Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 En oppstart jeg ser virklig frem til Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Er det bare meg, eller har EK laget en rå dyr kårkeåpner Om dere skjønner hva det er. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Er det bare meg, eller har EK laget en rå dyr kårkeåpner Om dere skjønner hva det er. Ja jeg så den men den skal hjelpe godt på SR-2 for chippsettet bli vist veldig varmt:ohmy: Endret 2. oktober 2010 av minhund Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Den må det da klokkes på ...tør jeg spørre hvilke CPUer som skal i den riggen? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Den må det da klokkes på ...tør jeg spørre hvilke CPUer som skal i den riggen? 2 stk Xeon X5690 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Oh my friggin' gawd! Det der blir så rått! Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hva skal du forresten bruke herligheten av et hovedkort til? Endret 3. oktober 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Han skal stå og se på det :!: Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, ikke sånn ment. Men hva skal han med et så dyrt HK egentlig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg spøkte bare Når man er hw-gal så er vel spørsmålet hva trenger ma ndet til noe man ikke tenker på Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Kjenner igjen det der. Egentlig ville jeg nå ikke si at du spøkte, for er man HW gal er det utseende som teller mye. Han kan nå kjøre den som en heftig spillserver eller noe slikt. Endret 3. oktober 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg mente ikke det negativt er det rette egentlig , for hadde jeg hatt råd til det oppsettet så hadde jeg kjøpt det ja. Trenger jeg det..nei Er det artig...omfg om det er Helt enig i det du sier, jeg koser meg like mye når jeg bygger som da jeg sitter på pcen. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva skal du forresten bruke herligheten av et hovedkort til? Det skal klokkes på, spilles på og brukes til tallknusing i WCG som er nesten det samme som folding Det vil bli kjørt hardt men skånsomt som så dyr HW må Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ville saker minhund. Gleder meg virkelig til å se hva du får til med det der! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 til minhund og vannsoppen.. krymp bildene før dere legger disse ut på sidene her ? ser jo ikke halvparten engang Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Beklager idle:( Bildene krumper seg da Men hvis ikke det skjer så beklager jeg. Nei, nå må du være ærlig Minhund...du skal spille kabal :!: Endret 3. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Spoiler er en fin løsning på bilde-problemet Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hmm... bildene deres krymper seg hos meg hvertfall(firefox) Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Er ikke noe problem med bilden hos meg heller på IE Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva skal du forresten bruke herligheten av et hovedkort til? Det skal klokkes på, spilles på og brukes til tallknusing i WCG som er nesten det samme som folding Det vil bli kjørt hardt men skånsomt som så dyr HW må Hvordan presterer egentlig en prosessor laget for server i spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå