Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes addons og filtere for spam comments :)

Men skjønner hva du mener. Wordpress er jo et eget fag på enkelte skoler; er definitivt ikke noe en bare bør hoppe inn i.

Greia med egne sider er at det skal mye god kunnskap og ikke minst tid til for å lage en nyhetsfeed fra scratch. Unødvendig mye. I alle fall så fort du skal noe mer enn bare tekst+bilder, som kommentarfelt, forskjellige dynamiske saker og ting+++

Syntes du heller burde lære deg wp skikkelig jeg. Mye sikrere også, om siden en dag skulle få mye trafikk.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Heisann, første post her i den kalde kafeen :)

Uansett rett på sak: Synes dere jeg burde gå for Ek Coolstream 360 eller Xspc Rs360 ?

eller burde jeg investere litt mer og kjøpe en TFC xchanger hvis jeg finner en?

Jeg forstod meg ikke helt på disse statistikkene og testene jeg har funnet, så spør like greit her.

foresten, hvis jeg kjøper chipsett kjøling (ikke fullcover) kan disse brukes på nytt når jeg kjøper nytt HK?

Lenke til kommentar

Heisann, første post her i den kalde kafeen :)

Uansett rett på sak: Synes dere jeg burde gå for Ek Coolstream 360 eller Xspc Rs360 ?

eller burde jeg investere litt mer og kjøpe en TFC xchanger hvis jeg finner en?

Jeg forstod meg ikke helt på disse statistikkene og testene jeg har funnet, så spør like greit her.

foresten, hvis jeg kjøper chipsett kjøling (ikke fullcover) kan disse brukes på nytt når jeg kjøper nytt HK?

Avogtil går det an å bruke chipsetblokker omatt. Det avhenger av festehull osv, men i gamledager så gikk det ofte an å beholde den type deler.

Lenke til kommentar

Det var EK som var planen ja, noen formeninger om radiatorene?

Og vet dere eventuelt når kjøleblokkene kommer til 6000 serien? EK blokkene jeg tenker på.

Er litt i tvil om jeg skal kjøpe en accelero extreme eller en EK blokk til skjermkortet.

Og isåfall tror jeg at jeg må ha en 120/140 rad til, hva tror dere?

(skal opprette ny tråd senere, da den gamle er slettet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...