Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Foreks Xenon presterer like bra:) her er bildene av Koolanze sin kontroller med tileggskort: http://img52.imageshack.us/gal.php?g=dsc02045ec.jpg Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Eneste forskjell mellom Xeon og Desktop er at Xeon (5xxx-serien) har 2 qpi-linker, og at de muligens er binnet noe bedre. Ytelsen skal da bli den samme om man sammenligner en desktop-variant med tilsvarende xeon-variant. Om man hiver to xeon-CPUer i samme rig blir det litt annerledes, riktignok... 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Den kalde kaféen Jeg gjør et aldri så lite forsøk på å sparke litt mer liv i denne kategorien. Success! Som dere ser, siden vi opprettet denne, og fikk litt skikk på resten av trådene, har aktiviteten økt veldig. Artig Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Oi se der ja. Hva dere forumveildere får til assa' :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Snakka med Mips, og de sa at de trodde Evga SLI LE-blokken deres kanskje passer til SLi3. De skulle kjøpe et kort å sjekke Ganske like: Endret 5. oktober 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ta en prat med dem og hør om det komemr blokk til C4E og Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2010 Enig i den Knopfler Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har prøvd å vaske blokker i oppvaskmaskin? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har prøvd å vaske blokker i oppvaskmaskin? Litt skeptisk, spesielt til kopper og plexi. Kobber blir svart(oppvasksåpe), og plexi sprekker pga temp. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2010 Lurer på om jeg blir nødt til å teste det på en nickel-blokk Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Sprekker pleksi i kokende vann? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Sprekker pleksi i kokende vann? Litt usikker, men vil tro pluttselig oppvarming kan lage sprekker i den. Jeg ville iverfall vært forsiktig med det. Vil tro Acetal funker bedre til oppvaskmaskinen en plexi. Endret 7. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Når du nevner det har jeg vært borti at plastobjekter har smeltet i oppvaskmaskinen. Så sikkert fullt mulig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Habi: Skal mer til enn kokenda vann ja....tror jeg da for og sprekke plexi, men hvis den er nedfryst og så kokende varmt vann på så tror jeg nok noen sprekker hadde kommet :!: Endret 7. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Dette er sakset fra en ekspresspakke: Hendelse Tid Sted Sendingen er til importvurdering 08.10.2010 09:50 2061 GARDERMOEN Sendingen er ankommet mottakerlandet 08.10.2010 09:50 2061 GARDERMOEN Sendingen er sendt fra avsenderland 06.10.2010 10:23 Ankommet til eksportbehandling 06.10.2010 10:22 Sendingen er innhentet 05.10.2010 01:26 Og nå må jeg vente et døgn på at den gjengen der "vurderer" pakken min, før jeg en gang ut i neste uke forhåpentligvis kan hente pakken på Posten.. Hvilken del av ekspress er det gjengen ikke forstår? Endret 8. oktober 2010 av SilentNET Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 heh, får håpe du ikke er like uheldig som meg da Importvurderingen på brettet mitt tok 2 dager -.- Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Det sure er at det er bare en fille bestilling.. 4 stk rimelige 120mm vifter. 500,- ink frakt eller noe. Også skal det ta så innihampen med tid. Enda jeg betalte for expressfrakt fordi det haster litt. Må ha vifter til radiatoren min.. Den er jo tilnærmet passiv nå stakkars.. Med 2 stk 1300rpm 120mm Noctua. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Sprekker pleksi i kokende vann? Det er mulig. Plexi er ganske greit å få rent uansett. Prøvde med Nickel-blokka, og det funker til en viss grad, blir ikke mye reinere enn hva jeg ville fått til for for hånd - men det blir reint. Kommer uansett til å skylle over med noe sterkere, da det sikkert henger igjen litt såperester osv. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja apropos det. Hvordan rengjør dere plexi? Jeg brukte en sånn fiberklut og vann+rød sprit for å få av smuss. Endte met helvetes mange mikroskopiske riper. Plexi er så latterlig skjørt... Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Og nå må jeg vente et døgn på at den gjengen der "vurderer" pakken min, før jeg en gang ut i neste uke forhåpentligvis kan hente pakken på Posten.. Hvilken del av ekspress er det gjengen ikke forstår? Står jo at den ankom Norge på fredag. Selv om det står ekspress blir den vel bare liggende der i helga siden alt i Norge stopper jo opp i helgene. Like høl i huet som at butikkene skal være stengt på søndager. Norge.. -_- Tipper den kommer fram på tirsdag eller onsdag hvis den blir klarert av tollen på mandag hvis ikke du bor veldig langt unna gardemoen da. Endret 10. oktober 2010 av YojimboVII Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå