Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2,25 liter vann inneholdt radiatorkassen alene :whistle:

:p

tømte alt for vann på rundt 10 minutter med 1,5 liter flaske og støvsuger :p

Metode for de som lurer, ha en slange. Bruk noe for å bygge på slangen så du kan klemme slange fast i flasketuten, slangen stikkende ned 10-15 cm i flasken, lag et hull på ca 15 mm i diameter rundt sett slangen på plass og slå på støvsuger og sug i vei... rett under flasketuten så ikke støvsuger får i seg vann

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

hmm... zalo er da hovudsaklig fettløsende så med mindre det er fett du har i loopen så ville jeg prøvd noe annet.

Kanskje en liten "desj" isopropanol? Faren er vel at blir detfor sterk så spiser den o-ringene dine

hmm... på jobb så bruker vi en slags motorrens til å kjøre gjennom kjølevannet til marinemotorer.

Det skal da kunne brukes uten problemer da der er både kobber og o-ringer i systemet.

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

hmm... zalo er da hovudsaklig fettløsende så med mindre det er fett du har i loopen så ville jeg prøvd noe annet.

Kanskje en liten "desj" isopropanol? Faren er vel at blir detfor sterk så spiser den o-ringene dine

hmm... på jobb så bruker vi en slags motorrens til å kjøre gjennom kjølevannet til marinemotorer.

Det skal da kunne brukes uten problemer da der er både kobber og o-ringer i systemet.

spørsmålet da er om denne inneholder alkohol eller noe annet som plexi/akryl ikke tåler

Lenke til kommentar

IKKE HA ZALO I VANNKJØLINGA!

Hadde rester av zalo i slangene etter at jeg hadde vaska dem og trodde de var fri for alt for de så helt rein ut, men når jeg skulle fylle så skumma det over rimelig kjapt.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Oppdatering på støydemping av vanntank ->

satte knepute av gel type under vanntanken, utvidet hullet vanntanken går gjennom og foret mellom vanntank og hullet i platen med remser av gel puten =

Ingen vibrasjoner fra vanntank til radiator kassen blir overført :w00t: verdt å tenke på om en synes det bråker for mye av vannkjølingen og dere ikke finner ut av hvor støyen kommer fra!

Nå er det natten!

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...