heter Men bør du ikke ta dette i en annen tråd? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Siden det er litt prat om plexi\acrylic her nå, så lurer jeg på. Om det er noen plass i norge med grei pris på en acryl plate med mål: 220mm brei x 595mm høy x 5-10mm tykk. Her jeg bor er det jo rundt 800-1000kr for en. Det er jo bak mål. Eller så må jeg gå til utlandet Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hvordan type plast er det man har på feks iphone, som man kan sitte å skrape i, uten at det blir riper. Ha vindu i det materialet hadde jo vært konge. Når jeg tenker meg om er vel det strengt tatt glass, men er noe greier utenpå som "beskytter". Endret 10. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvordan type plast er det man har på feks iphone, som man kan sitte å skrape i, uten at det blir riper. Ha vindu i det materialet hadde jo vært konge. Når jeg tenker meg om er vel det strengt tatt glass, men er noe greier utenpå som "beskytter". Hvis det er iPhone 4 du snakker om, skal det være en type glass, og ikke plast Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 safirglass er ripefri.... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Snart nytt oppsett på vann her Venter bare på blokk til HK nå, så skal jeg få satt opp separate looper - men i mellomtiden blir det felles GPU-CPU-loop. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Siden det er litt prat om plexi\acrylic her nå, så lurer jeg på. Om det er noen plass i norge med grei pris på en acryl plate med mål: 220mm brei x 595mm høy x 5-10mm tykk. Her jeg bor er det jo rundt 800-1000kr for en. Det er jo bak mål. Eller så må jeg gå til utlandet Performance har vel det...men hvor mye du sparer og om du i det hele tatt sparer noe Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Man kan sjekke Clasern også Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Her er noen bilder av oppsettet mitt slik det er nå. Mer konkrete bilder av selve vannkjølingen kommer senere, men maskina er så tung at jeg ikke gidder flytte den til hvor jeg skal ta bildene akkurat nå.. Dette er da hva jeg har drevet så smått med i det siste, da den andre builden (casemoddingen av Antec Three Hundred) har hatt en god pause en stund. Jeg kommer dog til å fortsette på den ganske snart! Der blir det, om ikke noe skulle stå i veien for det, vannkjøling av ihvertfall CPU. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ser veldig bra ut. Har selv gått helt bort fra lys osv, men det ser veldig neat ut Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Oi, ser veldig tøft ut, men hadde fått vondt i nakken av å ha skjermene slik! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Command-center Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for det! Det er faktisk ikke så travelt å ha skjermene slik, som det kanskje ser ut. Jeg sitter jo ikke helt klint opp til skjermene, dessuten er det stort sett Spotify, skype, msn, mail o.l. som kjører på de skjermene, så jeg sitter ikke og ser på dem like lenge i slengen som på f.eks en nettside eller lignende. Jeg fant også ut at det var mer behagelig og avslappende for øynene å ha lys bak skjermene i lengden, og siden jeg syntes det så ganske tøft ut også lot jeg det være sånn. Grunnen til at jeg ikke har skjermene oppstilt på "tradisjonelt" eyefinity-vis er ganske enkelt plassmangel - aka "jeg vil ikke flytte på anlegget. ^_^" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå