Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner hvordan det er Idle. Har en pakke\brev som ligger på kanksje 205kr nå med denne beskjeden: "

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling

18.08.2010 09:23, 0001 OSLO"

Da blir det vel 150kr i utlegsgreier så tolla. :grumpy:

Men hvet dere om det er mulig å få tak i plexi\acryl plater på 25mm tykkelse.

Lurer på å bruke det som en spacer på kabinettet mitt. Så får jeg vifter på utsiden, og rad lengere frem. Så klart må jeg kappe hull til der vifter skal være og til der 5,25" er..

Lurte på om det kunna blitt kult med leds i den så det lyste opp langs sidene :grin2:

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg gidder å handle mer fra dem. Går det over 30 dager så er ikke garantien på noe demmers problem. Det må du fixe selv. Ta kontakt med produsent eller leverandør.

Pokkern dem er jo min leverandør når jeg handler der. :grumpy:

Ingen aning hvor dem har slike plater jeg. Og jeg lurer på 25mm da.

Tjukke greier

Her er en plass som har mye i mange tykkelser. Både faste farger å fluoriserende farger..

http://www.gcip.co.uk/EP/perspex_sheet.htm

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Noen som selger thermal pads i Norge i litt ymse tykkelser? reiv flere avdem istykker når jeg demonterte vannblokka :roll:

Du er ikke den eneste som har lett etter det. Fant ingen i Norge. Du må nok ut av landet for det, men hvis du er heldig får du det som brevpost, hvis de ikker er helt dum å pakker det i masse bobleplast.

Lenke til kommentar

Fikk svar nå, EK sender brevpost :new_woot:

Noen med 5970 og EK blokk som tilfeldigvis har bilde av alle thermal padsene(rett før montering) :whistle:

Med EK blokka så kresjer kortet(alt fra 30min til noen timer), men ikke med stockcooler...

Lave temps på alt med sensorer på...

HAHA... Turbo har en worklog med bilder ja!

Kjempegreier :ph34r:

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...