Mr. A Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Mr.A: Sier bare Evga 4-way Classified Da sier jeg bare EVGA classified SR2 + 4 stk EVGA GTX 480 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Mr.A: Sier bare Evga 4-way Classified Da sier jeg bare EVGA classified SR2 + 4 stk EVGA GTX 480 tror neppe 1200 watt psu holder til 4 stk GTX 480 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 tror neppe 1200 watt psu holder til 4 stk GTX 480 2 burde funke. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) hmmm hva slags kontakt/plugg (for ledning) er det som er på flowmeter greia ? fulgte visst ikke med Endret 5. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 På noen så er det en slik kontakt som du kan koble på hket... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) På noen så er det en slik kontakt som du kan koble på hket... Er en annen type -> Er det denne ? https://www1.elfa.se/data1/wwwroot/assets/datasheets/04381299.pdf Endret 5. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 De fleste (ikke den på bildet) krever en pulskonverter mellom HK og meteret. Den der er det vel normal HK-kontakt på. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 De fleste (ikke den på bildet) krever en pulskonverter mellom HK og meteret. Den der er det vel normal HK-kontakt på. Har mcubed sensorhub http://www.t-balancer.com/english/produkt_tban_sh.htm Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Godt jeg har elfa her i byen en tur dit imorgen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Fått kabinettet og psuen i hus, og vil påstå at den måten de har pakket AXen på er umulig og skade den...såklart hvis man går inn for det da..men utenom det så Først er det isopor eller hva det nå er rundt selve enheten, også er enheten i en slik corsair stoff-bag og når du tar enheten utfra den så er det plast rundt den :!: Jeg tok ikke bilde siden det ligger mye bedre bilder ute på review-sider. Men en ting er sikkert, det er at man føler at man åpner noe som er i kvalitet Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Fått kabinettet og psuen i hus, og vil påstå at den måten de har pakket AXen på er umulig og skade den...såklart hvis man går inn for det da..men utenom det så Først er det isopor eller hva det nå er rundt selve enheten, også er enheten i en slik corsair stoff-bag og når du tar enheten utfra den så er det plast rundt den :!: Jeg tok ikke bilde siden det ligger mye bedre bilder ute på review-sider. Men en ting er sikkert, det er at man føler at man åpner noe som er i kvalitet Eller at den er så skjør at det ikke skal så mye til før den går istykker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 :!: Nei, de er ikke skjøre akkuratt vil jeg påstå Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Noe poeng i å sleeve i en radiator kasse der de færreste får sett innmaten ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Spørs hvordan du ser det, hvis du foreks. ser på pcene til de som er på den mdpc-x sin side så ser du at alt er sleevet og gjort så bra som de kunne på baksiden der ingen ser. Så det er et eget valg ja, men nødvendig er det såklart ikke Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 PSUer kan de sende løst, de tåler alt mulig Selv om en fin innpakning er bra Fin innpakning + lett å pakke ut = bra i min bok. Skal ikke være plunder med å putte enheten tilbake, synes nå jeg. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Tenker vel å teste at alt fungerer før jeg eventuelt sleever alt nå\r jeg har tid til det Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Sakset dette fra arbeidstråden min: Lite spørsmål; er det meningen at man skal skru comp fittingsene helt sammen når det er slange inni dem? Eller holder det selv om det er en knapp mm åpning? Det bør jo bortimot være tett mellom slange og fitting selv om man ikke skrur den igjen også (det blir jo samme situasjon som med en vanlig barb, om jeg har skjønt det riktig). Hvis dem må skrus helt igjen, bruker dere tang? For det er totalt umulig med fingrene i alle fall. Større sjanse for å få svar kjapt i denne tråden tenker jeg. Greit å få klarhet i dette før jeg fyller på med vann Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 En liten glippe er ikke farlig, og dersom du ikke klarer å skru mer til er det ingen fare Du kan godt skru til med tang også. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Takk wiki! Ble ekstremt motløs sent i går kveld når jeg oppdaget at jeg måtte av med hele fronten/toppen av kassen for å skru løs radiatoren til H50'n, som jeg tidligere hadde festet i toppen av kabinettet. Trodde jeg snart var ferdig, men neeida. Hadde et slikt moment tidligere på dagen også, når jeg oppdaget at fittingsene var for store til å brukes på skjermkortene. Begynte å se etter om jeg hadde montert feil eller noe, men nopes. Alt er riktig etter hva jeg kan se. Men heldigvis så hadde PPC lagt ved 6 stk "vanlige" barbs i en pose, så fikk brukt et par av dem. Alt i alt er det veldig morsomt å bygge, og smilet blir nok enormt når alt omsider er ferdig (og ikke minst, virker!) Så får vi se når jeg bygger om med hovedkort i tillegg litt senere i høst. Få på plass noen 45 og 90 grader fittings, litt mer orden på slangene osv. Tenker det går mye lettere andre gangen, enn nå. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 PSUer kan de sende løst, de tåler alt mulig Selv om en fin innpakning er bra Fin innpakning + lett å pakke ut = bra i min bok. Skal ikke være plunder med å putte enheten tilbake, synes nå jeg. Er ekstremt lett og pakke den slik den var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå