Breidablik Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kort svar: Ja Mer inviklet svar: Umm, ja... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) inkompetente folk der inne skjønner ikke ordet 'god service' Sånn er det når Posten leker monopol Endret 18. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hadde han kunne tatt imot bestillinger så er jeg VELDIG intrisert ja Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg er CNC maskinist. Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg tatt imot bestillinger fra dere, men jeg jobber kun med ting i stor skala. Hydraulikkstempler for å jekke opp oljerigger osv. :!: Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skjønner hvordan det er Idle. Har en pakke\brev som ligger på kanksje 205kr nå med denne beskjeden: " Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling 18.08.2010 09:23, 0001 OSLO" Da blir det vel 150kr i utlegsgreier så tolla. Men hvet dere om det er mulig å få tak i plexi\acryl plater på 25mm tykkelse. Lurer på å bruke det som en spacer på kabinettet mitt. Så får jeg vifter på utsiden, og rad lengere frem. Så klart må jeg kappe hull til der vifter skal være og til der 5,25" er.. Lurte på om det kunna blitt kult med leds i den så det lyste opp langs sidene Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Performancepc selger akrylplater samt andre plater...trenger sånt selv, men får se hva som skjer nå Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Tror ikke jeg gidder å handle mer fra dem. Går det over 30 dager så er ikke garantien på noe demmers problem. Det må du fixe selv. Ta kontakt med produsent eller leverandør. Pokkern dem er jo min leverandør når jeg handler der. Ingen aning hvor dem har slike plater jeg. Og jeg lurer på 25mm da. Tjukke greier Her er en plass som har mye i mange tykkelser. Både faste farger å fluoriserende farger.. http://www.gcip.co.uk/EP/perspex_sheet.htm Endret 18. august 2010 av turbo_fever Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Begyner å ligne på noe nå Men kjøler en 280mm rad endel mere enn en 240mm rad? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blir "steike" bra det her turbo! Går den slangen mellom korta innpå sb eller? siden du har 2 tanker så regner med at gpuene har egen loop, men litt vansklig å se. Må da vær den feteste s775 riggen her inne Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Oioi, steikje bra, så absolutt! Ting tar form! Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja blir steikje fine gardine no vettu. Joda det stemmer det. Det er en SB der og. Bare to digre kort som skjuler den. Hihi Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noen som selger thermal pads i Norge i litt ymse tykkelser? reiv flere avdem istykker når jeg demonterte vannblokka Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Noen som selger thermal pads i Norge i litt ymse tykkelser? reiv flere avdem istykker når jeg demonterte vannblokka Du er ikke den eneste som har lett etter det. Fant ingen i Norge. Du må nok ut av landet for det, men hvis du er heldig får du det som brevpost, hvis de ikker er helt dum å pakker det i masse bobleplast. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det ante meg igrunn så jeg får høre med Eddy om han sender pr brev, men vil montere den mens jeg fortsatt har ferie og har tid. Noen oppdatering på han som skulle starte vannkjølings webshop? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det ante meg igrunn så jeg får høre med Eddy om han sender pr brev, men vil montere den mens jeg fortsatt har ferie og har tid. Noen oppdatering på han som skulle starte vannkjølings webshop? Hvordan wepshop sikter du til ? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) http://ekwaterblocks.com/ Heter Eddy han som driver\jobbber i sjappa og skal vær en av de mest serviceinnstilte der ute. Har ingen erfaring med han selv, men hørt mye bra. Eller var det han på forumet du sikter til: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1242891 Endret 19. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Jeg sikter ikke til noen. Jeg bare spør deg hvilken du sikter til Han her på forumet tviler jeg litt på. Eddy vet jeg ikke da jeg ikke har fulgt så godt med på han. Endret 19. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Eddy eier EK etter det jeg har forstått, uansett så tror jeg EK hjelper deg med det der. Du må ihvertfall sende mail og høre Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Fikk svar nå, EK sender brevpost Noen med 5970 og EK blokk som tilfeldigvis har bilde av alle thermal padsene(rett før montering) Med EK blokka så kresjer kortet(alt fra 30min til noen timer), men ikke med stockcooler... Lave temps på alt med sensorer på... HAHA... Turbo har en worklog med bilder ja! Kjempegreier Endret 19. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Turbo: Ja, siden man bruker 140mm vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå