SilentNET Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hehehe, det forundrer meg ikke Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) 2,25 liter vann inneholdt radiatorkassen alene tømte alt for vann på rundt 10 minutter med 1,5 liter flaske og støvsuger Metode for de som lurer, ha en slange. Bruk noe for å bygge på slangen så du kan klemme slange fast i flasketuten, slangen stikkende ned 10-15 cm i flasken, lag et hull på ca 15 mm i diameter rundt sett slangen på plass og slå på støvsuger og sug i vei... rett under flasketuten så ikke støvsuger får i seg vann Endret 24. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Minhund: Blir bra når loftet blir ferdig, kommer til og komme mye fine bilder fra oss her da ja Idle: Du og den sugingen Endret 24. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Minhund: Blir bra når loftet blir ferdig, kommer til og komme mye fine bilder fra oss her da ja Idle: Du og den sugingen hhehe slipper jo å snu og vende på pc'n Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Mye gørr i vannet tømte enda engang... blir å fylle opp tømme til det ikke finnes mere fremmedlegemer i vannet Kan jeg ha noe i vannet for å rense skikkelig.. noen dråper med zalo ? Endret 24. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Vet noen hvordan EK 360 radiator kommer ut i tester? Er litt fristet. http://www.sidewindercomputers.com/ekradxt2401.html Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Her har du en bra test: http://skinneelabs.com/ek-cs360.html Ikke de beste termiske egenskapene ser det ut til. Endret 24. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 ingen som har svar på om det går bra med zalo i vannkjølinga for å rense ? skal fylle opp og tømme flere ganger... evt hvor mye zalo... er snakk om 2,25 liter med vann Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) hmm... zalo er da hovudsaklig fettløsende så med mindre det er fett du har i loopen så ville jeg prøvd noe annet. Kanskje en liten "desj" isopropanol? Faren er vel at blir detfor sterk så spiser den o-ringene dine hmm... på jobb så bruker vi en slags motorrens til å kjøre gjennom kjølevannet til marinemotorer. Det skal da kunne brukes uten problemer da der er både kobber og o-ringer i systemet. Endret 24. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 hmm... zalo er da hovudsaklig fettløsende så med mindre det er fett du har i loopen så ville jeg prøvd noe annet. Kanskje en liten "desj" isopropanol? Faren er vel at blir detfor sterk så spiser den o-ringene dine hmm... på jobb så bruker vi en slags motorrens til å kjøre gjennom kjølevannet til marinemotorer. Det skal da kunne brukes uten problemer da der er både kobber og o-ringer i systemet. spørsmålet da er om denne inneholder alkohol eller noe annet som plexi/akryl ikke tåler Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du sir noe der. Kan prøve å få sjekket det ut når jeg er ferdig med ferien min Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) IKKE HA ZALO I VANNKJØLINGA! Hadde rester av zalo i slangene etter at jeg hadde vaska dem og trodde de var fri for alt for de så helt rein ut, men når jeg skulle fylle så skumma det over rimelig kjapt. Endret 25. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 byttet vann 3 ganger fremdeles noen bittesmå partikler i vannet som kun er synlig ved direkte lys/spotlight Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 For de som liker masse lys... her er en vanntank for pc... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Regner man kan bytte ut leds i den..og den var grom Røde leds hadde vært fint når man har et Classified oppsett. Hvis noen har 5870-blokker de ikke bruker så please send meg en pm Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 hehe, takker kompis Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Oppdatering på støydemping av vanntank -> satte knepute av gel type under vanntanken, utvidet hullet vanntanken går gjennom og foret mellom vanntank og hullet i platen med remser av gel puten = Ingen vibrasjoner fra vanntank til radiator kassen blir overført verdt å tenke på om en synes det bråker for mye av vannkjølingen og dere ikke finner ut av hvor støyen kommer fra! Nå er det natten! Endret 25. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Så stille folka er da... Regner man kan bytte ut leds i den..og den var grom Røde leds hadde vært fint når man har et Classified oppsett. Hvis noen har 5870-blokker de ikke bruker så please send meg en pm FrozenQ på XS tar 175 USD for denne... Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ferdig med støydemping av vanntanken: laget en plate med 'skjørt' og satte inn 13 mm tykk gel plate/pad. Festet med dobbelsidig teip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå