Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Mumriken

Har du ikke tegningen som fulgte med EK blokka. Finner den vel på EK sine sider. Men du post bilde av kortet ditt. VRM ic'ne på enden av kortet og vannblokka fra samme sted. Helt på enden, så jeg kan få se hvordan dem er.

Har du bildet så fannt jeg ut att det ikke var kontakt på den 4kanta biten helt nederst på Nr3. Laster opp ett bilde så du får se..

@ soppen.

Plana nå var vel å bruke 120-140mm overgang, men viftene her har en liten åpning. Så dette kan sette en stopper for den planen. Men jeg kan altids lage hullene litt større så jeg får vifter helt sammen..

Men grunnen til att jeg spurte om 280mm rad er fordi jeg lurer på om 240mm blir for lite for 2x5970 med push pull og disse viftene jeg har. Ximatech sine. Nessten for jævlig å måttå gå til innkjøp av en rad til.

Har så mye extra utstyr nå att jeg kan jo vannkjøle en pc til sanrt. 2-3m 1/2" klar uv-blå slange. Barbs i forskjellige størrelser, enzotech cpu block, swiftecht res. Jaja mangler pumpe da :tease:

post-90658-1282232948,8831_thumb.jpg

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

:thumbup:

Begge pumpene virker :new_woot:

tok ikke knekken på pumpene med modden min :p

Fy fader det er krefter i disse pumpene :)

Kan ikke sammenlignes med noe Eheim greier jeg hadde før, eheim 1046

Så da er det bare å begynne å montere godsakene, hmm kanskje lage et hull til usb sokkelen som jeg skal ha bakom kassa, så jeg kan programmere viftestyringen på forhånd uten at pc trenger å være på med en laptop eller noe greier :)

Vet ikke om jeg har så veldig lyst til å sleeve med det første får ta det siden når jeg har bedre tid, eller om jeg ikke gjør det nå så gidder jeg det kanskje aldri... kanskje best å teste at alt fungerer som det skal før en begynner å sleeve ?

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar

Hehe går nok bra. Grua meg til å sett inn HK tray'n jeg og, men gikk bra.

Nå veier pcn ett tonn, og mere skal på plass :thumbup:

Bra du ikke skal montere SR2 blokka da, den er mega diger. Var kul den koolance har laget.

du vet 4-way blokka er dobbel så stor som vanlig hk-blokk omtrent :ph34r:

PLUSS det er mye som skal klaffe.

Wiki: Jeg fikser biffen, men jeg blir uansett nervøs :!:

Idle: Bra du har innsett at de er bedre enn Eheim :!: Tuller med deg, kult at modden fungerte

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

mnpctech var jo dem jeg var i kontakt med det først, for og få laga kabinettet mitt. Men virka ikke som det var så stor entusiasme for å ta på seg prosjektet.

Vart bare til att jeg ikke gidda å mase nå mer. Han kontakta meg aldri igjenn heller så gidde opp..

Ha sikkert blitt ett råere bygg om dem ha tatt seg av det. Kanskje litt mere profft enn det drittn fra england. Halv gjordt og ødeleger å kaster ting.

Lenke til kommentar

Når du skal bruke 4-way...... :whistle:

Og jeg er ikke gjerrig, men alt det andre så...uansett så HAF-X eller 80B?

Jeg syns personlig 80B er finest og ser ut som det er lettere og jobbe med også med tanke på modding.

Forøvrig Zepti, hadde det vært snakk om kabinett til vanlig atx-kort så hadde jeg ikke tenkt på Lian li engang. Finnes andre gode også.

Lenke til kommentar

jeg er ikke ute etter det du sier under der, og skulle jeg sett på vanlig atx-kabinett så er Black Pearl er fint valg foreks.

Corsair 800 og 700( bare at de er så mye brukt, men gode alikevel), coolermaster sine( noen av de)

Jeg liker Lian Li, men mye annet fint der ute også ja.

MM er det beste syns jeg, bare synd det er så sykt dyrt siden man må importere det.

Jeg er ikke fan av et merke, jeg går for det jeg liker best ;)

Og 100% verktøysløse kabinetter ser jeg ikke på som et krav heller.

Lenke til kommentar

Forøvrig Zepti, hadde det vært snakk om kabinett til vanlig atx-kort så hadde jeg ikke tenkt på Lian li engang. Finnes andre gode også.

80B lett!

Nevn noen atx bokser da (som ikke er laget i plast eller stål, og som er 100% verktøyløse)

Eh hva er poenget med at de ikke skal være i stål og være verktøyløsehmm.gif

Vi vannhuer liker vel å skru i hvertfall gjør jeg det.tongue.gif

Lian Li er ok de men ikke de beste alltid til vannkjøling, jeg har og har hatt flere.smile.gif

Lenke til kommentar

MM er desidert det beste til vannkjøling, så der kan faktisk Lian Li gå og legge seg. Men nå har vi ikke MM i norge da så :roll:

Men igjen de fleste fra MM er cuber noe som heller ikke passer for alle, de har noen vanlige kabinetter som forøvrig er ganske pene.

Men til syvende og sist så er det plass jeg ser etter og utseende.

Edit: HAr hatt flere Lian Li selv.

Skulle jeg valgt en atx-kabinett så hadde det blitt V2000 tenker jeg.

Som hadde vært genialt kabinett hadde det gjort det litt større og at det passer xl-atx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...