Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. De sorte BP compression fittingsene som er laget for Tygon slanger.

5 av de 14 fittingsene er det umulig å åpne. De andre var det bare å skru rett opp, men 5 stk er helt låst. Skal jeg rett og slett gi opp med en gang også bestille 5-6 stk til? Eller er det vanlig at enkelte sitter _veldig_ hardt? Ser for meg at jeg kanskje kan prøve med 2 stk tenger. Holde igjen med den ene, og vri med den andre. Men min fingrene er det i alle fall totalt umulig å åpne dem.

Lenke til kommentar

Vi får prøve :)

Har fått montert radiator, reservoar og pumpe nå. Samt slanger og fittings mellom disse. Nå mangler vannblokk på 480 kortene samt prosessorblokk. Kjipt at jeg blir uten pc så snart jeg begynner på den biten, og helt til jeg er ferdig med alt sammen. Hadde vært veldig godt å komme såpass langt at jeg kan fylle vann i kveld. Så kan jeg kjøre test i løpet av natten, for å se om det er tett. Med min flaks begynner det vel å lekke i løpet av natten, vann utover hele rommet og en ødelagt vannpumpe når jeg våkner igjen. Murphy's lov! ^^

Jeg skal i alle fall handle inn 45 og 90 grader compression fittings til neste gang jeg tømmer/fyller systemet, det er sikkert. Makan! Selger dem 45 og 90 gradere av samme type/farge/størrelse som de vi allerede har kjøpt, Soppen?

Lenke til kommentar

Worklogg kommer snart fra oss beggenew_woot.gif

Må teste alt på luft først her også.

Stor takk til Digitalimpuls for god hjelp med å skaffe AXene og kabinettinv_biggrin.gif

Yupp:)

Stor takk til Digital Impuls :love:

Gleder meg veldig :thumbup:

Vurderte Armorsuit da jeg kjøpte meg kabinett, men fant ut at det var for åpent. Kanskje jeg tok feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...