X672 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Kan ikkje huske alt som blir postet her Bruker du 158 pulser per liter? http://forum.aquacomputer.de/weitere-foren/english-forum/93898-new-high-flow-sensor/ Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Kan ikkje huske alt som blir postet her Bruker du 158 pulser per liter? http://forum.aquacomputer.de/weitere-foren/english-forum/93898-new-high-flow-sensor/ Har satt til 169 pulser per liter i henhold til aquacomputer sin produkt info side. 6,7 liter/min = 402 liter i timen... Endret 7. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
X672 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Da stemmer det sikkert da Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Svidde av en mcubed BigNG idag, var ikke helt i form igår og koblet en molex plugg.. og byttet om 5 og 12 volt ledningene... burde ha sjekket idag :/ Låner iallefall BigNG fra hjemmekino pc og koblet 6 stk vifter + 2 stk ddc mcp 355 på denne funker bra jaja hvor får en handlet ny billig BigNG i disse dager tro ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Den er kjip Idle En billig BIGng ja, må vel til det o`store utlandet. Skulle ønske at noen butikker tok de inn...hmm, kanskje høre med DI Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Men er det flere som er interessert i mcubed produkter av oss medlemmer her inne ? Ser forøvrig ut til at vannpumpetemperaturen holder seg stabilt på 40 grader Endret 7. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Hey, tenkte jeg skulle starte med vannkjøling Jeg vil starte å bygge det nå på min gamle PC så vil jeg utvide det ved innkjøp av ny PC. Så først og fremst vil jeg bare ha nedkjøling på i7 prosessoren min. Jeg har sett litt på disse delene 1x Swiftech Apogee XT Extreme - $80 1x Feser Limited Edition "Monsta Lite" 420/360 Xchanger Triple 140mm / 120mm Xtreme Performance Radiator - $180 1x Koolance RP-1000BK 1kW Series Reservoir & Pumps in 5.25" Bay - Black - $225, er denne pumpa grei? 3x Noctua NF-P14-FLX 140 x 25mm Fan - 3x25$ Jeg har ingen anelse om de andre delene jeg trenger, jeg går utifra at jeg trenger en eller annen form for desinfisert væske som det ikke gror alger i, noen slanger, og noen fester. Jeg aner absolutt ikke hva jeg trenger av noen av delene. - Takk for hjelp Endret 7. september 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hey, tenkte jeg skulle starte med vannkjøling Jeg vil starte å bygge det nå på min gamle PC så vil jeg utvide det ved innkjøp av ny PC. Så først og fremst vil jeg bare ha nedkjøling på i7 prosessoren min. Jeg har sett litt på disse delene 1x Swiftech Apogee XT Extreme - $80 1x Feser Limited Edition "Monsta Lite" 420/360 Xchanger Triple 140mm / 120mm Xtreme Performance Radiator - $180 1x Koolance RP-1000BK 1kW Series Reservoir & Pumps in 5.25" Bay - Black - $225, er denne pumpa grei? 3x Noctua NF-P14-FLX 140 x 25mm Fan - 3x25$ Jeg har ingen anelse om de andre delene jeg trenger, jeg går utifra at jeg trenger en eller annen form for desinfisert væske som det ikke gror alger i, noen slanger, og noen fester. Jeg aner absolutt ikke hva jeg trenger av noen av delene. - Takk for hjelp Om du bor i nærheten av oslo kan du kanskje kikke på hva digital impuls har å tilby ? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Bytt Fesern med Thermochill? billigere og like god? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Skal stikke en tur til DI når jeg får tid til det Dette er ikke no stress-prosjekt enda ^^ Hvor får jeg taki Thermochill? Er noe av det andre fra frozencpu no tess? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Idle: Det står mellom Mcube og Koolanze sin, men jeg skal til oslo på Fredag så stikker innom DI da Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Idle: Det står mellom Mcube og Koolanze sin, men jeg skal til oslo på Fredag så stikker innom DI da Sendte mail til DI istad med forespørsel om mcubed link til koolance sin versjon ? Skal stikke en tur til DI når jeg får tid til det Dette er ikke no stress-prosjekt enda ^^ Hvor får jeg taki Thermochill? Er noe av det andre fra frozencpu no tess? DI har noen EK radiatorer mener jeg å huske Endret 7. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Idle:http://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=797 Samme prinsipp med og sette på ekstra moduler osv. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Skal stikke en tur til DI når jeg får tid til det Dette er ikke no stress-prosjekt enda ^^ Hvor får jeg taki Thermochill? Er noe av det andre fra frozencpu no tess? http://www.sidewindercomputers.com/thpa420ra.html Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Thermochill får du på sidewinder, de har 120.3, 120.4 og 140.3 på lager Fikk GPuene mine ned fra 100 grader load til 80 med en 120mm rett over de nå, kanskje jeg er kald nok til å joine klubben da? Endret 8. september 2010 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Schnappi. http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p8200_EK-Water-Blocks-EK-Supreme-HF-Plexi-universal--775-1156-1oe-AM2-AM3-939-XEON-.html Ville bytta til denne blokka. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Schnappi. http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p8200_EK-Water-Blocks-EK-Supreme-HF-Plexi-universal--775-1156-1oe-AM2-AM3-939-XEON-.html Ville bytta til denne blokka. Er denne bedre? Hvordan bedre egentlig? Og er det noen kjølepasta dere kan anbefale som kommer i stor forpakning? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Den er best på markedet i dag den blokka...så hvordan bedre? det er bare slik Selv om toppblokkene skiller lite fra hverandre så er Supreme HF den som vinner i flest tester. Jeg byttet til den der selv, selv om jeg bare tjente 0,5....toppen 1 grad så er feste-systemet på HF meget grei og enkel. Noe jeg setter pris på som skrur litt:) Kjølepasta ...av de gode kommer i som oftest standard pakning og det holder i massevis så lenge du bruker den mengden du skal bruke Endret 8. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Hmm DI kan ikke skaffe mcubed produkter Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Thermochill bruker jo 3/8" BSPP or G3/8 gjenger da. Så har sikkert resten av systemet G1\4 gjenger. Rart dem ikke går over til det mest brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå