Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Wiki: Asus har kommet med et nytt kort nå, Asus Sabertoth X58

Vet ikke prisen på det ennå, men det er midt på treet kort:)

Og P6T er et godt kort...men det er også Evga sine.

De er så like egentlig at velg det du liker.

Prisen på komplett.no er 1829,-

Link

Finnes også i P55, for de som liker det

Lenke til kommentar

Er mange som syns det er smålig teit/prippent å være opptatt av design. Personlig mener jeg at det er helt gret (mye fordi jeg er opptatt av det selv). Jeg skal tross alt se på kortet/PC'en/telefonen som jeg bruker tusenvis av kroner på.

Det er såklart prioritering hele tiden, men jeg er opptatt av at det jeg kjøper skal se bra ut. Hva som ser bra ut får være opp til den enkelte.

Lenke til kommentar

fullcover blokk er såklart et valg, men man må også huske på at da må man ha ny blokk på neste oppgradering.

Så er man en som skifter ofte så er foreks. Swiftech sin god siden den passer kort som kommer også siden de kan lage nye fester til blokka samt at Swiftech bruker og komme med en fulldekkende blokk som du setter over hele kortet som kjøler passivt da.

Så core-temp messig så er blokk på kjernen bare meget bra, men man får ikke så gode temps på andre deler av kortet da.

Men spørs hva man prioriterer i sine valg.

Fullcover for best kjøling der og da over hele kortet eller blokk som bare kjøler kjernen og best core-messig samt du er garantert blokk ved oppgradering( utenom den passive kjøle-platen Swiftech lager til kortene da ).

Begge valgene er gode:)

Idle: jeg syns mips-blokkene er sykt fine...bare se på 4-way settet:D

Men jeg hadde faktisk valgt et kort der jeg kan ha en blokk som kjøler hele kortet, men det er hva man liker osv.

Men du burde sjekke hvordan det er med cf og sli med det settet du viser over.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...