Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått kabinettet og psuen i hus, og vil påstå at den måten de har pakket AXen på er umulig og skade den...såklart hvis man går inn for det da..men utenom det så;)

Først er det isopor eller hva det nå er rundt selve enheten, også er enheten i en slik corsair stoff-bag og når du tar enheten utfra den så er det plast rundt den :!:

Jeg tok ikke bilde siden det ligger mye bedre bilder ute på review-sider. Men en ting er sikkert, det er at man føler at man åpner noe som er i kvalitet :thumbup:

Lenke til kommentar

Fått kabinettet og psuen i hus, og vil påstå at den måten de har pakket AXen på er umulig og skade den...såklart hvis man går inn for det da..men utenom det så;)

Først er det isopor eller hva det nå er rundt selve enheten, også er enheten i en slik corsair stoff-bag og når du tar enheten utfra den så er det plast rundt den :!:

Jeg tok ikke bilde siden det ligger mye bedre bilder ute på review-sider. Men en ting er sikkert, det er at man føler at man åpner noe som er i kvalitet :thumbup:

Eller at den er så skjør at det ikke skal så mye til før den går istykker ;)

Lenke til kommentar

Sakset dette fra arbeidstråden min:

Lite spørsmål; er det meningen at man skal skru comp fittingsene helt sammen når det er slange inni dem? Eller holder det selv om det er en knapp mm åpning? Det bør jo bortimot være tett mellom slange og fitting selv om man ikke skrur den igjen også (det blir jo samme situasjon som med en vanlig barb, om jeg har skjønt det riktig). Hvis dem må skrus helt igjen, bruker dere tang? For det er totalt umulig med fingrene i alle fall.

Større sjanse for å få svar kjapt i denne tråden tenker jeg. Greit å få klarhet i dette før jeg fyller på med vann ;)

Lenke til kommentar

Takk wiki!

Ble ekstremt motløs sent i går kveld når jeg oppdaget at jeg måtte av med hele fronten/toppen av kassen for å skru løs radiatoren til H50'n, som jeg tidligere hadde festet i toppen av kabinettet. Trodde jeg snart var ferdig, men neeida.

Hadde et slikt moment tidligere på dagen også, når jeg oppdaget at fittingsene var for store til å brukes på skjermkortene. Begynte å se etter om jeg hadde montert feil eller noe, men nopes. Alt er riktig etter hva jeg kan se. Men heldigvis så hadde PPC lagt ved 6 stk "vanlige" barbs i en pose, så fikk brukt et par av dem.

Alt i alt er det veldig morsomt å bygge, og smilet blir nok enormt når alt omsider er ferdig (og ikke minst, virker!) :) Så får vi se når jeg bygger om med hovedkort i tillegg litt senere i høst. Få på plass noen 45 og 90 grader fittings, litt mer orden på slangene osv. Tenker det går mye lettere andre gangen, enn nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...