idleman_2 Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Her ser dere hjemmekino med htpc/hjemmekinopc 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Lekkert....rett og slett Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Snasent idle. Har fortsatt lyst på høyttalerne dine Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Mye arbeid å legge opp ledninger pokker sleeve jobben var ikke enkel.. hva gjør folk for å unngå at strømpa løsner opp i enden ? strømpa utvider seg når du dytter noe inn i åpningen og trådene faller fra hverandre... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Mye arbeid å legge opp ledninger pokker sleeve jobben var ikke enkel.. hva gjør folk for å unngå at strømpa løsner opp i enden ? strømpa utvider seg når du dytter noe inn i åpningen og trådene faller fra hverandre... Kan for eksempel ta å smelte den med lightern Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 @Idleman2. Du kan bruke lighter å varme\smellte endene. Men det negative er att da lager sleevingen en liten kul der du har på krymmpe strømmpen. Har du bilde av sleeving å kabel?? Du innviterer til kinokveld sikkert du med slikt annlegg. Eneste som mangler er jo en xbox med noe råe spill. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 har allergiske reaksjoner på spillkonsoller ps3 ps2 ps wii xbox xbox 360 nintendo +++ :!: aldri eid noen av disse Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Nei om bare PC hadde hatt bedre støtte for lokal flerspiller hadde ikke jeg giddet å eie noen konsoll heller, men dette er visst ikke tilfellet... Ang at strømpene fliser seg har jeg ikke hatt noe problemer med. Du trenger bare ordentlige krympestrømper, og eventuelt litt lim i mellom om krympestrømpen ikke er helt på topp. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Lekkert....rett og slett Estetisk sett ser det jo helt ræva ut da. Speccmessig er saken en annen. Lurer på om det er pga høytalere er et "gutteprodukt" at de ser så stygge ut som de faktisk gjør. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 smaken er som baken Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 smaken er som baken Ja, sant det Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 For å ha det sagt så var det lyden og ikke design som avgjorde hvilke høyttalere jeg ville ha Og det er jo positivt at fruen aldri kan plassere potteplante på disse høyttalerne Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hehe... det står planter på mine Klipch høytalere Men liker hjemmekinoen din idle! Fett, rett og slett.. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Hadde jeg hatt soppas dyre høyttalere så hadde jeg spillt så høyt att dem hadde dotte ned. Eller oi da der kom jeg borti og reiv dem ned. Makan til frihet dem skal ha. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Haha så sant så sant. Forstår dermed ikke hvordan folk kan syntes B&W's høyttalere er stygge. Om jeg så ble tvunget til å ha sex med en høyttaler, hadde de der stilt ganske høyt oppe på min liste i alle fall Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Ser lett for meg en trekant med det paret der ja Zepti: Er en grunn til at madammen bestemmer hvordan kåken ser ut :!: Og jeg bestemmer over pcene... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Men nå har jo du allerede den mest awesome' dama du kan få tak i da, så hadde vel ikke akkurat krasjet skuta helt om hun bestemte der også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Hehe, takk for den du Tror skuta hadde gått veldig bra om hun bestemte over pcene også...men jeg vil ikke være en tøffel heller da. Så INGEN for ta den makta ifra meg Nå er en fin pakke på vei eller snart på vei fra Tyskland til meg og Minhund: 160 meter med sleeve foreks. Endret 15. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 En kjøper da ikke B&W for å spille HØYT... da kan dem heller gå for noe cerwin vega jalla Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Man har vel et sånt oppsett for og få så fin og klar lyd som mulig....tenker jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå