Cortinarius rubellus Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Regner med at de fleste her inne har fått det meg seg, men nevner det allikevel. Digital impuls har nå inne ganske bra utvalg av vannkjølings deler, hovedsaklig fra ek. Håper flere benytter sjangsen og støtter opp om en norsk butikk slik at de får nok omsetning til å holde varer på lager etc. Vil egentlig bare støtte opp denne, var innom der for noen dager siden og de har virklig tatt seg opp DI er en butikk jeg mener man bør støtte uansett, den hjelpen og servicen man får der hvis noe er gale skal mye til for å slå Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Regner med at de fleste her inne har fått det meg seg, men nevner det allikevel. Digital impuls har nå inne ganske bra utvalg av vannkjølings deler, hovedsaklig fra ek. Håper flere benytter sjangsen og støtter opp om en norsk butikk slik at de får nok omsetning til å holde varer på lager etc. Dette var faktisk nytt for meg, men da skal jeg høre med DI neste gang det er noe. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Dette var jeg ikke klar over, men det var svært beleielig da jeg må til innkjøp av CPU-blokk og radiator ganske snart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 De har foreks. EK sin nye inne, gpu-blokker, hk-blokker. De kan også bestille hvis man spør, ihvertfall på hk-blokker vet jeg og det er blokker som er vansklig og forutse hvor mye som kommer til og bli solgt av. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 DI har også Heatkiller Der jeg handlet Xchanger'n min fra btw. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Støtter også opp om DI ift vannkjøling. Håper de får inn noe bra slanger etter hvert. Det burde være en ganske risikofri investering, iogmed at dimensjonene man bruker er konstante over lang tid Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Du kan be de bestille da Knopfler Men nå har jeg nesten 3 meter med Feser som du kan få da. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Joda, men ejg tenkte generelt. Og det er ofte greit for andre å slippe å ringe og be dem bestille tygon, når de like gjerne kan kjøpe inn noen meter av det Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 DI kunne godt ta inn xspc rasa også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) spør de da, de tar ikke inn noe som ikke folk spør om for slik som det er nå så er DI best på vannkjøling Endret 22. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 spør de da, de tar ikke inn noe som ikke folk spør om for slik som det er nå så er DI best på vannkjøling Bare tenkte "jøss så mye de har tatt inn siden sist jeg sjekka DI sidene" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) aaah, slik ja. Rasa er en god blokk, men hadde faktisk anbefalt EK sin HF blokk. Den er den beste nå utifra flere tester. Men det er så lite som skiller toppblokkene siden de bygger på samme prinsipp så jeg sier som en på XS sa: Kjøp den blokka som du syns er fin, gode temps får du uansett nå om dagen. Endret 22. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Har ikke nok 45 og 90 rotary bends Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Tviler på at det er så ekstremt nødvendig å tyne hver eneste grad ut av hovedkortene uansett - de blir "kalde noK" med de fleste blokkene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Du har rett i det Knopfler, vet at 4-way blokka halverer tempen..mer faktisk. Så regner med at det gjelder de fleste hk. Men foreks. Asus P6T7 som har 2xnf200 chips som 4-way..så blir det ikke like varmt. Og det ble såvidt lunkent under klokking. Så hk-blokk for maks kjøling så burde man sjekke hva andre får..får og se om det er verdt det siden det ikke er så billige med de full-cover blokkene. Syns forresten fabrikantene skulle gjort til standard at man kunne sette blokk på nb ihvertfall..som både foxconn, Asus og gigabyte har gjort( sikkert flere:P) Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hmmm en av quickdisconnect koblingene mine er ødelagt gikk hull når jeg presset det ned på plate med hull i... ingen butikker i norge som har slike på lager tro ? Denne typen: http://www.koolance.com/water-cooling/product_info.php?product_id=888 Hmm aquatuning har ikke på lager, highflow krever 50 euro uansett hvor lite en bestiller, frozencpu har på lager men dyr frakt... Ingen andre alternativer i europa ? Endret 22. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Hadde ringt digital impuls jeg hvis du ikke finner det i en nettbutikk i norge, for de kan garantert få det bestilt. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Demontert hurtigkoblingen, loddet der det var lekk, demonterte en annen hurtigkobling som jeg ikke bruker og limt disse sammen, får se om det fungerer som det skal venter til imorgen med å teste denne wish me good luck Oppdatering: virker å være helt tett får se imorgen når jeg trykksetter denne med 3 bar. Så blir det lekasje sjekk av radiator kassen imorgen startet sjekken idag og feilet Endret 22. august 2010 av idleman_2 Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Vet dette egentlig ikke har noe i kalde kafeen å gjøre, men må bare si att 1x Corsair AX 1200W PSU er bestillt.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. august 2010 Rapporter Del Skrevet 23. august 2010 Sitter nærmest klar på knappen for å bestille AX1200 selv jeg Men har vært _veldig_ fornøyd med min Seasonic. Så har litt lyst å se på deres nye 1200W før jeg bestiller. Vi får se om jeg har tålmodighet til å vente, eller om det blir AX1200 på meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå