Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Må ikke tenke på hvor mye jobb det er, men hvor bra det blir Det er mye jobb i å gjøre ting the hard way...men fy flate så mye finere det blir også Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Må ikke tenke på hvor mye jobb det er, men hvor bra det blir Det er mye jobb i å gjøre ting the hard way...men fy flate så mye finere det blir også greia er vel svart innside på kabinett, svart sleeves/strømper på kabler = kabling blir nesten usynlig Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja, eg trur eg skal skaffe svarte sleeves til det som ikkje allereie er svart av kablar. Alt ser så mykje betre ut då. Eg lurer også på om eg skal feste opp katodar også, for å lyse opp kjølevæska. Microplex har vel plenty? Status report: Etter omtrent 3-4 timar er alt i sin skjønnaste orden. Ingen lekasje nokon stad, og omtrent alt av bobler er borte. No spørst det berre om eg gidd å vente over natta eller om eg monterer resten av hardwaren i kveld. Eg vil ha den opp å gå! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Må ikke tenke på hvor mye jobb det er, men hvor bra det blir Det er mye jobb i å gjøre ting the hard way...men fy flate så mye finere det blir også Ja du sier noe der. Men det jeg har mest lyst til er en ny dør. Er veldig misfornøyd med utsnittet i min dør. Den får med seg mer enn den bør + at pleksi er noe forbanna drit. Blir riper av å tørke det med papir. Har originaldøren, og har litt lyst til å få skåret ut et ønskelig utsnitt i den, og sette på en ordentlig glassplate. Hva tror dere om dette? Hvor burde jeg gå for å få gjort en slik jobb på en proff måte? edit: Se sig for bilder. edit2: Haha, hvorfor kunne jeg ikke funnet dette kabinettet før.... Endret 18. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Vindauget er kanskje i største laget, ja. Men å få nokon til å skjære ut eit nytt vindauge i ei anna plate blir vel ikkje lett. Sjølve glaset får du ferdig utskore frå ein glasmester, men å skjære i døra må du nok gjere sjølv, med mindre du kjenner ein spesielt fingernem smed eller liknande som har lite å gjere på. Endret 18. april 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Industriverksted med vannjeter eller CNC-maskin fikser det. Lexan er vel det eneste gode alternativet til plexi - og det er dyrt. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Industriverksted med vannjeter eller CNC-maskin fikser det. Lexan er vel det eneste gode alternativet til plexi - og det er dyrt. et annet alternativ er å lakere - sote den delen av plexi du ikke vil ha synlig ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det blir ikke like fint. Kabinettet jeg har bestemt meg for, selv om det kommer til og ta litt lengre tid med prosjektet for jeg må spare osv. er kabinett fra MountainMods. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja glass er kanskje ikke noe bra alternativ til plexi. Er veldig stivt og kan knuses. Lakkering/soting er uaktuelt. Lexan hmmm. Antar at å gjøre noe slikt selv uansett ikke blir spesielt bra med mindre man vil legge ut store summer for å få det spesiallaget. Ser at performancepcs har en del custom dører, så kanskje jeg heller skal prøve lykken hos de. Link Amanita Muscaria? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) http://www.mountainmods.com/ Her har du habitats Et kabinett der jegk an ha 5-6 trippel raddiser inni uten at det blir plassmangel er drømmen for meg Endret 18. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er det noen chatteside vanngutta bruker å være på for å diskutere ting og tang i real time (nesten) ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kan jo lage en channel på IRC vel? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Legge til på msn? Anyone? torje_breidablik [sånn derre krøllete a-ting] hotmail.com Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Nei, det skjer for det meste her, eller over IM. Woyh, slowpoke. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Om en time så kan pakken komme på dørs når som helst Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Og jeg gleder meg like mye som deg Forventer et par kjappe bilder av herligheten Forresten, hva het den sida som hadde awesomeness på kabelstrømper? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Om en time så kan pakken komme på dørs når som helst Hva slags varer venter du på ? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Eg gler meg til å komme heim i dag også. Om alt er tett og fint skal all øvrig hardware installerast, og maskina startast opp! Eg gleeer meg! Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Venter selv på en pakke -> siden 16 april -> Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret Endret 19. april 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Og jeg gleder meg like mye som deg Forventer et par kjappe bilder av herligheten Forresten, hva het den sida som hadde awesomeness på kabelstrømper? http://en.mdpc-x.com/ Idleman: Feser Monsta Endret 19. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå