SilentNET Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg må si meg enig med Soppen her. Denne tråden hadde ikke vært 180 sider lang om ikke "medlemmene" hadde snakket litt om andre ting innimellom. Alternativt så kunne det vært stille her i kveld. Da er det mye bedre at vi diskuterer andre ting, synes jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg vil ikke være respektløs ovenfor noen her, det er det siste jeg vil. eneste jeg vil er og kunne hjelpe samt få hjelp. Nå dro det med minnet kanskje litt langt, men faktumet er at du Wiki har klart og lage en trdå der vi prater om vann, kjøling osv. og klokking...og jeg syns det fungerer selv om det kan skli ut litt, som vi alle gjør til tider. Men jeg syns tråden her er meget bra Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Dette bildet fortjener å vises fram. Her er det en som har vannkjølt skjermkort og cpu, med ferdige lukkede systemer. Se hvor utrolig clean alt er. Det er helt utrolig! 480 GTX som kjører 835MHz på kjernen og en Core i7 på 3,84GHz. FurMark og Prime95 samtidig, alt er dønn stabilt. Temperaturene er selvfølgelig ganske høye, men alt er totalt lydløst, og som sagt, stabilt. Så hvorfor klage? Dette er et veldig godt bygg, og burde være et mål for ganske mange å strekke seg etter Det viser at man kan ha moro med vann uten å ta den helt ut som mange av oss her inne. Dette er noe Ola Nordmann kan gjøre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 hey, er det hket fra meg? Fungerte det bra eller? Så cleant og pent ut ja Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Ikke ditt nei Bildet jeg posta er ikke meg og mitt bygg. Er en fyr fra eVGA forumet. Men jeg syntes bygget var såpass godt gjennomført at jeg ville vise det fram allikevel. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Synes det er alt for mange som har Corsair kabinettet som har alt for lite hardware i til å være så stort kabinett. Hva er vitsen med et digert kabinett når det er nesten helt tomt Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har Lian Li PC-P80B og syns det begynner å bli veldig lite plass igjen Skulle gjerne hatt noe enda større. Forslag? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Vel kunne ikke vært mer fornøyd med mitt eget P80B kabinett (sig). Men blir nok i største laget om man ikke har noen konkrete planer om å fylle det ut. Skjønner ikke helt hvordan man kan få lite plass i det men Forøvrig enig med nizzen. Ser fort veldig tomt ut når man ikke klarer fylle det oppe. edit:Ugh ugh. Endret 1. oktober 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Større enn P80B skal litt til ja Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Skulle hatt mer plass i bredden. Det er høyt og forsåvidt langt nok.. Men hadde vært deilig å ha mer plass i bredden. Kunne lagt 2 stk 480mm radiatorer side ved side i bunnen f.eks. ;D Har lenge vurdert Lian Li "Cube" eller lignende. Men er usikker på om det ville blitt "større" enn PC-P80B i praksis. Man må vel gå custom fra scratch om man vil ha noe særlig mer plass enn dette. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg tenker jeg går over til de raddisene man kan ha bein på utfor kabinettet eller kasse. Cube er altfor lite...for min sin del ihvertfall:) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Mountain Modds har vel noen ganske store kabinetter Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 MM har noen ganske store og dyre kabinetter men frakten fra USA er jo nesten like mye som 1/2 kabinettet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Synes det er alt for mange som har Corsair kabinettet som har alt for lite hardware i til å være så stort kabinett. Hva er vitsen med et digert kabinett når det er nesten helt tomt Enig. Da jeg kjøpte kabinettet mitt var det ikke mange som hadde det, men i løpet av én måned omtrent var det liksom overalt på nettet. Alle har det, men ikke alle gjør noe ut av det. Endret 1. oktober 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 1. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2010 Dette bildet fortjener å vises fram. Her er det en som har vannkjølt skjermkort og cpu, med ferdige lukkede systemer. Se hvor utrolig clean alt er. Det er helt utrolig! 480 GTX som kjører 835MHz på kjernen og en Core i7 på 3,84GHz. FurMark og Prime95 samtidig, alt er dønn stabilt. Temperaturene er selvfølgelig ganske høye, men alt er totalt lydløst, og som sagt, stabilt. Så hvorfor klage? Dette er et veldig godt bygg, og burde være et mål for ganske mange å strekke seg etter Det viser at man kan ha moro med vann uten å ta den helt ut som mange av oss her inne. Dette er noe Ola Nordmann kan gjøre. Synes ikke man bør skaffe seg et så stort kabinett hvis man ikke har så mye hardware. Blir liksom litt for tomt og ser ikke bra ut selv om det er helt "cleant" Synes jeg da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg vil ikke være respektløs ovenfor noen her, det er det siste jeg vil. eneste jeg vil er og kunne hjelpe samt få hjelp. Nå dro det med minnet kanskje litt langt, men faktumet er at du Wiki har klart og lage en trdå der vi prater om vann, kjøling osv. og klokking...og jeg syns det fungerer selv om det kan skli ut litt, som vi alle gjør til tider. Men jeg syns tråden her er meget bra Nå var ikke innlegget mitt ment som en trussel. Jeg har heller aldri påpekt noe som helst når det gjelder OT, men vi må passe på at vi benytter oss av de andre kategoriene også. Jeg reagerer bare litt når vi har en Overklokkingscafé som dør bort, også taes denne typen diskusjon her. Jeg skjønner såklart at det blir sånn, og man ønsker jo en bred diskusjon. Saken er jo den at dersom jeg finner ut at jeg vil lese meg opp på minne-timings, og husker at Fluesopp og Idle hadde en god og informativ diskusjon rundt det - så kommer ikke jeg til å lete her. Jeg kommer til å lete i Overklokking, hvor jeg ikke finner det. Dere ser poenget? Jeg hadde forresten aldri giddet å skille ut diskusjonen i en egen tråd. Var ikke ment som noen trussel eller noe om helst, og jeg beklager om jeg tråkket noen på tærne. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Beklager Wiki, ser helt klart poenget Den plassen hadde jeg helt glemt Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Ny HW er i hus må si jeg gleder meg som en unge til å få det på plass Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hoho, den der kommer til og bli så fet Gleder meg til og teste den ( rolig vel og merke ) Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2010 Hoho, den der kommer til og bli så fet Gleder meg til og teste den ( rolig vel og merke ) Du er invitert til første oppstart kompis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå