ti-guru Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Er det noen som vet om det er mulig å få tak i en slik og en slik i fysisk butikk i oslo-området? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Bilder kommer Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Watercooling madness idle Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Hmm.. De sorte BP compression fittingsene som er laget for Tygon slanger. 5 av de 14 fittingsene er det umulig å åpne. De andre var det bare å skru rett opp, men 5 stk er helt låst. Skal jeg rett og slett gi opp med en gang også bestille 5-6 stk til? Eller er det vanlig at enkelte sitter _veldig_ hardt? Ser for meg at jeg kanskje kan prøve med 2 stk tenger. Holde igjen med den ene, og vri med den andre. Men min fingrene er det i alle fall totalt umulig å åpne dem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Hmmm, nå fikk jeg bare 6 stykker og fikk de lett opp. Men du kan bruke 2 tenger , men ta teip rundt enden på tengene så du ikke skraper opp niplene Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Vi får prøve Har fått montert radiator, reservoar og pumpe nå. Samt slanger og fittings mellom disse. Nå mangler vannblokk på 480 kortene samt prosessorblokk. Kjipt at jeg blir uten pc så snart jeg begynner på den biten, og helt til jeg er ferdig med alt sammen. Hadde vært veldig godt å komme såpass langt at jeg kan fylle vann i kveld. Så kan jeg kjøre test i løpet av natten, for å se om det er tett. Med min flaks begynner det vel å lekke i løpet av natten, vann utover hele rommet og en ødelagt vannpumpe når jeg våkner igjen. Murphy's lov! ^^ Jeg skal i alle fall handle inn 45 og 90 grader compression fittings til neste gang jeg tømmer/fyller systemet, det er sikkert. Makan! Selger dem 45 og 90 gradere av samme type/farge/størrelse som de vi allerede har kjøpt, Soppen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Ikke som er spes. for Tygon desverre Utifra det jeg så... Men du kan kjøpe slike 45 og 90 som du kan skru de comp. som du har på Endret 4. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 HundenMin og mitt sitt utgangspunkt Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 :love: Hehe det der er nice da. Så nå er det vel bare å finne fram å starte å bygge. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Skal rive ut av den gamle først nå, så silent får kortet sitt Så blir det og sette opp det "tørt" for og sjekke alt fungerer samt legge inn alt av programmer osv. så jeg slipper det når jeg er ferdig:) Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Aye. Da er det bare å fyre opp en worklogg nå da.. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Worklogg kommer snart fra oss begge Må teste alt på luft først her også. Stor takk til Digitalimpuls for god hjelp med å skaffe AXene og kabinett Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Kom tillfeldigvis over en film av demontering av ett slikt kabinett. Å du store hvor mange skruer for og demontere, iforhold til mitt. Nessten skremt jeg nå. Men tar det som ett tegn på god kvalitet Ja det var og lakkert i svar og lilla granitt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Worklogg kommer snart fra oss begge Må teste alt på luft først her også. Stor takk til Digitalimpuls for god hjelp med å skaffe AXene og kabinett Yupp:) Stor takk til Digital Impuls Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Worklogg kommer snart fra oss begge Må teste alt på luft først her også. Stor takk til Digitalimpuls for god hjelp med å skaffe AXene og kabinett Yupp:) Stor takk til Digital Impuls Gleder meg veldig Vurderte Armorsuit da jeg kjøpte meg kabinett, men fant ut at det var for åpent. Kanskje jeg tok feil. Lenke til kommentar
Ole-B Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 hellu, lurte på om da e mulig å plassera ein 360 rad i topppen på cooler master haf 932, evt kor eg bør plassera den ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Mr.A: Hadde ikke så mange valg akkuratt Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Mr.A: Hadde ikke så mange valg akkuratt På grunn av størelsen på hovedkort + 4 stk skjermkort ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Mr.A: Hadde ikke så mange valg akkuratt Jaha ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Idle: Primær grunn hovedkort ja Mr.A: Sier bare Evga 4-way Classified Sto mellom Haf-X og P80B....valgte sistnevnte ja Endret 5. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå