Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig "ferdig" med 24-pins kabel. Tatt lang tid med litt tull av sleeving og krymmpe strømpe. Lilla farga får jeg ikke sikkeli frem her. Må ha anna lys. Passer ikke så aller værst i kabinettet da.

DSC_0028-1.jpg

@ Idle, er det ett lian li B71 som står i bakgrunn der eller?

Tror da det, husker ikke hehe 70B 71 eller noe der i nærheten

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig vansklig det, spørs hvor bra butikken er med og opplyse det.

Siden det finnes flere forskjellige 5870-kort i dag og ikke bare "standard".

Er vel 3 forskjellige pcber ute nå til 5870.

Akkurat det fann jeg ut rett etter at jeg bestilte blokka til 5870et mitt, men som vanlig hadde jeg flaks, så den passet. :p

Lenke til kommentar

Dette visste jeg ikke:

Om ni vill få ut någonting alls av erat silver så måste ni se till att ha silvret väldigt nära kopparn och få vattnet att rinna mellan dessa. Det är inte först då Koppar- och Silverjonisering sker, vilket jag förmodar att ni är ute efter.

Metallerna måste placeras nära varandra om vattnet som passerar elektroderna ska desinficeras. En elektrisk ström uppstår mellan koppar och silver, och små mängder av positivt laddade joner uppstår (elektrolys), som dödar alger och bakterier som passerar genom den strömmen.

Om man bara har en bit silver liggande i något hörn i lopen så gör den inte mycket nytta (förutom att den kanske håller en och annan varulv och vampyr borta från att sno er vattenkylning). Då gör nog kopparn i era block ett bättre jobb när det kommer till att döda bakterier.

Sen vete faen om jag skulle vilja dricka vattnet mangler har i sitt system.

Lenke til kommentar

Hadde vel vært noe om butikkene som selger vannkjølingsutstyr kunne ha solgt noe lignende : http://www.ecomm.baxter.com/ecatalog/browseCatalog.do?lid=10017&hid=10009&cid=10011&key=4c9308615c2d041e33ebac65d14b5b&pid=325288

De selger jo ferdigvæsker og sånt. Jeg ruller heller nedover på apoteket å kjøper sterilisert vann enn å handle det fra utlandet. Generelt har jeg dårlig erfaring med væsker gjennom tollen.

Lenke til kommentar

Det passer nesten så får nokon på jobb til å fresa det need 1,07mm så det passer. Er nå det eg håper iallefall :)

Det gjekk nesten, hadde dei gjort ein bedre jobb på jobben så kunne det godt men 75% flate på GPU + at det var litt dårlig kontakt på v-ram brikkene på kortet så det var noko eg ikkje ville testa ut med et kort til over 3000,-

Så bestilte lika greit ei ny blokk, passer ikkje denne så blir eg galen :mad:

http://www.coolingconfigurator.com/step1_complist?gpu_gpus=229 <-- 5870 Kortet mitt, jævla dritt kortet har nå kosta meg 3 full cover blokker :p

http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p10073_Aquacomputer-aquagratiX-for-HD-5870---5850-type-2--PCB-A008B1--G1-4.html <-- Er 97% sikker på den passer men det kan vera eg må bruke doble temp pads på v-ram brikken til høgre.

Bestilte nye fittings og, tenkte eg skal testa ut compression fitting men tviler litt på at det hjelper på look'en inni kassa :p

nywcordre.jpg

Endret av X672
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...