Eirik Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Det er nok sant. Jeg skal ikke påstå at jeg ikke har gjort noe feil. Det ble uansett sykt irriterende med alle spam-comments'ene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Wiki: Egen side er det beste syns nå jeg da Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Then new site it is. Men denne gangen blir det langt mer casual. Å leke pro er ingen god løsning uansett Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 finnes det program som endrer minne timings uten å reboote =? tar så fryktelig lang tid å reboote for hver lille endring en vil teste Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Last ned et program som heter memset Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Finnes addons og filtere for spam comments Men skjønner hva du mener. Wordpress er jo et eget fag på enkelte skoler; er definitivt ikke noe en bare bør hoppe inn i. Greia med egne sider er at det skal mye god kunnskap og ikke minst tid til for å lage en nyhetsfeed fra scratch. Unødvendig mye. I alle fall så fort du skal noe mer enn bare tekst+bilder, som kommentarfelt, forskjellige dynamiske saker og ting+++ Syntes du heller burde lære deg wp skikkelig jeg. Mye sikrere også, om siden en dag skulle få mye trafikk. Endret 30. september 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Dere 2 nerder med det pølse-pratet, finn dere et hotell da :!: Edit: Vet Wiki tar dette som en spøk..og det er en spøk Endret 30. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Pølseprat ja Nå har dere diskutert minne-timings over 2 sider, så ikke kom med den :!: Jeg har ikke tid til å lære meg WP skikkelig. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Last ned et program som heter memset ingen link ? er litt lat idag Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Her har du Idle: http://www.tweakers.fr/memset.html Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dere 2 nerder med det pølse-pratet, finn dere et hotell da :!: Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) hmm minne latency med timings 7 7 7 24 = 44,2 ns Det vil si ram kjører på 2000 MHz med timings 7 7 7 24 = 44,2 ns noe annet jeg skal se på i everest minnetester ? Om det fungerer med everest minnetester så vil det si timings er stabile ? Endret 30. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) er jo tester der du får poeng også, men i den testen du tok der så var det farten ja. Hva fikk du med 8-8-8-24? Nei, det bruker man memtest til og finne ut om brikkene er stabile foreks.. Men everest kan vise deg om du får noe ut av klokken foreks. Endret 30. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kjør 3dmark (en eller annen versjon), evt pcmark, og se om timings hjelper på scoren. Da har du en slags pekepinn på om det hjelper til daglig, og til en viss grad hvor mye det hjelper. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Heisann, første post her i den kalde kafeen Uansett rett på sak: Synes dere jeg burde gå for Ek Coolstream 360 eller Xspc Rs360 ? eller burde jeg investere litt mer og kjøpe en TFC xchanger hvis jeg finner en? Jeg forstod meg ikke helt på disse statistikkene og testene jeg har funnet, så spør like greit her. foresten, hvis jeg kjøper chipsett kjøling (ikke fullcover) kan disse brukes på nytt når jeg kjøper nytt HK? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Heisann, første post her i den kalde kafeen Uansett rett på sak: Synes dere jeg burde gå for Ek Coolstream 360 eller Xspc Rs360 ? eller burde jeg investere litt mer og kjøpe en TFC xchanger hvis jeg finner en? Jeg forstod meg ikke helt på disse statistikkene og testene jeg har funnet, så spør like greit her. foresten, hvis jeg kjøper chipsett kjøling (ikke fullcover) kan disse brukes på nytt når jeg kjøper nytt HK? Avogtil går det an å bruke chipsetblokker omatt. Det avhenger av festehull osv, men i gamledager så gikk det ofte an å beholde den type deler. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Går fortsatt an å bruke enkeltblokker på forskjellige hovedkort, men husk å sjekk kompatibiliteten nøye, da det ikke nødvendigvis er noe å regne med. Om det er snakk om EK-produkter (som forøvrig er veldig gode), kan du sjekke ut denne siden: http://www.coolingconfigurator.com/ Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det var EK som var planen ja, noen formeninger om radiatorene? Og vet dere eventuelt når kjøleblokkene kommer til 6000 serien? EK blokkene jeg tenker på. Er litt i tvil om jeg skal kjøpe en accelero extreme eller en EK blokk til skjermkortet. Og isåfall tror jeg at jeg må ha en 120/140 rad til, hva tror dere? (skal opprette ny tråd senere, da den gamle er slettet) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Blokkene kommer når korta kommer, for og si det på en teit måte Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 det kommer såppass fort ja, hmmm så var det om jeg skal selge 5970 for å kjøpe ett/to 6000 serie kort og vannkjøle dem ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå