Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Wiki: Asus har kommet med et nytt kort nå, Asus Sabertoth X58 Vet ikke prisen på det ennå, men det er midt på treet kort:) Og P6T er et godt kort...men det er også Evga sine. De er så like egentlig at velg det du liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Wiki: Asus har kommet med et nytt kort nå, Asus Sabertoth X58 Vet ikke prisen på det ennå, men det er midt på treet kort:) Og P6T er et godt kort...men det er også Evga sine. De er så like egentlig at velg det du liker. Prisen på komplett.no er 1829,- Link Finnes også i P55, for de som liker det Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Rampage 2 Gene klokker også bra utifra de som har testet det, eller så er Rampage 2 også et greit kjøp. Men Sabertoth har alt det "nye" og 18xx er en fin pris på det kortet ja Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Hvis man vil ha et fysisk lite kort så ville jeg valgt eVGA X58 SLi Micro. Vanlig size: Classified Men ikke hør på meg, jeg er biased Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Sabertooth var jo forferdelig stygt da Gene-kortet til Asus er jo også supert, men må skjekke med vannblokker osv først. Små kort er jo veldig anvendelige Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 :!: Neida, du er Evga-frelst Wiki: Sjekk Mips for blokker hvis du ikke finner blokker andre plasser Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Sabertooth var jo forferdelig stygt da Ja fy faen. Første som slo meg. Og da særlig etter alle de lekre hovedkortene de har laget i det siste. Rampage, P6X58, Maximus - listen er lang, så kommer de med det her? Skuffende Også i grunn litt trist at man bryr seg om sånt... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Er mange som syns det er smålig teit/prippent å være opptatt av design. Personlig mener jeg at det er helt gret (mye fordi jeg er opptatt av det selv). Jeg skal tross alt se på kortet/PC'en/telefonen som jeg bruker tusenvis av kroner på. Det er såklart prioritering hele tiden, men jeg er opptatt av at det jeg kjøper skal se bra ut. Hva som ser bra ut får være opp til den enkelte. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Er ikke kortet bra så hjelper ikke utseende en døtt.... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Nei, det er også veldig sant. Men for å si det på denne måten: Funksjonalitet+Design > Funkjonalitet+++ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 yupp Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Det der er jeg veldig enig i. Komponenter og for så vidt også andre ting jeg kjøper må ha den funksjonaliteten jeg er ute etter/trenger, men jeg betaler lett noen kroner ekstra for et utseende jeg liker i tillegg. Så for å velge mellom de to kortene du har der, Wiki, ville jeg gått mye etter utseende, da begge kortene er gode kort. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Tror jeg går for en Asus Rampage II Gene + Mips kombo. Det ser så latterlig bra ut. Men, jeg er veldig usikker på hvordan det blir i forhold til to skjermkort her. Er vel bare å prøve Hvis ikke blir det nok Evga X58 LE med fullcover. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Skulle til å si "ingen fancy kjøleblokker" da jeg så alle hullene Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg ville gått for en fullcover block. Mindre hull, mindre slanger, mindre koblinger osv. Altså, mindre "rot". Men det er meg da Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Vel om du har sett idle's oppsett, har han definitivt motbevist myten om at flere hull === mer rot. Alt kan gjøre elegant om man bare tar seg god nok tid, og er villig til å bruke noen ekstra (les ganske mye) kroner på oppsettet... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Vel om du har sett idle's oppsett, har han definitivt motbevist myten om at flere hull === mer rot. Alt kan gjøre elegant om man bare tar seg god nok tid, og er villig til å bruke noen ekstra (les ganske mye) kroner på oppsettet... 'ganske mye' du må ikke underdrive her da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) fullcover blokk er såklart et valg, men man må også huske på at da må man ha ny blokk på neste oppgradering. Så er man en som skifter ofte så er foreks. Swiftech sin god siden den passer kort som kommer også siden de kan lage nye fester til blokka samt at Swiftech bruker og komme med en fulldekkende blokk som du setter over hele kortet som kjøler passivt da. Så core-temp messig så er blokk på kjernen bare meget bra, men man får ikke så gode temps på andre deler av kortet da. Men spørs hva man prioriterer i sine valg. Fullcover for best kjøling der og da over hele kortet eller blokk som bare kjøler kjernen og best core-messig samt du er garantert blokk ved oppgradering( utenom den passive kjøle-platen Swiftech lager til kortene da ). Begge valgene er gode:) Idle: jeg syns mips-blokkene er sykt fine...bare se på 4-way settet:D Men jeg hadde faktisk valgt et kort der jeg kan ha en blokk som kjøler hele kortet, men det er hva man liker osv. Men du burde sjekke hvordan det er med cf og sli med det settet du viser over. Endret 26. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) bilder: Litt dumt at slangebiten som stabiliserer og holder kobberør vekk fra plexi glasset har blitt hvitt Endret 26. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Pass på så den ikke velter over deg, for da tror jeg du er en død mann. Det var det første som slo meg. Annet enn det; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå