Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm noe forvirrende kabler som fulgte med PSU . silverstone strider ST1500, ikke noe hjelp i å lese manualene som fulgte med strømforsyningen... ser det er noen pci express kabler... i den ene enden er det 8 pins kontakt, i den andre er det 3 kontaker 6+2 pins og 6 pins... hva skal hvor mellom psu og skjermkortene ? det er 6 og 8 pins kontakter på skjermkortene.. begge skal vel brukes ?

Lenke til kommentar

Er jo gjerne det som kjennetegner en god høyttaler. At man ikke nødvendigvis trenger å spille så høyt for at lyden skal bli klar og god. Men kan ikke si imot at jeg likevel er ganske så svak for litt høye toner :love:

Sorte SATA kabler idle! Eneste som mangler.

Holder det ikke med EN sort sata kabel ? :O du ser jo en sort en der :tease:

Lenke til kommentar

Radeon HD 5970 (dual GPUs)

The card requires you to have a 600 Watt power supply unit at minimum if you use it in a fairly high-end system. We assume you'll overclock your processor and that draws a lot of extra power. That power supply needs to have (in total accumulated) at least 50 Amps available on the +12 volts rails.

Radeon HD 5970 CrossfireX (quad GPUs)

A second card requires you to add another 294 Watts. Be on the safe side please, have some spare Wattage as here we are sure you are overclocking your processor as well. You need a Kilowatt Watt power supply unit if you use it in a high-end system. That power supply needs to have (in total accumulated) at least 70 Amps available on the +12 volts rails.

Men forstår ikke hvorfor du må tenke på det, Strider har mer enn nok juice til et 5970 :hmm:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hva ville dere gjort i mine føtter? prøvde å få ut pinnene fra kontaktene men det var ikke enkelt selv med rett verktøy...

tenkte å bytte kontakt hus på 3 av kablene jeg har fra før til en annen psu som ikke er splittet...

kjøpt nye kabler, kjøpt plugger og laget ny selv ? klippet vekk kontaktene som ikke trengs og gjøre hva med stumpene som blir igjen når en ikke kommer seg inn i kontakten..

Lenke til kommentar

Hva ville dere gjort i mine føtter? prøvde å få ut pinnene fra kontaktene men det var ikke enkelt selv med rett verktøy...

tenkte å bytte kontakt hus på 3 av kablene jeg har fra før til en annen psu som ikke er splittet...

kjøpt nye kabler, kjøpt plugger og laget ny selv ? klippet vekk kontaktene som ikke trengs og gjøre hva med stumpene som blir igjen når en ikke kommer seg inn i kontakten..

Jeg er redd jeg ikke skjønner bæret av hva du vil og hva som er problemet. Kan du vise til noen bilder?

Du bør være forsiktig med å bruke kabler fra andre psuer i psuen din. Det gjorde en venn av meg og da sa det poff!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...