Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, tenkte jeg skulle starte med vannkjøling :D

Jeg vil starte å bygge det nå på min gamle PC så vil jeg utvide det ved innkjøp av ny PC.

Så først og fremst vil jeg bare ha nedkjøling på i7 prosessoren min.

Jeg har sett litt på disse delene

1x Swiftech Apogee XT Extreme - $80

1x Feser Limited Edition "Monsta Lite" 420/360 Xchanger Triple 140mm / 120mm Xtreme Performance Radiator - $180

1x Koolance RP-1000BK 1kW Series Reservoir & Pumps in 5.25" Bay - Black - $225, er denne pumpa grei?

3x Noctua NF-P14-FLX 140 x 25mm Fan - 3x25$

Jeg har ingen anelse om de andre delene jeg trenger, jeg går utifra at jeg trenger en eller annen form for desinfisert væske som det ikke gror alger i, noen slanger, og noen fester. Jeg aner absolutt ikke hva jeg trenger av noen av delene.

- Takk for hjelp :D

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Hey, tenkte jeg skulle starte med vannkjøling :D

Jeg vil starte å bygge det nå på min gamle PC så vil jeg utvide det ved innkjøp av ny PC.

Så først og fremst vil jeg bare ha nedkjøling på i7 prosessoren min.

Jeg har sett litt på disse delene

1x Swiftech Apogee XT Extreme - $80

1x Feser Limited Edition "Monsta Lite" 420/360 Xchanger Triple 140mm / 120mm Xtreme Performance Radiator - $180

1x Koolance RP-1000BK 1kW Series Reservoir & Pumps in 5.25" Bay - Black - $225, er denne pumpa grei?

3x Noctua NF-P14-FLX 140 x 25mm Fan - 3x25$

Jeg har ingen anelse om de andre delene jeg trenger, jeg går utifra at jeg trenger en eller annen form for desinfisert væske som det ikke gror alger i, noen slanger, og noen fester. Jeg aner absolutt ikke hva jeg trenger av noen av delene.

- Takk for hjelp :D

Om du bor i nærheten av oslo kan du kanskje kikke på hva digital impuls har å tilby ?

Lenke til kommentar

Idle: Det står mellom Mcube og Koolanze sin, men jeg skal til oslo på Fredag så stikker innom DI da :thumbup:

Sendte mail til DI istad med forespørsel om mcubed

link til koolance sin versjon ?

Skal stikke en tur til DI når jeg får tid til det :p Dette er ikke no stress-prosjekt enda ^^

Hvor får jeg taki Thermochill?

Er noe av det andre fra frozencpu no tess?

DI har noen EK radiatorer mener jeg å huske

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Den er best på markedet i dag den blokka...så hvordan bedre? det er bare slik :tease: Selv om toppblokkene skiller lite fra hverandre så er Supreme HF den som vinner i flest tester.

Jeg byttet til den der selv, selv om jeg bare tjente 0,5....toppen 1 grad så er feste-systemet på HF meget grei og enkel.

Noe jeg setter pris på som skrur litt:)

Kjølepasta ...av de gode kommer i som oftest standard pakning og det holder i massevis så lenge du bruker den mengden du skal bruke :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...