Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Der sa du det sopen, jeg må få ræva i gir å bestille meg en bit acryl ja. Eller høre på pris.

For dere som tenker på acryl plater\biter. Dere børr sjekke denne siden Theplasticshop

Veit det ikke er i norge, men kan gi noen ideer på fargevalg etc. For disse har mye, å mye info om produkta. Klar acryl, farget, ikke reflekterende, speil acryl, frost acryl, glitter eller stjerner i acrylen tror jeg, fluoriserende, glass lignende etc etc.

Du kan få kappen til plater selv om det ikke står valg om det. Du kan velge å få sidene slipet :thumbup: Til og med har dem cnc maskin så du kan få frest ut ting.

Eks på pris. En acrylplate i klar acryl. 10mm x 595mm x 220mm med slipet kanter ca 200kr + frakt da. Ser det står dem shipper innen UK egentlig, men du kan ringe om du vil ha til utlandet.. Hmm må vel gå annt å maile vel. Er ikke hjemme i demmers åpningstider. Tror jeg skaffer derrifra. :tease:

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste som senker pcen sin i veske bruker vel olje og ikke destilert vann.

Ideelt sett så er jo rent vann bedre varmeledning medium enn olje og mere miljøvennlig ;)

Om en hadde hatt bra renseanlegg som klarer å rense vannet så bra at det blir helt ionefritt så burde det vel kunne gå bra, ionefritt vann = ikke korrosivt miljø også, leder ikke strøm, ingen galvanisk prosess kan skje. + UV lys i kombinasjon med renseanlegg = ingen bakterfieflora... noen må vel ha prøvd dette ?

Lenke til kommentar

Det klarer du ikke. Vann vil etterhvert løse opp materialer på kretskort osv - og dermed skape en løsning med ioner.

Renseanlegg som fjerner disse ionene ;)

det vil si kjøre hovedkort og alt oppe i vannkaret i 2 ukers tid med gjennomkjøring av helt rent renset vann uten å slå på pc og deretter slå på pc.

Montro hva et slikt renseanlegg måtte koste :p

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Yay det funka :w00t:

moddet toppen på vanntanken lagde et ekstra hull for liten nippel til lufteslange med 'nivåmåler' som blir montert i kabinett. vannpåfylling skjer via hånd vannpumpe som gjør at jeg kan fylle systemet med vann på 2-3 minutt og ferdig utlufta på 1 minutt haha :!: funka gull dette her :D bilder kommer etterhvert :ph34r:

slipper å stoppe maskinen for å fylle på vann :) bare å fikse kabling på radiator kassen så er den klar til bruk :)

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...