turbo_fever Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Der sa du det sopen, jeg må få ræva i gir å bestille meg en bit acryl ja. Eller høre på pris. For dere som tenker på acryl plater\biter. Dere børr sjekke denne siden Theplasticshop Veit det ikke er i norge, men kan gi noen ideer på fargevalg etc. For disse har mye, å mye info om produkta. Klar acryl, farget, ikke reflekterende, speil acryl, frost acryl, glitter eller stjerner i acrylen tror jeg, fluoriserende, glass lignende etc etc. Du kan få kappen til plater selv om det ikke står valg om det. Du kan velge å få sidene slipet Til og med har dem cnc maskin så du kan få frest ut ting. Eks på pris. En acrylplate i klar acryl. 10mm x 595mm x 220mm med slipet kanter ca 200kr + frakt da. Ser det står dem shipper innen UK egentlig, men du kan ringe om du vil ha til utlandet.. Hmm må vel gå annt å maile vel. Er ikke hjemme i demmers åpningstider. Tror jeg skaffer derrifra. Endret 31. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Et spørsmål... om dere må fylle på mere vann pågrunn av lav vannstand i vanntank.. gjør dere det mens maskinen er på ? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Det bestemmes vel av hvor treffsikker du er. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Et spørsmål... om dere må fylle på mere vann pågrunn av lav vannstand i vanntank.. gjør dere det mens maskinen er på ? Tja. Ikke hvis jeg må skru på noe, men til de siste oppsettene mine har jeg hatt et åpent topp-punkt, og da er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Fant ut hvordan jeg helt uproblematisk kan fylle opp systemet med vann og tømme denne for luft, men fordrer at pc ikke kan stå på.. på en annen side må vannet synke 20 cm før det blir problemer Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 "Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 02.09.2010 10:17, 6410 MOLDE" Da blir det snart Antar at jeg mottar pakken i morgen. Så da kan jeg hente alt sammen etter jobb, og begynne med planlegging/montering/bilder etc. Soppen, hvor er hovedkortet mitt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Kommer Får siste delene mine i morra slik jeg har forstått det Altså kabinettet og psu. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 @SilentNET. Må bare spørre hvor bor du. Kan jo ikke være langt una meg da siden posten din er innom Molde Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Kristiansund, enn du? Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jaja da er det en som vasskjøler ikke så veldi langt unna her jeg bor da. Eidsvågen, men er i Molde hver dag på jobb :!: Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Er det noen som har vært borti noen som har dyppet hele pc'n ned i destillert vann og klart å kjøre maskina igang ? Destillert, ultra rent vann leder som kjent ikke vann... Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 De fleste som senker pcen sin i veske bruker vel olje og ikke destilert vann. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 De fleste som senker pcen sin i veske bruker vel olje og ikke destilert vann. Ideelt sett så er jo rent vann bedre varmeledning medium enn olje og mere miljøvennlig Om en hadde hatt bra renseanlegg som klarer å rense vannet så bra at det blir helt ionefritt så burde det vel kunne gå bra, ionefritt vann = ikke korrosivt miljø også, leder ikke strøm, ingen galvanisk prosess kan skje. + UV lys i kombinasjon med renseanlegg = ingen bakterfieflora... noen må vel ha prøvd dette ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det klarer du ikke. Vann vil etterhvert løse opp materialer på kretskort osv - og dermed skape en løsning med ioner. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det klarer du ikke. Vann vil etterhvert løse opp materialer på kretskort osv - og dermed skape en løsning med ioner. Renseanlegg som fjerner disse ionene det vil si kjøre hovedkort og alt oppe i vannkaret i 2 ukers tid med gjennomkjøring av helt rent renset vann uten å slå på pc og deretter slå på pc. Montro hva et slikt renseanlegg måtte koste Endret 2. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Yay det funka moddet toppen på vanntanken lagde et ekstra hull for liten nippel til lufteslange med 'nivåmåler' som blir montert i kabinett. vannpåfylling skjer via hånd vannpumpe som gjør at jeg kan fylle systemet med vann på 2-3 minutt og ferdig utlufta på 1 minutt haha :!: funka gull dette her bilder kommer etterhvert slipper å stoppe maskinen for å fylle på vann bare å fikse kabling på radiator kassen så er den klar til bruk Endret 2. september 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er ikke helt sikker på hva du har laget idle, men det hørtes uansett ganske flott ut Gleder meg til bilder, og kanskje en liten filmsnutt? Selv skal jeg på posten etter jobb i dag for å hente 10kg med vannkjølingsgreier. Så da blir det unboxing og masse bilder i helgen 1 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Slikt liker vi, Silent! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Worklogg er oppe: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257789 Kommentartråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257790 Endret 3. september 2010 av SilentNET Lenke til kommentar
ErikHansen Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Her er worklogen min på OCN http://www.overclock.net/case-mod-work-logs/803291-work-log-conqueror-update-6-soon.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå